Alla kategorier
Alla kategorier
Hur ansöker vi om Nordnet Hantera?
Fyll i och signera Ansökan om Hantera Pension med BankID. Du kan även maila foretag@nordnet.se eller ringa oss på telefonnummer 010 - 583 3505.
Relaterade frågor
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet?
- Hur gör vi en extrainbetalning (engångspremie) för en anställd?
- Hur ändrar jag lönen för en anställd i vår tjänstepensionsplan längre tillbaka än 12 månader?
- Hur gör jag en nyanmälan / nyanställning för tjänstepension?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Vilka blanketter ska bifogas när vi ansöker om tjänstepension för våra anställda?
- Hur vet vi att vår tjänstepensionsplan ligger på lagom nivå för våra medarbetare?
- Hur lägger jag upp en ny förmånsgrupp?