Q2-rapport
84 dagar sedan‧1t 4min
0,16 USD/aktie
Senaste utdelning
Orderdjup
Antal
Köp
0
Sälj
Antal
0
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
131VWAP
Lägst
129,01OmsättningAntal
46,8 361 200
VWAP
Högst
131Lägst
129,01OmsättningAntal
46,8 361 200
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
Kalender är inte tillgänglig | |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-rapport | 14 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 15 maj | |
| 2024 Årsrapport | 19 mars | |
| 2024 Q4-rapport | 20 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 14 nov. 2024 |
Data hämtas från Morningstar, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·31 juliIgår tillkännagav Nice sitt största förvärv någonsin – 955 miljoner dollar för det tyska företaget Cognigy. Förvärvet kommer att accelerera Nices integration av artificiell intelligens i sina kundupplevelselösningar (CX AI). Nices aktiekurs reagerade med en ökning på 2,86 procent i Tel Aviv, och en ökning på 4,89 procent vid stängning på Wall Street igår. Investerare verkar vara optimistiska inför förvärvet, skriver affärstidningen Globes. Källa: https://en.globes.co.il/en/article-will-nices-mega-acquisition-pay-off-1001517414·29 sep.Tror du fortfarande på det?·30 sep.Jag är själv skeptisk till mervärdet av AI i många sammanhang, inte minst för att det ofta är något kunder upplever som negativt. Stora förvärv är ändå inte alltid lönsamma. Jag tar ändå chansen att behålla dessa aktier eftersom jag bara har tre aktier.
- ·12 jan.San Francisco Emergency Call Center hanterar över en miljon 911-samtal årligen. De har varit kund hos NICE sedan 2006, men nu kommer de att uppgradera NICEs automatiserade lösningar för att stärka tjänsterna till invånare, första responders och partnerbyråer, rapporterar NICE. Källa: nice.com
- ·3 dec. 2024Australisk bank förkortar kundernas väntetid med ny AI från NICE: Great Southern Bank använder CXone Mpower för kundkontakt över kanaler, inklusive e-post och livechatt. Samtidigt används verktyget för analys och rapportering. Data visar att 80 procent av bankens kunder nu får sina samtal besvarade inom 30 sekunder. Källa: nice.com
- ·22 nov. 2024Har säkrat svenskt kontrakt: NICE meddelade idag att TF Bank AB har valt "NICE Actimize AML Essentials", som är en molnbaserad end-to-end anti-penningtvättslösning. – Vi ser fram emot att stödja TF Bank, säger NICE Actimize-direktör Craig Costigan. Källa: nice.com
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q2-rapport
84 dagar sedan‧1t 4min
0,16 USD/aktie
Senaste utdelning
Nyheter & Analyser
Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·31 juliIgår tillkännagav Nice sitt största förvärv någonsin – 955 miljoner dollar för det tyska företaget Cognigy. Förvärvet kommer att accelerera Nices integration av artificiell intelligens i sina kundupplevelselösningar (CX AI). Nices aktiekurs reagerade med en ökning på 2,86 procent i Tel Aviv, och en ökning på 4,89 procent vid stängning på Wall Street igår. Investerare verkar vara optimistiska inför förvärvet, skriver affärstidningen Globes. Källa: https://en.globes.co.il/en/article-will-nices-mega-acquisition-pay-off-1001517414·29 sep.Tror du fortfarande på det?·30 sep.Jag är själv skeptisk till mervärdet av AI i många sammanhang, inte minst för att det ofta är något kunder upplever som negativt. Stora förvärv är ändå inte alltid lönsamma. Jag tar ändå chansen att behålla dessa aktier eftersom jag bara har tre aktier.
- ·12 jan.San Francisco Emergency Call Center hanterar över en miljon 911-samtal årligen. De har varit kund hos NICE sedan 2006, men nu kommer de att uppgradera NICEs automatiserade lösningar för att stärka tjänsterna till invånare, första responders och partnerbyråer, rapporterar NICE. Källa: nice.com
- ·3 dec. 2024Australisk bank förkortar kundernas väntetid med ny AI från NICE: Great Southern Bank använder CXone Mpower för kundkontakt över kanaler, inklusive e-post och livechatt. Samtidigt används verktyget för analys och rapportering. Data visar att 80 procent av bankens kunder nu får sina samtal besvarade inom 30 sekunder. Källa: nice.com
- ·22 nov. 2024Har säkrat svenskt kontrakt: NICE meddelade idag att TF Bank AB har valt "NICE Actimize AML Essentials", som är en molnbaserad end-to-end anti-penningtvättslösning. – Vi ser fram emot att stödja TF Bank, säger NICE Actimize-direktör Craig Costigan. Källa: nice.com
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
0
Sälj
Antal
0
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
131VWAP
Lägst
129,01OmsättningAntal
46,8 361 200
VWAP
Högst
131Lägst
129,01OmsättningAntal
46,8 361 200
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
Kalender är inte tillgänglig | |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-rapport | 14 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 15 maj | |
| 2024 Årsrapport | 19 mars | |
| 2024 Q4-rapport | 20 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 14 nov. 2024 |
Data hämtas från Morningstar, Quartr
Q2-rapport
84 dagar sedan‧1t 4min
Nyheter & Analyser
Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
Kalender är inte tillgänglig | |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-rapport | 14 aug. | |
| 2025 Q1-rapport | 15 maj | |
| 2024 Årsrapport | 19 mars | |
| 2024 Q4-rapport | 20 feb. | |
| 2024 Q3-rapport | 14 nov. 2024 |
Data hämtas från Morningstar, Quartr
0,16 USD/aktie
Senaste utdelning
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·31 juliIgår tillkännagav Nice sitt största förvärv någonsin – 955 miljoner dollar för det tyska företaget Cognigy. Förvärvet kommer att accelerera Nices integration av artificiell intelligens i sina kundupplevelselösningar (CX AI). Nices aktiekurs reagerade med en ökning på 2,86 procent i Tel Aviv, och en ökning på 4,89 procent vid stängning på Wall Street igår. Investerare verkar vara optimistiska inför förvärvet, skriver affärstidningen Globes. Källa: https://en.globes.co.il/en/article-will-nices-mega-acquisition-pay-off-1001517414·29 sep.Tror du fortfarande på det?·30 sep.Jag är själv skeptisk till mervärdet av AI i många sammanhang, inte minst för att det ofta är något kunder upplever som negativt. Stora förvärv är ändå inte alltid lönsamma. Jag tar ändå chansen att behålla dessa aktier eftersom jag bara har tre aktier.
- ·12 jan.San Francisco Emergency Call Center hanterar över en miljon 911-samtal årligen. De har varit kund hos NICE sedan 2006, men nu kommer de att uppgradera NICEs automatiserade lösningar för att stärka tjänsterna till invånare, första responders och partnerbyråer, rapporterar NICE. Källa: nice.com
- ·3 dec. 2024Australisk bank förkortar kundernas väntetid med ny AI från NICE: Great Southern Bank använder CXone Mpower för kundkontakt över kanaler, inklusive e-post och livechatt. Samtidigt används verktyget för analys och rapportering. Data visar att 80 procent av bankens kunder nu får sina samtal besvarade inom 30 sekunder. Källa: nice.com
- ·22 nov. 2024Har säkrat svenskt kontrakt: NICE meddelade idag att TF Bank AB har valt "NICE Actimize AML Essentials", som är en molnbaserad end-to-end anti-penningtvättslösning. – Vi ser fram emot att stödja TF Bank, säger NICE Actimize-direktör Craig Costigan. Källa: nice.com
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
0
Sälj
Antal
0
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
131VWAP
Lägst
129,01OmsättningAntal
46,8 361 200
VWAP
Högst
131Lägst
129,01OmsättningAntal
46,8 361 200
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
