2026 Q1-rapport
46 dagar sedan
‧39min
1,3532 SEK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 2 648 | - | - | ||
| 1 499 | - | - | ||
| 1 464 | - | - | ||
| 4 279 | - | - | ||
| 9 897 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 28 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7 maj | ||
2025 Q4-rapport 29 jan. | ||
2025 Q3-rapport 30 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 25 juli 2025 | ||
2025 Q1-rapport 7 maj 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- för 7 tim sedanMarshall & Wallace nu tredje största ägare i Intrum. Borde vara väldigt positivt att de köpt på sig aktier så aggresivt senaste tiden. https://finanscentralen.fi.se/search/EditFlagging.aspx?id=56485
- ·för 13 tim sedan · ÄndradVarför är denna över 2,5? Naivitet?
- ·för 14 tim sedanJag hade 1800 teckningsrätter som jag hade tänkt att använda, men de har nu försvunnit. Jag trodde jag kunde svara innan den 28:e som det stod, men det var då den 21:a. Jag kunde inte svara då pengarna inte fanns på mitt konto, det gör de nu, men nu är alla teckningsrätter borta, och de kommer att försöka sälja dem på min räkning. Är det korrekt uppfattat att jag har förlorat alla mina teckningsrätter nu?
- för 14 tim sedanOtroligt mycket insiderköpför 10 tim sedanVissa kallar ett snöre som är två meter för långt. Andra är av åsikten att det är kort.
- ·för 1 dag sedanHur förändrar företrädesemissionen Intrums verkliga värde? Jag har precis publicerat min proformaanalys och beräkning. Det kanske fungerar till teckningskursen 2.45 SEK, men även då känns säkerhetsmarginalen fortfarande tunn för mig personligen. Min beräkning ger ett verkligt värde på 2.74 SEK per aktie (med ett intervall på 2.0-4.0 SEK beroende på avkastningskrav). En utförsäljning när de nyemitterade aktierna kommer ut på marknaden kan ge en bättre ingångspunkt. Läs hela genomgången här: https://thenorthside.substack.com/p/revisiting-intrum-and-its-rightsför 13 tim sedanChristan Sveaas (kistefos) och Erik Selin vill vara med i emissionen, det är väl det starkaste argumentet, dessa entreprenörer kan räkna rätt och är vinnare så jag hänger med dem ;)
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
46 dagar sedan
‧39min
1,3532 SEK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- för 7 tim sedanMarshall & Wallace nu tredje största ägare i Intrum. Borde vara väldigt positivt att de köpt på sig aktier så aggresivt senaste tiden. https://finanscentralen.fi.se/search/EditFlagging.aspx?id=56485
- ·för 13 tim sedan · ÄndradVarför är denna över 2,5? Naivitet?
- ·för 14 tim sedanJag hade 1800 teckningsrätter som jag hade tänkt att använda, men de har nu försvunnit. Jag trodde jag kunde svara innan den 28:e som det stod, men det var då den 21:a. Jag kunde inte svara då pengarna inte fanns på mitt konto, det gör de nu, men nu är alla teckningsrätter borta, och de kommer att försöka sälja dem på min räkning. Är det korrekt uppfattat att jag har förlorat alla mina teckningsrätter nu?
- för 14 tim sedanOtroligt mycket insiderköpför 10 tim sedanVissa kallar ett snöre som är två meter för långt. Andra är av åsikten att det är kort.
- ·för 1 dag sedanHur förändrar företrädesemissionen Intrums verkliga värde? Jag har precis publicerat min proformaanalys och beräkning. Det kanske fungerar till teckningskursen 2.45 SEK, men även då känns säkerhetsmarginalen fortfarande tunn för mig personligen. Min beräkning ger ett verkligt värde på 2.74 SEK per aktie (med ett intervall på 2.0-4.0 SEK beroende på avkastningskrav). En utförsäljning när de nyemitterade aktierna kommer ut på marknaden kan ge en bättre ingångspunkt. Läs hela genomgången här: https://thenorthside.substack.com/p/revisiting-intrum-and-its-rightsför 13 tim sedanChristan Sveaas (kistefos) och Erik Selin vill vara med i emissionen, det är väl det starkaste argumentet, dessa entreprenörer kan räkna rätt och är vinnare så jag hänger med dem ;)
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 2 648 | - | - | ||
| 1 499 | - | - | ||
| 1 464 | - | - | ||
| 4 279 | - | - | ||
| 9 897 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 28 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7 maj | ||
2025 Q4-rapport 29 jan. | ||
2025 Q3-rapport 30 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 25 juli 2025 | ||
2025 Q1-rapport 7 maj 2025 |
2026 Q1-rapport
46 dagar sedan
‧39min
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 28 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7 maj | ||
2025 Q4-rapport 29 jan. | ||
2025 Q3-rapport 30 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 25 juli 2025 | ||
2025 Q1-rapport 7 maj 2025 |
1,3532 SEK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- för 7 tim sedanMarshall & Wallace nu tredje största ägare i Intrum. Borde vara väldigt positivt att de köpt på sig aktier så aggresivt senaste tiden. https://finanscentralen.fi.se/search/EditFlagging.aspx?id=56485
- ·för 13 tim sedan · ÄndradVarför är denna över 2,5? Naivitet?
- ·för 14 tim sedanJag hade 1800 teckningsrätter som jag hade tänkt att använda, men de har nu försvunnit. Jag trodde jag kunde svara innan den 28:e som det stod, men det var då den 21:a. Jag kunde inte svara då pengarna inte fanns på mitt konto, det gör de nu, men nu är alla teckningsrätter borta, och de kommer att försöka sälja dem på min räkning. Är det korrekt uppfattat att jag har förlorat alla mina teckningsrätter nu?
- för 14 tim sedanOtroligt mycket insiderköpför 10 tim sedanVissa kallar ett snöre som är två meter för långt. Andra är av åsikten att det är kort.
- ·för 1 dag sedanHur förändrar företrädesemissionen Intrums verkliga värde? Jag har precis publicerat min proformaanalys och beräkning. Det kanske fungerar till teckningskursen 2.45 SEK, men även då känns säkerhetsmarginalen fortfarande tunn för mig personligen. Min beräkning ger ett verkligt värde på 2.74 SEK per aktie (med ett intervall på 2.0-4.0 SEK beroende på avkastningskrav). En utförsäljning när de nyemitterade aktierna kommer ut på marknaden kan ge en bättre ingångspunkt. Läs hela genomgången här: https://thenorthside.substack.com/p/revisiting-intrum-and-its-rightsför 13 tim sedanChristan Sveaas (kistefos) och Erik Selin vill vara med i emissionen, det är väl det starkaste argumentet, dessa entreprenörer kan räkna rätt och är vinnare så jag hänger med dem ;)
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 2 648 | - | - | ||
| 1 499 | - | - | ||
| 1 464 | - | - | ||
| 4 279 | - | - | ||
| 9 897 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades






