Alla kategorier
Alla kategorier
Kan jag få digital faktura?
Det finns tre sätt att välja mellan för hur ni ska få fakturan:
Via e-post (e-postadressen anmäls i Hantera Pension enligt bilden nedan).
Via fysisk post.
Om företaget har Kivra går fakturan dit (vill man ha fakturan till Kivra ska man alltså
inte
anmäla sin e-post).
Såhär lägger man till e-fakturor i Hantera.
Relaterade frågor
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur gör jag vid överlåtelse av ett bolag?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur ansöker vi om Nordnet Hantera?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Hur anmäler jag en löneväxling i vår tjänstepensionsplan?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?