Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.
Risk
av 7
Morningstar Rating
0 stars

I

iShares Core S&P 500 UCITS ETF USD (Acc)

Köp-
Sälj-
Spread %-
Omsättning ()-
Årlig avgiftIngen data
Risk
av 7
Morningstar Rating
0 stars

I

iShares Core S&P 500 UCITS ETF USD (Acc)

Köp-
Sälj-
Spread %-
Omsättning ()-
Årlig avgiftIngen data

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Allmän information

Risk
?
: 0 av 7

Vi vill bara påminna om att ditt sparande kan gå upp och ner. Även om sparande i fonder historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Nyckeldata
  • Årlig avgift
    Ingen data
  • Tillgångsklass
  • Kategori
  • Basvaluta
  • Utdelningspolicy
  • Faktablad
Sammanfattning
Ingen sammanfattning finns tillgänglig.

Relaterade ETF:er

Det finns inga relaterade fonder.

Exponering

Uppdaterad -
Ingen data hittades.

Fördelning

    Ingen data hittades

Kunder har även besökt

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 20 juni
    ·
    Någon som spår att vi kommer under 700 usd de kommande månaderna eller kommer den här att gå 🚀?
    för 1 dag sedan
    ·
    Omöjligt att säga. Att investera stadigt genom åren är ett stabilt alternativ. Prisets trend är sannolikt uppåtgående, men man vet aldrig och priset kan säkert gå ner betydligt under en tid.
  • 11 juni
    ·
    Hur ser det ut med amerikanska aktier, kommer det bara att gå nedåt nu med allt krig och Iran osv., är det dags att sälja eller vad gör folket?
    16 juni
    ·
    Hållare!
  • 8 juni
    ·
    Hej! Jag lade till denna fond till mitt månadssparande att dras den 5:e. Jag har dock inte sett det dras/köpas. Sker det inte automatiskt när det finns saldo?
    10 juni
    ·
    Är din ASK fylld? Annars passar denna ETF bättre på din ASK än din vanliga depå, eftersom den oavsett vad lagerbeskattas. Däremot realisationsbeskattas danska investeringsfonder - och passar därmed bättre på en vanlig depå.
  • 7 juni
    ·
    Nu när SpaceX kommer ut på marknaden, är vi då lite fucked i den här ETF:en? Eftersom den är tvungen att köpa en stor andel, och något säger mig att SpaceX är väldigt överprisat?
    10 juni
    ·
    Det har du rätt i.
  • 1 juni
    ·
    Damer & Herrar, Jag ska i första hand bara fylla på min ASK med ETFer som finns på SKATs positivlista och som ger en bra och säker avkastning med de svängningar som nu en gång finns - men egentligen bara om de ger 6-8 % så är det helt okej för mig - naturligtvis får de gärna ge mer - men jag har bara 10 - 15 års tidshorisont att arbeta med. - Jag har tittat på A. SXR8 USA med 60%, B. SMEA EUROPA med 25%, och C. IS3N ASIEN med 15%. Låter det förnuftigt?
    2 juni
    ·
    Jag har huvuddelen av mina medel placerade i SXR8 - 342 st, till ett GAV på ca. 604 - och jag kommer att fortsätta köpa på mig i den under de kommande 10 åren. Jag tror att SP500 kommer att leverera en bättre avkastning än europeiska aktier.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Allmän information

Risk
?
: 0 av 7

Vi vill bara påminna om att ditt sparande kan gå upp och ner. Även om sparande i fonder historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Nyckeldata
  • Årlig avgift
    Ingen data
  • Tillgångsklass
  • Kategori
  • Basvaluta
  • Utdelningspolicy
  • Faktablad
Sammanfattning
Ingen sammanfattning finns tillgänglig.

Relaterade ETF:er

Det finns inga relaterade fonder.

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Exponering

Uppdaterad -
Ingen data hittades.

Fördelning

    Ingen data hittades

Kunder har även besökt

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 20 juni
    ·
    Någon som spår att vi kommer under 700 usd de kommande månaderna eller kommer den här att gå 🚀?
    för 1 dag sedan
    ·
    Omöjligt att säga. Att investera stadigt genom åren är ett stabilt alternativ. Prisets trend är sannolikt uppåtgående, men man vet aldrig och priset kan säkert gå ner betydligt under en tid.
  • 11 juni
    ·
    Hur ser det ut med amerikanska aktier, kommer det bara att gå nedåt nu med allt krig och Iran osv., är det dags att sälja eller vad gör folket?
    16 juni
    ·
    Hållare!
  • 8 juni
    ·
    Hej! Jag lade till denna fond till mitt månadssparande att dras den 5:e. Jag har dock inte sett det dras/köpas. Sker det inte automatiskt när det finns saldo?
    10 juni
    ·
    Är din ASK fylld? Annars passar denna ETF bättre på din ASK än din vanliga depå, eftersom den oavsett vad lagerbeskattas. Däremot realisationsbeskattas danska investeringsfonder - och passar därmed bättre på en vanlig depå.
  • 7 juni
    ·
    Nu när SpaceX kommer ut på marknaden, är vi då lite fucked i den här ETF:en? Eftersom den är tvungen att köpa en stor andel, och något säger mig att SpaceX är väldigt överprisat?
    10 juni
    ·
    Det har du rätt i.
  • 1 juni
    ·
    Damer & Herrar, Jag ska i första hand bara fylla på min ASK med ETFer som finns på SKATs positivlista och som ger en bra och säker avkastning med de svängningar som nu en gång finns - men egentligen bara om de ger 6-8 % så är det helt okej för mig - naturligtvis får de gärna ge mer - men jag har bara 10 - 15 års tidshorisont att arbeta med. - Jag har tittat på A. SXR8 USA med 60%, B. SMEA EUROPA med 25%, och C. IS3N ASIEN med 15%. Låter det förnuftigt?
    2 juni
    ·
    Jag har huvuddelen av mina medel placerade i SXR8 - 342 st, till ett GAV på ca. 604 - och jag kommer att fortsätta köpa på mig i den under de kommande 10 åren. Jag tror att SP500 kommer att leverera en bättre avkastning än europeiska aktier.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Allmän information

Risk
?
: 0 av 7

Vi vill bara påminna om att ditt sparande kan gå upp och ner. Även om sparande i fonder historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Nyckeldata
  • Årlig avgift
    Ingen data
  • Tillgångsklass
  • Kategori
  • Basvaluta
  • Utdelningspolicy
  • Faktablad
Sammanfattning
Ingen sammanfattning finns tillgänglig.

Relaterade ETF:er

Det finns inga relaterade fonder.

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 20 juni
    ·
    Någon som spår att vi kommer under 700 usd de kommande månaderna eller kommer den här att gå 🚀?
    för 1 dag sedan
    ·
    Omöjligt att säga. Att investera stadigt genom åren är ett stabilt alternativ. Prisets trend är sannolikt uppåtgående, men man vet aldrig och priset kan säkert gå ner betydligt under en tid.
  • 11 juni
    ·
    Hur ser det ut med amerikanska aktier, kommer det bara att gå nedåt nu med allt krig och Iran osv., är det dags att sälja eller vad gör folket?
    16 juni
    ·
    Hållare!
  • 8 juni
    ·
    Hej! Jag lade till denna fond till mitt månadssparande att dras den 5:e. Jag har dock inte sett det dras/köpas. Sker det inte automatiskt när det finns saldo?
    10 juni
    ·
    Är din ASK fylld? Annars passar denna ETF bättre på din ASK än din vanliga depå, eftersom den oavsett vad lagerbeskattas. Däremot realisationsbeskattas danska investeringsfonder - och passar därmed bättre på en vanlig depå.
  • 7 juni
    ·
    Nu när SpaceX kommer ut på marknaden, är vi då lite fucked i den här ETF:en? Eftersom den är tvungen att köpa en stor andel, och något säger mig att SpaceX är väldigt överprisat?
    10 juni
    ·
    Det har du rätt i.
  • 1 juni
    ·
    Damer & Herrar, Jag ska i första hand bara fylla på min ASK med ETFer som finns på SKATs positivlista och som ger en bra och säker avkastning med de svängningar som nu en gång finns - men egentligen bara om de ger 6-8 % så är det helt okej för mig - naturligtvis får de gärna ge mer - men jag har bara 10 - 15 års tidshorisont att arbeta med. - Jag har tittat på A. SXR8 USA med 60%, B. SMEA EUROPA med 25%, och C. IS3N ASIEN med 15%. Låter det förnuftigt?
    2 juni
    ·
    Jag har huvuddelen av mina medel placerade i SXR8 - 342 st, till ett GAV på ca. 604 - och jag kommer att fortsätta köpa på mig i den under de kommande 10 åren. Jag tror att SP500 kommer att leverera en bättre avkastning än europeiska aktier.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Exponering

Uppdaterad -
Ingen data hittades.

Fördelning

    Ingen data hittades

Kunder har även besökt

© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm