Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Exail Technologies SA

Exail Technologies SA

Exail Technologies SA

2026 Q1-rapport

Endast PDF

63 dagar sedan
0,32 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
15 sep.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
15 apr.
2025 H2-rapport
18 mars
2025 Q4-rapport
18 feb.
2025 Q3-rapport
22 okt. 2025
2025 H1-rapport
15 sep. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • 12 juni
    12 juni
    Lite skrämmande utförsbacke. Kanske ändå bäst att vänta och se hur de räder ut det hela. En så stor nedgång som idag gör säkert att många trycket på säljknappen i panik, men det behövs nu tålamod för att inte göra förhastade beslut. Bättre att vänta ett tag. Bolaget går ju framåt som ett tåg och har gjort ett bra resultat. Obehagligt känns det ändå, det kan jag berätta. Behåller ändå alla mina aktier i bolaget.
    12 juni
    ·
    12 juni
    ·
    Vad beror nedgången på?
  • 28 maj
    ·
    28 maj
    ·
    Nu rullar bussen! Ja tack. Den har fått fäste 🙏🏼
    12 juni
    ·
    12 juni
    ·
    Okej ……
    12 juni
    ·
    12 juni
    ·
    Exail Technologies (EPA:EXA) aktier föll med upp till 21% till en sexmånaderslägsta. Denna utförsäljning inträffade efter att den franska tillverkaren av undervattensdrönare och navigationssystem meddelade att den misslyckats med att nå en överenskommelse med finansinvesteraren ICG angående obligationsvärdering, även om företaget aktivt arbetar med att refinansiera sin skuld.
  • 13 maj
    13 maj
    Inlägget har tagits bort.
    1 apr.
    ·
    1 apr.
    ·
    Det finns alltid en god god anledning till något - även till dagens kursuppgång, som är större än igår. Detta oavsett om man känner till orsaken till det eller ej. Noterar att jag är på litet plus idag. Avant.
  • 27 mars
    ·
    27 mars
    ·
    Köpte Exail för två dagar sedan enbart baserat på en bra företagspresentation av en aktieklubbskamrat och tron på drönare och solcellsanläggningar. Exails aktiekurs har sedan dess fallit nästan 10%. Förra gången, när jag gjorde något liknande för 15 år sedan, sålde jag aktien omedelbart med förlust. Den här gången tänker jag vänta lite längre. Spännande att se vad som händer med kursen idag.
    26 maj
    ·
    26 maj
    ·
    Hoooold :-)
  • 24 mars
    ·
    24 mars
    ·
    F***! 😣
    24 mars
    ·
    24 mars
    ·
    Blev upptagen, glömde att logga in och hålla koll och... Nosedive. Jäklar. Jag ska aldrig handla högrisktillgångar på marginalen om jag inte är fokuserad. Jag ska aldrig handla högrisktillgångar på marginalen om jag inte är fokuserad. Jag ska aldrig handla högrisktillgångar på marginalen om jag inte är fokuserad. ... 😄
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

63 dagar sedan
0,32 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • 12 juni
    12 juni
    Lite skrämmande utförsbacke. Kanske ändå bäst att vänta och se hur de räder ut det hela. En så stor nedgång som idag gör säkert att många trycket på säljknappen i panik, men det behövs nu tålamod för att inte göra förhastade beslut. Bättre att vänta ett tag. Bolaget går ju framåt som ett tåg och har gjort ett bra resultat. Obehagligt känns det ändå, det kan jag berätta. Behåller ändå alla mina aktier i bolaget.
    12 juni
    ·
    12 juni
    ·
    Vad beror nedgången på?
  • 28 maj
    ·
    28 maj
    ·
    Nu rullar bussen! Ja tack. Den har fått fäste 🙏🏼
    12 juni
    ·
    12 juni
    ·
    Okej ……
    12 juni
    ·
    12 juni
    ·
    Exail Technologies (EPA:EXA) aktier föll med upp till 21% till en sexmånaderslägsta. Denna utförsäljning inträffade efter att den franska tillverkaren av undervattensdrönare och navigationssystem meddelade att den misslyckats med att nå en överenskommelse med finansinvesteraren ICG angående obligationsvärdering, även om företaget aktivt arbetar med att refinansiera sin skuld.
  • 13 maj
    13 maj
    Inlägget har tagits bort.
    1 apr.
    ·
    1 apr.
    ·
    Det finns alltid en god god anledning till något - även till dagens kursuppgång, som är större än igår. Detta oavsett om man känner till orsaken till det eller ej. Noterar att jag är på litet plus idag. Avant.
  • 27 mars
    ·
    27 mars
    ·
    Köpte Exail för två dagar sedan enbart baserat på en bra företagspresentation av en aktieklubbskamrat och tron på drönare och solcellsanläggningar. Exails aktiekurs har sedan dess fallit nästan 10%. Förra gången, när jag gjorde något liknande för 15 år sedan, sålde jag aktien omedelbart med förlust. Den här gången tänker jag vänta lite längre. Spännande att se vad som händer med kursen idag.
    26 maj
    ·
    26 maj
    ·
    Hoooold :-)
  • 24 mars
    ·
    24 mars
    ·
    F***! 😣
    24 mars
    ·
    24 mars
    ·
    Blev upptagen, glömde att logga in och hålla koll och... Nosedive. Jäklar. Jag ska aldrig handla högrisktillgångar på marginalen om jag inte är fokuserad. Jag ska aldrig handla högrisktillgångar på marginalen om jag inte är fokuserad. Jag ska aldrig handla högrisktillgångar på marginalen om jag inte är fokuserad. ... 😄
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
15 sep.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
15 apr.
2025 H2-rapport
18 mars
2025 Q4-rapport
18 feb.
2025 Q3-rapport
22 okt. 2025
2025 H1-rapport
15 sep. 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

63 dagar sedan

Nyheter

Det finns för närvarande inga nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
15 sep.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
15 apr.
2025 H2-rapport
18 mars
2025 Q4-rapport
18 feb.
2025 Q3-rapport
22 okt. 2025
2025 H1-rapport
15 sep. 2025

Relaterade värdepapper

0,32 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • 12 juni
    12 juni
    Lite skrämmande utförsbacke. Kanske ändå bäst att vänta och se hur de räder ut det hela. En så stor nedgång som idag gör säkert att många trycket på säljknappen i panik, men det behövs nu tålamod för att inte göra förhastade beslut. Bättre att vänta ett tag. Bolaget går ju framåt som ett tåg och har gjort ett bra resultat. Obehagligt känns det ändå, det kan jag berätta. Behåller ändå alla mina aktier i bolaget.
    12 juni
    ·
    12 juni
    ·
    Vad beror nedgången på?
  • 28 maj
    ·
    28 maj
    ·
    Nu rullar bussen! Ja tack. Den har fått fäste 🙏🏼
    12 juni
    ·
    12 juni
    ·
    Okej ……
    12 juni
    ·
    12 juni
    ·
    Exail Technologies (EPA:EXA) aktier föll med upp till 21% till en sexmånaderslägsta. Denna utförsäljning inträffade efter att den franska tillverkaren av undervattensdrönare och navigationssystem meddelade att den misslyckats med att nå en överenskommelse med finansinvesteraren ICG angående obligationsvärdering, även om företaget aktivt arbetar med att refinansiera sin skuld.
  • 13 maj
    13 maj
    Inlägget har tagits bort.
    1 apr.
    ·
    1 apr.
    ·
    Det finns alltid en god god anledning till något - även till dagens kursuppgång, som är större än igår. Detta oavsett om man känner till orsaken till det eller ej. Noterar att jag är på litet plus idag. Avant.
  • 27 mars
    ·
    27 mars
    ·
    Köpte Exail för två dagar sedan enbart baserat på en bra företagspresentation av en aktieklubbskamrat och tron på drönare och solcellsanläggningar. Exails aktiekurs har sedan dess fallit nästan 10%. Förra gången, när jag gjorde något liknande för 15 år sedan, sålde jag aktien omedelbart med förlust. Den här gången tänker jag vänta lite längre. Spännande att se vad som händer med kursen idag.
    26 maj
    ·
    26 maj
    ·
    Hoooold :-)
  • 24 mars
    ·
    24 mars
    ·
    F***! 😣
    24 mars
    ·
    24 mars
    ·
    Blev upptagen, glömde att logga in och hålla koll och... Nosedive. Jäklar. Jag ska aldrig handla högrisktillgångar på marginalen om jag inte är fokuserad. Jag ska aldrig handla högrisktillgångar på marginalen om jag inte är fokuserad. Jag ska aldrig handla högrisktillgångar på marginalen om jag inte är fokuserad. ... 😄
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm