Alla kategorier
Alla kategorier
Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
Inloggning till Hantera görs med fördel via BankID.
Saknar du BankID kan du kontakta Nordnets Företagsservice på telefonnummer 010- 583 35 05 för att få hjälp med användarnamn och lösenord.
Relaterade frågor
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur ändrar jag lönen för en anställd i vår tjänstepensionsplan längre tillbaka än 12 månader?
- Hur gör jag en nyanmälan / nyanställning för tjänstepension?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur vet vi att vår tjänstepensionsplan ligger på lagom nivå för våra medarbetare?
- Hur lägger jag upp en ny förmånsgrupp?