Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Kitron

Ingen data hittades.
2026 Q1-rapport
63 dagar sedan
0,70 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,66%Direktavk.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
10 juli
Tidigare händelser
Årsstämma 2026
24 apr.
2026 Q1-rapport
24 apr.
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
11 juli 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 51 min sen
    ·
    Bör man hålla? Köpte på 110😍🥲
    för 43 min sen
    ·
    Har följt bolaget och aktien sedan kursen var runt 30, började köpa runt 56-60, och har tradat en del eftersom den svänger ganska mycket även om den långsiktigt har gått jämnt upp. Personligen anser jag det naturligt att korrigeringen kom nu. Trodde inte korrigeringen skulle gå så pass långt ner så jag köpte in mig igen på 109 efter att ha sålt på 114kr. Personligen håller jag fast vid tron att den vänder, men förbereder mig också på att behöva låta kapitalet stå ett tag och vara tålmodig. Vill dock inte rekommendera varken köp, behåll eller sälj - men gör det som du själv tror är rätt! 😊 Trevlig helg!
  • för 3 tim sedan
    ·
    Detta gillar jag, nu ska det köpas, rekommenderar alla att se hur företaget har rapporterat kontrakt, de rapporterar som regel en vecka före rapporten, då kommer det fler kontrakt, detta är ett smart drag från Kitron, då kursen håller sig mycket stabil genom ett helt kvartal och får en positiv omprissättning, detta är en traders dröm
    för 53 min sen
    ·
    Förväntade mig en korrigering, men inte så pass, så fyllde på för tidigt 😅 Mest surt för att allt kapital nu är låst, men har verkligen tron på Kitron framöver! Speciellt efter sommaren när det blir mer aktivitet i den nya anläggningen! Det blir spännande att följa resan vidare.
  • för 3 tim sedan
    ·
    Kitron lyfts på grund av stark ordertillväxt och bättre utsikter inom försvarssegmentet. Försvarsandelen förväntas utgöra runt hälften av intäkterna under 2026 och växa till 60 procent till 2028.
  • för 17 tim sedan
    ·
    JPMorgan Asset Management Holdings har ökat sin ägarandel i Kitron ASA. De äger nu 12 239 496 aktier, vilket motsvarar 5,596 % av bolaget. De har därmed passerat den lagstadgade gränsen på 5 %, och är därför skyldiga att rapportera detta till marknaden. Detta är en så kallad Major Shareholding Disclosure – en rapporteringsskyldighet, inte en nyhet om bolagets verksamhet. För dig som aktieägare betyder det: ✅ En av världens största kapitalförvaltare har byggt upp en betydande position i Kitron. ✅ Det kan tolkas som att de tror på bolaget på längre sikt
    för 1 tim sedan
    ·
    Var den sista som stod upptagen på engelska.
  • för 21 tim sedan
    ·
    för 3 tim sedan
    ·
    Är hon en analytiker? Hon ser väldigt ung ut. De flesta analytiker kommer direkt från skolbänken.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
63 dagar sedan
0,70 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,66%Direktavk.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 51 min sen
    ·
    Bör man hålla? Köpte på 110😍🥲
    för 43 min sen
    ·
    Har följt bolaget och aktien sedan kursen var runt 30, började köpa runt 56-60, och har tradat en del eftersom den svänger ganska mycket även om den långsiktigt har gått jämnt upp. Personligen anser jag det naturligt att korrigeringen kom nu. Trodde inte korrigeringen skulle gå så pass långt ner så jag köpte in mig igen på 109 efter att ha sålt på 114kr. Personligen håller jag fast vid tron att den vänder, men förbereder mig också på att behöva låta kapitalet stå ett tag och vara tålmodig. Vill dock inte rekommendera varken köp, behåll eller sälj - men gör det som du själv tror är rätt! 😊 Trevlig helg!
  • för 3 tim sedan
    ·
    Detta gillar jag, nu ska det köpas, rekommenderar alla att se hur företaget har rapporterat kontrakt, de rapporterar som regel en vecka före rapporten, då kommer det fler kontrakt, detta är ett smart drag från Kitron, då kursen håller sig mycket stabil genom ett helt kvartal och får en positiv omprissättning, detta är en traders dröm
    för 53 min sen
    ·
    Förväntade mig en korrigering, men inte så pass, så fyllde på för tidigt 😅 Mest surt för att allt kapital nu är låst, men har verkligen tron på Kitron framöver! Speciellt efter sommaren när det blir mer aktivitet i den nya anläggningen! Det blir spännande att följa resan vidare.
  • för 3 tim sedan
    ·
    Kitron lyfts på grund av stark ordertillväxt och bättre utsikter inom försvarssegmentet. Försvarsandelen förväntas utgöra runt hälften av intäkterna under 2026 och växa till 60 procent till 2028.
  • för 17 tim sedan
    ·
    JPMorgan Asset Management Holdings har ökat sin ägarandel i Kitron ASA. De äger nu 12 239 496 aktier, vilket motsvarar 5,596 % av bolaget. De har därmed passerat den lagstadgade gränsen på 5 %, och är därför skyldiga att rapportera detta till marknaden. Detta är en så kallad Major Shareholding Disclosure – en rapporteringsskyldighet, inte en nyhet om bolagets verksamhet. För dig som aktieägare betyder det: ✅ En av världens största kapitalförvaltare har byggt upp en betydande position i Kitron. ✅ Det kan tolkas som att de tror på bolaget på längre sikt
    för 1 tim sedan
    ·
    Var den sista som stod upptagen på engelska.
  • för 21 tim sedan
    ·
    för 3 tim sedan
    ·
    Är hon en analytiker? Hon ser väldigt ung ut. De flesta analytiker kommer direkt från skolbänken.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
10 juli
Tidigare händelser
Årsstämma 2026
24 apr.
2026 Q1-rapport
24 apr.
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
11 juli 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
63 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
10 juli
Tidigare händelser
Årsstämma 2026
24 apr.
2026 Q1-rapport
24 apr.
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
11 juli 2025

Relaterade värdepapper

0,70 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,66%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 51 min sen
    ·
    Bör man hålla? Köpte på 110😍🥲
    för 43 min sen
    ·
    Har följt bolaget och aktien sedan kursen var runt 30, började köpa runt 56-60, och har tradat en del eftersom den svänger ganska mycket även om den långsiktigt har gått jämnt upp. Personligen anser jag det naturligt att korrigeringen kom nu. Trodde inte korrigeringen skulle gå så pass långt ner så jag köpte in mig igen på 109 efter att ha sålt på 114kr. Personligen håller jag fast vid tron att den vänder, men förbereder mig också på att behöva låta kapitalet stå ett tag och vara tålmodig. Vill dock inte rekommendera varken köp, behåll eller sälj - men gör det som du själv tror är rätt! 😊 Trevlig helg!
  • för 3 tim sedan
    ·
    Detta gillar jag, nu ska det köpas, rekommenderar alla att se hur företaget har rapporterat kontrakt, de rapporterar som regel en vecka före rapporten, då kommer det fler kontrakt, detta är ett smart drag från Kitron, då kursen håller sig mycket stabil genom ett helt kvartal och får en positiv omprissättning, detta är en traders dröm
    för 53 min sen
    ·
    Förväntade mig en korrigering, men inte så pass, så fyllde på för tidigt 😅 Mest surt för att allt kapital nu är låst, men har verkligen tron på Kitron framöver! Speciellt efter sommaren när det blir mer aktivitet i den nya anläggningen! Det blir spännande att följa resan vidare.
  • för 3 tim sedan
    ·
    Kitron lyfts på grund av stark ordertillväxt och bättre utsikter inom försvarssegmentet. Försvarsandelen förväntas utgöra runt hälften av intäkterna under 2026 och växa till 60 procent till 2028.
  • för 17 tim sedan
    ·
    JPMorgan Asset Management Holdings har ökat sin ägarandel i Kitron ASA. De äger nu 12 239 496 aktier, vilket motsvarar 5,596 % av bolaget. De har därmed passerat den lagstadgade gränsen på 5 %, och är därför skyldiga att rapportera detta till marknaden. Detta är en så kallad Major Shareholding Disclosure – en rapporteringsskyldighet, inte en nyhet om bolagets verksamhet. För dig som aktieägare betyder det: ✅ En av världens största kapitalförvaltare har byggt upp en betydande position i Kitron. ✅ Det kan tolkas som att de tror på bolaget på längre sikt
    för 1 tim sedan
    ·
    Var den sista som stod upptagen på engelska.
  • för 21 tim sedan
    ·
    för 3 tim sedan
    ·
    Är hon en analytiker? Hon ser väldigt ung ut. De flesta analytiker kommer direkt från skolbänken.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm