Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Largo

Largo

Högst-
Lägst-
Omsättning-
Högst-
Lägst-
Omsättning-
2026 Q1-rapport

Endast PDF

71 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
12 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
14 apr.
2025 Q4-rapport
1 apr.
2025 Q3-rapport
12 nov. 2025
2025 Q2-rapport
13 aug. 2025
2025 Q1-rapport
15 maj 2025

Kunder har även besökt

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 9 juni
    ·
    Köpte 500 handelsaktier då denna mätta nedgång var fullbordad vid 1.07. Nästa nedgångsfas är 85 cent möjlig så jag kommer att lägga till åtminstone där eller om en botten bildas under här men över 85, Företaget är sunt men om de går för mer aktieutspädning i år, kan denna investering bli en flopp men tills dess är jag engagerad. GL
  • 2 juni · Ändrad
    ·
    En dubbelbotten med indikatorer som vänder uppåt. Potentiell affär här med ett tilläggsköp vid 1.10 om denna botten misslyckas. Jag tror den är billig nu. Gör din egen analys. GL https://www.tradingview.com/chart/LGO/Z4VdJz3F-Double-bottom-cycle-placement-and-fractoral-suggest-a-rally/
    för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    gick ned 30% till
  • 13 maj
    ·
    Jag tänkte jag skulle testa om det fanns några åsikter på forumet om Largo eftersom en hel del nya har köpt upp sig här i år. Largo är de enda utanför Kina som producerar Vanadium plus det enda kritiska material som Kina inte har använt exportkontroll på ännu. Trump har nu landat i Kina men det pratas mycket om att han och Xi önskar mer stabilitet i förhållandet. Med tiden har Largo potentialen att bli en strategiskt viktig satsning för USA (och Väst). Jag tror på detta på lång sikt, hoppas på en större investering från en statlig aktör och ser med viss oro på likviditeten och skulden.
    för 1 dag sedan
    ·
    Varför bara faller den?
  • 26 feb.
    ·
    “Vanadiummarknadspriserna kommer sannolikt att stiga från slutet av 2026, med stöd av åtstramande utbud och växande efterfrågan från VRFB. Med svaga priser under 2024 och 2025, drivet av trög stålefterfrågan, har vanadiumproducenter minskat produktionen,” noterar en CRU-rapport publicerad i december. Analytiker på CRU förutspår en återhämtning sent på året, men varnar för att efterfrågan kan tredubblas till 2040, långt överträffande produktionen. “Samtidigt accelererar VRFB-efterfrågan, vilket bevisas av en robust pipeline av vanadinelektrolytprojekt,” fortsätter företagets rapport. “Stigande efterfrågan kommer snabbt att möta en nedtryckt produktion, där priserna kommer att behöva öka för att stödja högre utnyttjandegrader i mitten till slutet av 2026.”
    14 maj
    ·
    1.58 var mitt första köp, sedan 1.52 med samma tankesätt för månader sedan. Sedan gjorde de en 15 procents utspädning och jag köpte 1.25. Efter de flesta IPO:er i resursaktier poppade sedan DA BOYZ upp aktien till 2.50 efter IPO:n för att sälja hälften av sitt köp så resten var gratis. Med vetskap om detta knep sålde jag också hälften av mina och väntade på återtestet här nere för att köpa tillbaka. Handel med resurssektorn är så smutsig och manipulerad eftersom det inte finns någon likviditet med aktierna och 5-10 miljoner dollar för att driva upp en dollaraktie är ingenting för ens små hedgefonder. Du kommer att lära dig detta och när du gör det kommer 50 procents vinnare att vara normalt, inte sällsynta händelser. Resursaktier handlas inte som aktier med hög likviditet eller tech-aktier. Du måste lära dig att ändra handelsstilar för resursaktier. Det finns alot av smutsiga knep men efter några misstag och du lär dig vad du ska leta efter, stora pengar. Jag älskar dem eftersom du kan tjäna samma pengar med 10 resurshandlar jämfört med 100 tech-handlar, enorma svängningar. Så omfamna det. Lär dig det. Sedan kapitalisera på det. Alot mindre arbete för samma pengar. GL
  • 24 feb.
    ·
    Ge inte upp. Kanske har det precis börjat.
    25 feb.
    ·
    Ge inte upp. Kanske har det precis börjat.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

71 dagar sedan

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 9 juni
    ·
    Köpte 500 handelsaktier då denna mätta nedgång var fullbordad vid 1.07. Nästa nedgångsfas är 85 cent möjlig så jag kommer att lägga till åtminstone där eller om en botten bildas under här men över 85, Företaget är sunt men om de går för mer aktieutspädning i år, kan denna investering bli en flopp men tills dess är jag engagerad. GL
  • 2 juni · Ändrad
    ·
    En dubbelbotten med indikatorer som vänder uppåt. Potentiell affär här med ett tilläggsköp vid 1.10 om denna botten misslyckas. Jag tror den är billig nu. Gör din egen analys. GL https://www.tradingview.com/chart/LGO/Z4VdJz3F-Double-bottom-cycle-placement-and-fractoral-suggest-a-rally/
    för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    gick ned 30% till
  • 13 maj
    ·
    Jag tänkte jag skulle testa om det fanns några åsikter på forumet om Largo eftersom en hel del nya har köpt upp sig här i år. Largo är de enda utanför Kina som producerar Vanadium plus det enda kritiska material som Kina inte har använt exportkontroll på ännu. Trump har nu landat i Kina men det pratas mycket om att han och Xi önskar mer stabilitet i förhållandet. Med tiden har Largo potentialen att bli en strategiskt viktig satsning för USA (och Väst). Jag tror på detta på lång sikt, hoppas på en större investering från en statlig aktör och ser med viss oro på likviditeten och skulden.
    för 1 dag sedan
    ·
    Varför bara faller den?
  • 26 feb.
    ·
    “Vanadiummarknadspriserna kommer sannolikt att stiga från slutet av 2026, med stöd av åtstramande utbud och växande efterfrågan från VRFB. Med svaga priser under 2024 och 2025, drivet av trög stålefterfrågan, har vanadiumproducenter minskat produktionen,” noterar en CRU-rapport publicerad i december. Analytiker på CRU förutspår en återhämtning sent på året, men varnar för att efterfrågan kan tredubblas till 2040, långt överträffande produktionen. “Samtidigt accelererar VRFB-efterfrågan, vilket bevisas av en robust pipeline av vanadinelektrolytprojekt,” fortsätter företagets rapport. “Stigande efterfrågan kommer snabbt att möta en nedtryckt produktion, där priserna kommer att behöva öka för att stödja högre utnyttjandegrader i mitten till slutet av 2026.”
    14 maj
    ·
    1.58 var mitt första köp, sedan 1.52 med samma tankesätt för månader sedan. Sedan gjorde de en 15 procents utspädning och jag köpte 1.25. Efter de flesta IPO:er i resursaktier poppade sedan DA BOYZ upp aktien till 2.50 efter IPO:n för att sälja hälften av sitt köp så resten var gratis. Med vetskap om detta knep sålde jag också hälften av mina och väntade på återtestet här nere för att köpa tillbaka. Handel med resurssektorn är så smutsig och manipulerad eftersom det inte finns någon likviditet med aktierna och 5-10 miljoner dollar för att driva upp en dollaraktie är ingenting för ens små hedgefonder. Du kommer att lära dig detta och när du gör det kommer 50 procents vinnare att vara normalt, inte sällsynta händelser. Resursaktier handlas inte som aktier med hög likviditet eller tech-aktier. Du måste lära dig att ändra handelsstilar för resursaktier. Det finns alot av smutsiga knep men efter några misstag och du lär dig vad du ska leta efter, stora pengar. Jag älskar dem eftersom du kan tjäna samma pengar med 10 resurshandlar jämfört med 100 tech-handlar, enorma svängningar. Så omfamna det. Lär dig det. Sedan kapitalisera på det. Alot mindre arbete för samma pengar. GL
  • 24 feb.
    ·
    Ge inte upp. Kanske har det precis börjat.
    25 feb.
    ·
    Ge inte upp. Kanske har det precis börjat.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Kunder har även besökt

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
12 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
14 apr.
2025 Q4-rapport
1 apr.
2025 Q3-rapport
12 nov. 2025
2025 Q2-rapport
13 aug. 2025
2025 Q1-rapport
15 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

71 dagar sedan

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
12 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
14 apr.
2025 Q4-rapport
1 apr.
2025 Q3-rapport
12 nov. 2025
2025 Q2-rapport
13 aug. 2025
2025 Q1-rapport
15 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 9 juni
    ·
    Köpte 500 handelsaktier då denna mätta nedgång var fullbordad vid 1.07. Nästa nedgångsfas är 85 cent möjlig så jag kommer att lägga till åtminstone där eller om en botten bildas under här men över 85, Företaget är sunt men om de går för mer aktieutspädning i år, kan denna investering bli en flopp men tills dess är jag engagerad. GL
  • 2 juni · Ändrad
    ·
    En dubbelbotten med indikatorer som vänder uppåt. Potentiell affär här med ett tilläggsköp vid 1.10 om denna botten misslyckas. Jag tror den är billig nu. Gör din egen analys. GL https://www.tradingview.com/chart/LGO/Z4VdJz3F-Double-bottom-cycle-placement-and-fractoral-suggest-a-rally/
    för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    gick ned 30% till
  • 13 maj
    ·
    Jag tänkte jag skulle testa om det fanns några åsikter på forumet om Largo eftersom en hel del nya har köpt upp sig här i år. Largo är de enda utanför Kina som producerar Vanadium plus det enda kritiska material som Kina inte har använt exportkontroll på ännu. Trump har nu landat i Kina men det pratas mycket om att han och Xi önskar mer stabilitet i förhållandet. Med tiden har Largo potentialen att bli en strategiskt viktig satsning för USA (och Väst). Jag tror på detta på lång sikt, hoppas på en större investering från en statlig aktör och ser med viss oro på likviditeten och skulden.
    för 1 dag sedan
    ·
    Varför bara faller den?
  • 26 feb.
    ·
    “Vanadiummarknadspriserna kommer sannolikt att stiga från slutet av 2026, med stöd av åtstramande utbud och växande efterfrågan från VRFB. Med svaga priser under 2024 och 2025, drivet av trög stålefterfrågan, har vanadiumproducenter minskat produktionen,” noterar en CRU-rapport publicerad i december. Analytiker på CRU förutspår en återhämtning sent på året, men varnar för att efterfrågan kan tredubblas till 2040, långt överträffande produktionen. “Samtidigt accelererar VRFB-efterfrågan, vilket bevisas av en robust pipeline av vanadinelektrolytprojekt,” fortsätter företagets rapport. “Stigande efterfrågan kommer snabbt att möta en nedtryckt produktion, där priserna kommer att behöva öka för att stödja högre utnyttjandegrader i mitten till slutet av 2026.”
    14 maj
    ·
    1.58 var mitt första köp, sedan 1.52 med samma tankesätt för månader sedan. Sedan gjorde de en 15 procents utspädning och jag köpte 1.25. Efter de flesta IPO:er i resursaktier poppade sedan DA BOYZ upp aktien till 2.50 efter IPO:n för att sälja hälften av sitt köp så resten var gratis. Med vetskap om detta knep sålde jag också hälften av mina och väntade på återtestet här nere för att köpa tillbaka. Handel med resurssektorn är så smutsig och manipulerad eftersom det inte finns någon likviditet med aktierna och 5-10 miljoner dollar för att driva upp en dollaraktie är ingenting för ens små hedgefonder. Du kommer att lära dig detta och när du gör det kommer 50 procents vinnare att vara normalt, inte sällsynta händelser. Resursaktier handlas inte som aktier med hög likviditet eller tech-aktier. Du måste lära dig att ändra handelsstilar för resursaktier. Det finns alot av smutsiga knep men efter några misstag och du lär dig vad du ska leta efter, stora pengar. Jag älskar dem eftersom du kan tjäna samma pengar med 10 resurshandlar jämfört med 100 tech-handlar, enorma svängningar. Så omfamna det. Lär dig det. Sedan kapitalisera på det. Alot mindre arbete för samma pengar. GL
  • 24 feb.
    ·
    Ge inte upp. Kanske har det precis börjat.
    25 feb.
    ·
    Ge inte upp. Kanske har det precis börjat.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Kunder har även besökt

© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm