Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Verkkokauppa.com

Verkkokauppa.com

Verkkokauppa.com

2026 Q1-rapport
56 dagar sedan
0,048 EUR/aktie
X-dag 17 juli
1,51%Direktavk.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
350--
221--
72--
141--
122--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Mest köpt

Mest köpt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym31 42631 42600

Mest sålt

Mest sålt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym31 42631 42600

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
16 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
23 apr.
Årsstämma 2026
14 apr.
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
17 juli 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Norrmännen har väl tillräckligt med slantar kvar i fickan, så de köper väl den här också. Ett alldeles för billigt pris. Förhoppningsvis säljs den inte, för med enbart inhemska krafter är det en riktigt bra investering. Naturligtvis skulle norrmännen kanske tillföra extra färg till produkterna som säljs. Huvudsaken är att försäljning till ett billigt pris inte intresserar.
    för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Nåja, många av Keskos produkter är norska, faktiskt, och jag menar till exempel Orkla.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Säljorder lagd för nätbutikens aktier till 3.66€.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Detta är en så osäker affär. Det kan hända att de ger upp utdelningen även efter nästa år. Jag hoppas att de inte gör det.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Drömmar finns i många former. Särskilt i början av denna uppgång får det en att tappa hakan av förvåning. Med egna aktieåterköp framför oss och ett antaget norskt företagsuppköp, så pratar någon om att företaget är på väg att bli en öresaktie. Nå, vi har ju alla rätt att drömma.
  • 4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Detta kan fluktuera runt tre euro fram till september. Därifrån kan nästa rusning börja om ekonomin börjar rulla på ordentligt. Det lönar sig inte att spela med denna aktie. Handelsvolymen för den räcker inte till.
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Du är väl insatt. Ändå är den där kollapsen skrämmande, som någon gång kommer att slå till, när allt känns alldeles för bra. Det bygger helt och hållet på människans livliga fantasi. Det är världens största pyramidspel, där säljare i toppen kan vara miljonärer. Jag önskar dig lycka till! Jag själv hoppar över det, eftersom jag inte längre är så säker på mina levnadsdagar.
  • 3 juni
    ·
    3 juni
    ·
    En blockaffär och en ny ägare borde höja kursen. En kraftig uppgång orsakar ibland en liten dipp och sedan stiger den igen. Norrmännen hörnar Verkkokauppa från flera håll.
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Huvudsaken är att man inte har köpt den för att sälja, eller för att spela med. Detta är ingen spelaktie, utan en verklig framtida kassako. Kanske den kunde falla ännu mer, så man kunde tanka på mer. Från Nokia tog jag mina pengar och investerade i en aktie som delar ut större utdelning än Nokia, men är prismässigt bara en bråkdel av Nokias pris. Nokia kommer nog att falla, eftersom nedgången oftast börjar när stämningen är sådan att "denna faller aldrig och himlen är den enda gränsen." Jag skulle inte våga betala ens tio euro för något sådant längre när det finns bättre objekt för de pengarna.
  • 2 juni · Ändrad
    ·
    2 juni · Ändrad
    ·
    Är det en blockaffär som tynger detta? Jag förstår inte riktigt varför igen, men man förstår ju inte alltid allt som händer på börsen ändå. Jag räknade ut årets utdelning (3 gånger om året) till det nuvarande priset och den är drygt 5%. Nordnets utdelningsprocent visar fel igen eller så är det några siffror från förra året eller något sådant. Aktien är för övrigt enligt min mening undervärderad totalt sett. Själv är jag med med en liten del. Jag funderar på om jag borde öka.
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Priset är alltid rätt när det finns köpare och säljare......och när ingen vill sälja och köparna inte förväntar sig något från framtiden. Det finns alltid något att klaga på om allt.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
56 dagar sedan
0,048 EUR/aktie
X-dag 17 juli
1,51%Direktavk.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Norrmännen har väl tillräckligt med slantar kvar i fickan, så de köper väl den här också. Ett alldeles för billigt pris. Förhoppningsvis säljs den inte, för med enbart inhemska krafter är det en riktigt bra investering. Naturligtvis skulle norrmännen kanske tillföra extra färg till produkterna som säljs. Huvudsaken är att försäljning till ett billigt pris inte intresserar.
    för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Nåja, många av Keskos produkter är norska, faktiskt, och jag menar till exempel Orkla.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Säljorder lagd för nätbutikens aktier till 3.66€.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Detta är en så osäker affär. Det kan hända att de ger upp utdelningen även efter nästa år. Jag hoppas att de inte gör det.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Drömmar finns i många former. Särskilt i början av denna uppgång får det en att tappa hakan av förvåning. Med egna aktieåterköp framför oss och ett antaget norskt företagsuppköp, så pratar någon om att företaget är på väg att bli en öresaktie. Nå, vi har ju alla rätt att drömma.
  • 4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Detta kan fluktuera runt tre euro fram till september. Därifrån kan nästa rusning börja om ekonomin börjar rulla på ordentligt. Det lönar sig inte att spela med denna aktie. Handelsvolymen för den räcker inte till.
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Du är väl insatt. Ändå är den där kollapsen skrämmande, som någon gång kommer att slå till, när allt känns alldeles för bra. Det bygger helt och hållet på människans livliga fantasi. Det är världens största pyramidspel, där säljare i toppen kan vara miljonärer. Jag önskar dig lycka till! Jag själv hoppar över det, eftersom jag inte längre är så säker på mina levnadsdagar.
  • 3 juni
    ·
    3 juni
    ·
    En blockaffär och en ny ägare borde höja kursen. En kraftig uppgång orsakar ibland en liten dipp och sedan stiger den igen. Norrmännen hörnar Verkkokauppa från flera håll.
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Huvudsaken är att man inte har köpt den för att sälja, eller för att spela med. Detta är ingen spelaktie, utan en verklig framtida kassako. Kanske den kunde falla ännu mer, så man kunde tanka på mer. Från Nokia tog jag mina pengar och investerade i en aktie som delar ut större utdelning än Nokia, men är prismässigt bara en bråkdel av Nokias pris. Nokia kommer nog att falla, eftersom nedgången oftast börjar när stämningen är sådan att "denna faller aldrig och himlen är den enda gränsen." Jag skulle inte våga betala ens tio euro för något sådant längre när det finns bättre objekt för de pengarna.
  • 2 juni · Ändrad
    ·
    2 juni · Ändrad
    ·
    Är det en blockaffär som tynger detta? Jag förstår inte riktigt varför igen, men man förstår ju inte alltid allt som händer på börsen ändå. Jag räknade ut årets utdelning (3 gånger om året) till det nuvarande priset och den är drygt 5%. Nordnets utdelningsprocent visar fel igen eller så är det några siffror från förra året eller något sådant. Aktien är för övrigt enligt min mening undervärderad totalt sett. Själv är jag med med en liten del. Jag funderar på om jag borde öka.
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Priset är alltid rätt när det finns köpare och säljare......och när ingen vill sälja och köparna inte förväntar sig något från framtiden. Det finns alltid något att klaga på om allt.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
350--
221--
72--
141--
122--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Mest köpt

Mest köpt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym31 42631 42600

Mest sålt

Mest sålt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym31 42631 42600

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
16 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
23 apr.
Årsstämma 2026
14 apr.
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
17 juli 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
56 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
16 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
23 apr.
Årsstämma 2026
14 apr.
2025 Q4-rapport
12 feb.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
17 juli 2025

Relaterade värdepapper

0,048 EUR/aktie
X-dag 17 juli
1,51%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Norrmännen har väl tillräckligt med slantar kvar i fickan, så de köper väl den här också. Ett alldeles för billigt pris. Förhoppningsvis säljs den inte, för med enbart inhemska krafter är det en riktigt bra investering. Naturligtvis skulle norrmännen kanske tillföra extra färg till produkterna som säljs. Huvudsaken är att försäljning till ett billigt pris inte intresserar.
    för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Nåja, många av Keskos produkter är norska, faktiskt, och jag menar till exempel Orkla.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Säljorder lagd för nätbutikens aktier till 3.66€.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Detta är en så osäker affär. Det kan hända att de ger upp utdelningen även efter nästa år. Jag hoppas att de inte gör det.
    för 2 dagar sedan
    ·
    för 2 dagar sedan
    ·
    Drömmar finns i många former. Särskilt i början av denna uppgång får det en att tappa hakan av förvåning. Med egna aktieåterköp framför oss och ett antaget norskt företagsuppköp, så pratar någon om att företaget är på väg att bli en öresaktie. Nå, vi har ju alla rätt att drömma.
  • 4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Detta kan fluktuera runt tre euro fram till september. Därifrån kan nästa rusning börja om ekonomin börjar rulla på ordentligt. Det lönar sig inte att spela med denna aktie. Handelsvolymen för den räcker inte till.
    för 3 dagar sedan
    ·
    för 3 dagar sedan
    ·
    Du är väl insatt. Ändå är den där kollapsen skrämmande, som någon gång kommer att slå till, när allt känns alldeles för bra. Det bygger helt och hållet på människans livliga fantasi. Det är världens största pyramidspel, där säljare i toppen kan vara miljonärer. Jag önskar dig lycka till! Jag själv hoppar över det, eftersom jag inte längre är så säker på mina levnadsdagar.
  • 3 juni
    ·
    3 juni
    ·
    En blockaffär och en ny ägare borde höja kursen. En kraftig uppgång orsakar ibland en liten dipp och sedan stiger den igen. Norrmännen hörnar Verkkokauppa från flera håll.
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Huvudsaken är att man inte har köpt den för att sälja, eller för att spela med. Detta är ingen spelaktie, utan en verklig framtida kassako. Kanske den kunde falla ännu mer, så man kunde tanka på mer. Från Nokia tog jag mina pengar och investerade i en aktie som delar ut större utdelning än Nokia, men är prismässigt bara en bråkdel av Nokias pris. Nokia kommer nog att falla, eftersom nedgången oftast börjar när stämningen är sådan att "denna faller aldrig och himlen är den enda gränsen." Jag skulle inte våga betala ens tio euro för något sådant längre när det finns bättre objekt för de pengarna.
  • 2 juni · Ändrad
    ·
    2 juni · Ändrad
    ·
    Är det en blockaffär som tynger detta? Jag förstår inte riktigt varför igen, men man förstår ju inte alltid allt som händer på börsen ändå. Jag räknade ut årets utdelning (3 gånger om året) till det nuvarande priset och den är drygt 5%. Nordnets utdelningsprocent visar fel igen eller så är det några siffror från förra året eller något sådant. Aktien är för övrigt enligt min mening undervärderad totalt sett. Själv är jag med med en liten del. Jag funderar på om jag borde öka.
    4 juni
    ·
    4 juni
    ·
    Priset är alltid rätt när det finns köpare och säljare......och när ingen vill sälja och köparna inte förväntar sig något från framtiden. Det finns alltid något att klaga på om allt.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
350--
221--
72--
141--
122--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Mest köpt

Mest köpt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym31 42631 42600

Mest sålt

Mest sålt
MäklareKöptSåltNettoInternt
Anonym31 42631 42600
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm