2026 Q2-rapport
48 dagar sedan30min
0,193 EUR/aktie
X-dag 15 jan. 2026
1,52 %Direktavk.
Orderdjup
Irish Stock Exchange
Antal
Köp
0
Sälj
Antal
0
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
29,72VWAP
Lägst
29,43OmsättningAntal
242,7 8 222 062
VWAP
Högst
29,72Lägst
29,43OmsättningAntal
242,7 8 222 062
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2026 Q3-rapport | 26 jan. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2026 Q2-rapport | 3 nov. | |
| 2026 Q1-rapport | 21 juli | |
| 2025 Q4-rapport | 19 maj | |
| 2025 Q3-rapport | 27 jan. | |
| 2025 Q2-rapport | 4 nov. 2024 |
Data hämtas från Quartr, FactSet
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·10 nov.Kan någon klargöra huruvida de fortsatta avbrotten på grund av drönaraktivitet är en risk som täcks av (förlust av produktivitet)försäkring tecknad av flygbolag eller flygplatser - eller kommer flygbolagen att behöva täcka kostnaden för förseningar, extra bränsle för att stanna i vänteslingor eller avvikelse till alternativa flygplatser och därav följande kostnader. Vem står att förlora - försäkringsbolag, myndigheter eller flygbolag (mindre vinst)·26 nov.w Med drönare i spel står de alla att lösa. Flygbolag tar PR-förluster om de fortsätter att verka med drönare i samma luftrum, myndigheter kan inte ta risker med drönare som bär last, oavsett hur liten lasten är, och försäkringsbolag kommer att drabbas om något händer på grund av drönaraktivitet.
- ·3 nov.Utmärkt resultat RyanAir har levererat idag. Vinsten steg ca 42 procent till omkring 2,5 miljarder euro. Omsättningen steg cirka 13 procent, och de flög omkring 119 miljoner passagerare, en ökning med 3 procent. Biljettpriserna steg också cirka 13 procent, vilket lyfte intäkterna markant, medan kostnaderna endast steg omkring 4 procent. De höjer sina förväntningar för resten av året och satsar nu på cirka 207 miljoner passagerare.
- ·6 okt.Många flygplatser har problem med drönarrelaterade aktiviteter – vilket leder till att flygningar hålls i väntelägen och/eller avviker till alternativa destinationer. Vem ska betala för extra tid och bränsleförbrukning – är detta en försäkringsbar (extra) kostnad för branschen eller kommer flygbolagens vinster att bli lidande?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q2-rapport
48 dagar sedan30min
0,193 EUR/aktie
X-dag 15 jan. 2026
1,52 %Direktavk.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·10 nov.Kan någon klargöra huruvida de fortsatta avbrotten på grund av drönaraktivitet är en risk som täcks av (förlust av produktivitet)försäkring tecknad av flygbolag eller flygplatser - eller kommer flygbolagen att behöva täcka kostnaden för förseningar, extra bränsle för att stanna i vänteslingor eller avvikelse till alternativa flygplatser och därav följande kostnader. Vem står att förlora - försäkringsbolag, myndigheter eller flygbolag (mindre vinst)·26 nov.w Med drönare i spel står de alla att lösa. Flygbolag tar PR-förluster om de fortsätter att verka med drönare i samma luftrum, myndigheter kan inte ta risker med drönare som bär last, oavsett hur liten lasten är, och försäkringsbolag kommer att drabbas om något händer på grund av drönaraktivitet.
- ·3 nov.Utmärkt resultat RyanAir har levererat idag. Vinsten steg ca 42 procent till omkring 2,5 miljarder euro. Omsättningen steg cirka 13 procent, och de flög omkring 119 miljoner passagerare, en ökning med 3 procent. Biljettpriserna steg också cirka 13 procent, vilket lyfte intäkterna markant, medan kostnaderna endast steg omkring 4 procent. De höjer sina förväntningar för resten av året och satsar nu på cirka 207 miljoner passagerare.
- ·6 okt.Många flygplatser har problem med drönarrelaterade aktiviteter – vilket leder till att flygningar hålls i väntelägen och/eller avviker till alternativa destinationer. Vem ska betala för extra tid och bränsleförbrukning – är detta en försäkringsbar (extra) kostnad för branschen eller kommer flygbolagens vinster att bli lidande?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
0
Sälj
Antal
0
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
29,72VWAP
Lägst
29,43OmsättningAntal
242,7 8 222 062
VWAP
Högst
29,72Lägst
29,43OmsättningAntal
242,7 8 222 062
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2026 Q3-rapport | 26 jan. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2026 Q2-rapport | 3 nov. | |
| 2026 Q1-rapport | 21 juli | |
| 2025 Q4-rapport | 19 maj | |
| 2025 Q3-rapport | 27 jan. | |
| 2025 Q2-rapport | 4 nov. 2024 |
Data hämtas från Quartr, FactSet
2026 Q2-rapport
48 dagar sedan30min
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
| 2026 Q3-rapport | 26 jan. 2026 |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2026 Q2-rapport | 3 nov. | |
| 2026 Q1-rapport | 21 juli | |
| 2025 Q4-rapport | 19 maj | |
| 2025 Q3-rapport | 27 jan. | |
| 2025 Q2-rapport | 4 nov. 2024 |
Data hämtas från Quartr, FactSet
0,193 EUR/aktie
X-dag 15 jan. 2026
1,52 %Direktavk.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·10 nov.Kan någon klargöra huruvida de fortsatta avbrotten på grund av drönaraktivitet är en risk som täcks av (förlust av produktivitet)försäkring tecknad av flygbolag eller flygplatser - eller kommer flygbolagen att behöva täcka kostnaden för förseningar, extra bränsle för att stanna i vänteslingor eller avvikelse till alternativa flygplatser och därav följande kostnader. Vem står att förlora - försäkringsbolag, myndigheter eller flygbolag (mindre vinst)·26 nov.w Med drönare i spel står de alla att lösa. Flygbolag tar PR-förluster om de fortsätter att verka med drönare i samma luftrum, myndigheter kan inte ta risker med drönare som bär last, oavsett hur liten lasten är, och försäkringsbolag kommer att drabbas om något händer på grund av drönaraktivitet.
- ·3 nov.Utmärkt resultat RyanAir har levererat idag. Vinsten steg ca 42 procent till omkring 2,5 miljarder euro. Omsättningen steg cirka 13 procent, och de flög omkring 119 miljoner passagerare, en ökning med 3 procent. Biljettpriserna steg också cirka 13 procent, vilket lyfte intäkterna markant, medan kostnaderna endast steg omkring 4 procent. De höjer sina förväntningar för resten av året och satsar nu på cirka 207 miljoner passagerare.
- ·6 okt.Många flygplatser har problem med drönarrelaterade aktiviteter – vilket leder till att flygningar hålls i väntelägen och/eller avviker till alternativa destinationer. Vem ska betala för extra tid och bränsleförbrukning – är detta en försäkringsbar (extra) kostnad för branschen eller kommer flygbolagens vinster att bli lidande?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
0
Sälj
Antal
0
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
29,72VWAP
Lägst
29,43OmsättningAntal
242,7 8 222 062
VWAP
Högst
29,72Lägst
29,43OmsättningAntal
242,7 8 222 062
Mäklarstatistik
Ingen data hittades





