2026 Q1-rapport
45 dagar sedan
‧37min
0,30 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 667 | - | - | ||
| 19 109 | - | - | ||
| 2 588 | - | - | ||
| 122 | - | - | ||
| 5 000 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 6 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8 maj | ||
2025 Q4-rapport 12 feb. | ||
2025 Q3-rapport 6 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 15 maj 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 9 tim sedanDet ser ut som många tror på uppgång (kursmål). Är för lite risk inprisat? För optimistiskt. Tillbaka i HEX idag.Ser du på kursen så skulle jag inte direkt säga att det ser ut som att många har tron på uppgång. Aktien har fallit kontinuerligt från 12 kr, nu är den snart 8. Skulle snarare säga att folk verkar ha stadig tro på nedgång jag?
- ·för 9 tim sedanHej, börjar se en massiv uppsida här, inom året? En aktie värd att följa!Gör din hemläxa. Läs rapporter, nyheter och de senaste meddelandena. Men jag vill säga dig att aktien här har hög risk, och lider av stora ihållande kursfall. HEX producerar fuel systems för tunga fordon och lagringslösningar, för Naturgas. En teknik som inte är brett använd i världen ännu. Marknaden har haft en kraftig nedgång, mycket värre än väntat, under det senaste året, där man i år förväntar sig en gradvis tillväxt igen, dock inte på nivå med 2023-2024. Aktien här har blivit utspädd två gånger nu det senaste året, så varje aktie äger en mindre andel av företaget. En viktig förändring för det företaget, är dess fokus skifte. Under 2025 och första halvåret av 2026, låg fokus på att stärka finanserna, genom att samla in kapital utifrån, för att omstrukturera skulder i företaget. Det har varit en framgång, och skulden är nu billigare och i en mindre storlek än förut. Fokus ligger nu på att utnyttja denna växande marknad, genom att leverera bättre och mer innovativa produkter världen över. Jag är själv investerad sedan november 2025, och jag säljer inte (på lång sikt).
- inaktiverad·för 11 tim sedan · ÄndradSå jag tänker att idag är sista chansen att få tag i den här aktien till det här priset.... Snart är det "take off". Jag övertecknade och har inte sålt en enda.... För jag har tron och tror startlinjen är här och nu... Var och en får välja sitt och lycka till
- inaktiverad·för 2 dagar sedanHär är analysen/rekommendationen från 08.maj: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonDet bästa är att man tänker själv. Jag har kalkylerat hur mycket kursmålet 25 var före emissionerna då bolaget tjänade pengar. Glömde att nämna att HEX hade stora värden i Hexagon Purus och Cryoshelter. Cryoshelter har närmast 0 värde och aktiekursen i Hexagon Purus har kollapsat. Det är inte så svårt att bli misstänksam.....
- ·för 3 dagar sedanDå fick jag så många aktier i emissionen som jag bad om. Så det blev 13 miljoner sålda. Så blev den inte fulltecknad.Var ser man vad man fick? Första gången jag köper i nyemission och hittar inget än.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
45 dagar sedan
‧37min
0,30 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 9 tim sedanDet ser ut som många tror på uppgång (kursmål). Är för lite risk inprisat? För optimistiskt. Tillbaka i HEX idag.Ser du på kursen så skulle jag inte direkt säga att det ser ut som att många har tron på uppgång. Aktien har fallit kontinuerligt från 12 kr, nu är den snart 8. Skulle snarare säga att folk verkar ha stadig tro på nedgång jag?
- ·för 9 tim sedanHej, börjar se en massiv uppsida här, inom året? En aktie värd att följa!Gör din hemläxa. Läs rapporter, nyheter och de senaste meddelandena. Men jag vill säga dig att aktien här har hög risk, och lider av stora ihållande kursfall. HEX producerar fuel systems för tunga fordon och lagringslösningar, för Naturgas. En teknik som inte är brett använd i världen ännu. Marknaden har haft en kraftig nedgång, mycket värre än väntat, under det senaste året, där man i år förväntar sig en gradvis tillväxt igen, dock inte på nivå med 2023-2024. Aktien här har blivit utspädd två gånger nu det senaste året, så varje aktie äger en mindre andel av företaget. En viktig förändring för det företaget, är dess fokus skifte. Under 2025 och första halvåret av 2026, låg fokus på att stärka finanserna, genom att samla in kapital utifrån, för att omstrukturera skulder i företaget. Det har varit en framgång, och skulden är nu billigare och i en mindre storlek än förut. Fokus ligger nu på att utnyttja denna växande marknad, genom att leverera bättre och mer innovativa produkter världen över. Jag är själv investerad sedan november 2025, och jag säljer inte (på lång sikt).
- inaktiverad·för 11 tim sedan · ÄndradSå jag tänker att idag är sista chansen att få tag i den här aktien till det här priset.... Snart är det "take off". Jag övertecknade och har inte sålt en enda.... För jag har tron och tror startlinjen är här och nu... Var och en får välja sitt och lycka till
- inaktiverad·för 2 dagar sedanHär är analysen/rekommendationen från 08.maj: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonDet bästa är att man tänker själv. Jag har kalkylerat hur mycket kursmålet 25 var före emissionerna då bolaget tjänade pengar. Glömde att nämna att HEX hade stora värden i Hexagon Purus och Cryoshelter. Cryoshelter har närmast 0 värde och aktiekursen i Hexagon Purus har kollapsat. Det är inte så svårt att bli misstänksam.....
- ·för 3 dagar sedanDå fick jag så många aktier i emissionen som jag bad om. Så det blev 13 miljoner sålda. Så blev den inte fulltecknad.Var ser man vad man fick? Första gången jag köper i nyemission och hittar inget än.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 667 | - | - | ||
| 19 109 | - | - | ||
| 2 588 | - | - | ||
| 122 | - | - | ||
| 5 000 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 6 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8 maj | ||
2025 Q4-rapport 12 feb. | ||
2025 Q3-rapport 6 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 15 maj 2025 |
2026 Q1-rapport
45 dagar sedan
‧37min
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 6 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 8 maj | ||
2025 Q4-rapport 12 feb. | ||
2025 Q3-rapport 6 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 14 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 15 maj 2025 |
0,30 NOK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 9 tim sedanDet ser ut som många tror på uppgång (kursmål). Är för lite risk inprisat? För optimistiskt. Tillbaka i HEX idag.Ser du på kursen så skulle jag inte direkt säga att det ser ut som att många har tron på uppgång. Aktien har fallit kontinuerligt från 12 kr, nu är den snart 8. Skulle snarare säga att folk verkar ha stadig tro på nedgång jag?
- ·för 9 tim sedanHej, börjar se en massiv uppsida här, inom året? En aktie värd att följa!Gör din hemläxa. Läs rapporter, nyheter och de senaste meddelandena. Men jag vill säga dig att aktien här har hög risk, och lider av stora ihållande kursfall. HEX producerar fuel systems för tunga fordon och lagringslösningar, för Naturgas. En teknik som inte är brett använd i världen ännu. Marknaden har haft en kraftig nedgång, mycket värre än väntat, under det senaste året, där man i år förväntar sig en gradvis tillväxt igen, dock inte på nivå med 2023-2024. Aktien här har blivit utspädd två gånger nu det senaste året, så varje aktie äger en mindre andel av företaget. En viktig förändring för det företaget, är dess fokus skifte. Under 2025 och första halvåret av 2026, låg fokus på att stärka finanserna, genom att samla in kapital utifrån, för att omstrukturera skulder i företaget. Det har varit en framgång, och skulden är nu billigare och i en mindre storlek än förut. Fokus ligger nu på att utnyttja denna växande marknad, genom att leverera bättre och mer innovativa produkter världen över. Jag är själv investerad sedan november 2025, och jag säljer inte (på lång sikt).
- inaktiverad·för 11 tim sedan · ÄndradSå jag tänker att idag är sista chansen att få tag i den här aktien till det här priset.... Snart är det "take off". Jag övertecknade och har inte sålt en enda.... För jag har tron och tror startlinjen är här och nu... Var och en får välja sitt och lycka till
- inaktiverad·för 2 dagar sedanHär är analysen/rekommendationen från 08.maj: https://www.finansavisen.no/industri/2026/05/08/8349791/sb1-markets-roper-kjop-etter-kriseemisjonDet bästa är att man tänker själv. Jag har kalkylerat hur mycket kursmålet 25 var före emissionerna då bolaget tjänade pengar. Glömde att nämna att HEX hade stora värden i Hexagon Purus och Cryoshelter. Cryoshelter har närmast 0 värde och aktiekursen i Hexagon Purus har kollapsat. Det är inte så svårt att bli misstänksam.....
- ·för 3 dagar sedanDå fick jag så många aktier i emissionen som jag bad om. Så det blev 13 miljoner sålda. Så blev den inte fulltecknad.Var ser man vad man fick? Första gången jag köper i nyemission och hittar inget än.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 667 | - | - | ||
| 19 109 | - | - | ||
| 2 588 | - | - | ||
| 122 | - | - | ||
| 5 000 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades





