2026 Q1-rapport
Endast PDF
54 dagar sedan
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 150 | - | - | ||
| 127 | - | - | ||
| 300 | - | - | ||
| 133 | - | - | ||
| 167 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 311 | 1 311 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 311 | 1 311 | 0 | 0 |
Företagshändelser
Data hämtas från Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 24 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 22 apr. | ||
2025 Q4-rapport 19 mars | ||
2025 Q3-rapport 23 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 21 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 24 apr. 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
- ·13 jan.Är det bara jag som tycker att Fast ejendom Danmark är en "No brainer"? De förväntar sig att I/V per 31.12.2025 ligger på ca 300 och de har beslutat att likvidera bolaget. Kursen ligger p.t. på 206, så man får ca. 30% rabatt i förhållande till I/V. Om fastigheterna inte är helt felvärderade, så borde man få en tillfredsställande avkastning under de kommande 24 månaderna.·31 jan.Rätt Simondyr Kolla denna: https://www.nordnet.dk/aktier/kurser/leg-immobilien-se-leg-xeta?details
- ·23 dec. 2025·26 dec. 2025Största risken är värderingen av fastigheter. Är de satta till ett pris de också kan säljas för eller är de satta för högt. Siktbarheten är låg och kommer att fortsätta vara det om de sitter på de svårsålda fastigheterna. En köpare skulle nästan vara galen om den inte försökte pressa priset om det finns möjlighet till det, för säljaren måste också liksom gå vidare. Det är inte meningsfullt för styrelsen med aktieåterköp om de ansåg kursen vara för hög. Vi får se
- ·6 nov. 2025Jag är väldigt glad för det skifte Fastigheter har kommit med. Det sagt är det ju vilda västern. Styrelsen beslutar att avveckla bolaget. Nu är jag ingen expert, men det måste väl vara en bolagsstämma som tar ställning till att avveckla ett bolag. Det är helt galet att det bara sker i ett Q3, och inte som ett förslag som aktieägarna ska rösta om. Det finns säkert en majoritet, och huvudaktieägaren sitter också i styrelsen, men det är ju oseriöst bemötande av aktieägarna. Det vittnar inte om stor respekt för minoritetsaktieägare.·24 majDet är enbart aktieägarna som kan bestämma om ett bolag ska avvecklas. Det kan en styrelse inte ensam avgöra. När det är sagt så har de nog de 2 stora aktieägarna med på det, annars skulle de knappast meddela det som de gör.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
Endast PDF
54 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
- ·13 jan.Är det bara jag som tycker att Fast ejendom Danmark är en "No brainer"? De förväntar sig att I/V per 31.12.2025 ligger på ca 300 och de har beslutat att likvidera bolaget. Kursen ligger p.t. på 206, så man får ca. 30% rabatt i förhållande till I/V. Om fastigheterna inte är helt felvärderade, så borde man få en tillfredsställande avkastning under de kommande 24 månaderna.·31 jan.Rätt Simondyr Kolla denna: https://www.nordnet.dk/aktier/kurser/leg-immobilien-se-leg-xeta?details
- ·23 dec. 2025·26 dec. 2025Största risken är värderingen av fastigheter. Är de satta till ett pris de också kan säljas för eller är de satta för högt. Siktbarheten är låg och kommer att fortsätta vara det om de sitter på de svårsålda fastigheterna. En köpare skulle nästan vara galen om den inte försökte pressa priset om det finns möjlighet till det, för säljaren måste också liksom gå vidare. Det är inte meningsfullt för styrelsen med aktieåterköp om de ansåg kursen vara för hög. Vi får se
- ·6 nov. 2025Jag är väldigt glad för det skifte Fastigheter har kommit med. Det sagt är det ju vilda västern. Styrelsen beslutar att avveckla bolaget. Nu är jag ingen expert, men det måste väl vara en bolagsstämma som tar ställning till att avveckla ett bolag. Det är helt galet att det bara sker i ett Q3, och inte som ett förslag som aktieägarna ska rösta om. Det finns säkert en majoritet, och huvudaktieägaren sitter också i styrelsen, men det är ju oseriöst bemötande av aktieägarna. Det vittnar inte om stor respekt för minoritetsaktieägare.·24 majDet är enbart aktieägarna som kan bestämma om ett bolag ska avvecklas. Det kan en styrelse inte ensam avgöra. När det är sagt så har de nog de 2 stora aktieägarna med på det, annars skulle de knappast meddela det som de gör.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 150 | - | - | ||
| 127 | - | - | ||
| 300 | - | - | ||
| 133 | - | - | ||
| 167 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 311 | 1 311 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 311 | 1 311 | 0 | 0 |
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 24 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 22 apr. | ||
2025 Q4-rapport 19 mars | ||
2025 Q3-rapport 23 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 21 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 24 apr. 2025 |
2026 Q1-rapport
Endast PDF
54 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 24 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 22 apr. | ||
2025 Q4-rapport 19 mars | ||
2025 Q3-rapport 23 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 21 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 24 apr. 2025 |
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
- ·13 jan.Är det bara jag som tycker att Fast ejendom Danmark är en "No brainer"? De förväntar sig att I/V per 31.12.2025 ligger på ca 300 och de har beslutat att likvidera bolaget. Kursen ligger p.t. på 206, så man får ca. 30% rabatt i förhållande till I/V. Om fastigheterna inte är helt felvärderade, så borde man få en tillfredsställande avkastning under de kommande 24 månaderna.·31 jan.Rätt Simondyr Kolla denna: https://www.nordnet.dk/aktier/kurser/leg-immobilien-se-leg-xeta?details
- ·23 dec. 2025·26 dec. 2025Största risken är värderingen av fastigheter. Är de satta till ett pris de också kan säljas för eller är de satta för högt. Siktbarheten är låg och kommer att fortsätta vara det om de sitter på de svårsålda fastigheterna. En köpare skulle nästan vara galen om den inte försökte pressa priset om det finns möjlighet till det, för säljaren måste också liksom gå vidare. Det är inte meningsfullt för styrelsen med aktieåterköp om de ansåg kursen vara för hög. Vi får se
- ·6 nov. 2025Jag är väldigt glad för det skifte Fastigheter har kommit med. Det sagt är det ju vilda västern. Styrelsen beslutar att avveckla bolaget. Nu är jag ingen expert, men det måste väl vara en bolagsstämma som tar ställning till att avveckla ett bolag. Det är helt galet att det bara sker i ett Q3, och inte som ett förslag som aktieägarna ska rösta om. Det finns säkert en majoritet, och huvudaktieägaren sitter också i styrelsen, men det är ju oseriöst bemötande av aktieägarna. Det vittnar inte om stor respekt för minoritetsaktieägare.·24 majDet är enbart aktieägarna som kan bestämma om ett bolag ska avvecklas. Det kan en styrelse inte ensam avgöra. När det är sagt så har de nog de 2 stora aktieägarna med på det, annars skulle de knappast meddela det som de gör.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 150 | - | - | ||
| 127 | - | - | ||
| 300 | - | - | ||
| 133 | - | - | ||
| 167 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 311 | 1 311 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 1 311 | 1 311 | 0 | 0 |






