Q1-rapport
70 dagar sedan‧51min
2,00 DKK/aktie
Senaste utdelning
3,83 %
Direktavk.
Orderdjup
Nasdaq Copenhagen
Antal
Köp
25 258
Sälj
Antal
19 458
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
74 | - | - | ||
60 | - | - | ||
66 | - | - | ||
273 | - | - | ||
75 | - | - |
Högst
215,2VWAP
Lägst
208,6OmsättningAntal
10,9 51 580
VWAP
Högst
215,2Lägst
208,6OmsättningAntal
10,9 51 580
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q2-rapport | 14 aug. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q1-rapport | 1 maj | |
2024 Årsstämma | 12 mars | |
2024 Q4-rapport | 6 feb. | |
2024 Q3-rapport | 31 okt. 2024 | |
2024 Q2-rapport | 8 aug. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 11 tim sedan · Ändrad·Såvitt jag förstår är det lönsamt att segla söder om Afrika, om man då kan segla genom Hormuzsundet! Dessutom är Norden ett sunt skött företag som tar hänsyn till den ekonomiska utvecklingen! Eller vad? Å andra sidan kan de inte kontrollera den utvecklingen. De måste flyta med den, som alla andra, och göra det bästa av den! Här gör skicklighet, eller motsatsen, stor skillnad!för 10 tim sedan·Vi vet inte om det är lönsamt för Norden att segla runt Afrika. Och nej, det gör vi inte. Vi har i deras bilder på sidan 16 från fjärde kvartalet 2024 (det finns inget från första kvartalet 2025), siffror om charterfartyg och täckning. Men här på sajten har vi diskuterat flera gånger hur de siffrorna ska tolkas. Och det finns ingen överenskommelse. Jag skrev personligen ett meddelande till Lau Svensson från miljonärernas klubb (podcast) om avtal och leasingavtal, han visste inte. Och det är bara Norden själva som vet om kontraktens längd och om de varierar i linje med raterna. Eller om de varierar. Hälsosamt företag?? Argh… sedan första kvartalet 2023 har det mer eller mindre ökat intäkterna från 839-999 till 1024 miljoner USD. Vi bortser från första kvartalet 2025 på ynka 799. Men de har visat att de kan generera mer intäkter. Men nettovinsten har gått från 150 till 32,5 under samma period. Vinsten per aktie faller. Avkastningen på investeringen (ROIC) faller. Utdelningarna faller. Rörelsemarginalen faller. Prognosen för hela 2025 är en nettovinst mellan 5,38-24,38 miljoner USD per kvartal. Så mindre än första kvartalet, och vi kan förvänta oss mindre för resten av året. Ja, de har högt eget kapital. Och ja, fartyg med optioner. De har dock visat fartygsförsäljningar och allt sämre finansiella rapporter. Och ja, de kommer också från en bra period under 2022-2023, vilket förmodligen gör att vi ser en nedgång i finansiella rapporter och nyckeltal. Personligen tror jag att det bara kommer att finnas en botten under första kvartalet 2026. Men jag har höjt mina förväntningar flera gånger. Men vi kan hålla tummarna för en uppjustering och den nuvarande prognosen på 50-130 miljoner USD i nettovinst är konservativ.för 7 tim sedan·Hur hanterar de det på ett förnuftigt sätt? Och vad är en symbolisk avkastning?
- för 13 tim sedan·Jag är lite förvånad över varför Norden har stigit så mycket? - är det bara jag eller visar inte deras första kvartal att både intäkter och resultat har fallit?för 12 tim sedan·Som det är nu tycker jag också att det är konstigt. Med deras prognos på 50-130 miljoner USD i nettovinst. Och för första kvartalet hade de 32,5 miljoner USD i nettovinst. Då skulle man kunna anta att det för de senaste kvartalen kommer att finnas 5,83-24,38 miljoner USD i nettovinst. Så mindre. Så Norden ligger fortfarande på sparlågan. Vi växer nedåt. Den genomsnittliga rörelsemarginalen för hela 2024 var 5,10 %. Under första kvartalet 2025 var den 4,81 %. ROIC sjönk till 10,5 % Räntorna faller Dollarn faller Om vi har tur får vi 2 DKK i utdelning igen och din investering kommer att vara återbetald efter skatt om 17 år.
- för 16 tim sedan·Det är nog inte många redare som vill segla förbi Jemen just nu efter att ha sett den här videon från Houthierna: https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2025-01-13-seneste-nyt-om-krig-i-mellemoesten Så segla hellre runt Afrika.
- för 1 dag sedan·Houthierna börjar igen att skyda på fartyg i Röda havet: Ett liberianskflaggat lastfartyg beskjuts av Houthirebeller på måndagen i Röda havet. Två ombord rapporteras vara skadade och två andra saknade i en attack dagen efter att de jemenbaserade rebellerna sänkte ett annat fartyg. Attacken mot det grekiskägda bulkfartyget Eternity C på den avgörande sjövägen kom efter att Houthierna attackerade det liberianskflaggade, grekiskägda bulkfartyget Magic Seas med drönare, missiler, raketdrivna granater och eld från handeldvapen på söndagen, vilket tvingade dess besättning på 22 personer att överge fartyget. De två attackerna och en omgång israeliska flyganfall tidigt på måndagen riktade mot rebellerna väckte farhågor om en förnyad Houthi-kampanj mot sjöfarten som återigen skulle kunna dra in amerikanska och västerländska styrkor, särskilt efter att USA:s president Donald Trumps administration riktade in sig på rebellerna i en större flyganfallskampanj. Fartygsattacker drabbar Röda havet Europeiska unionens piratpatrull Operation Atalanta och det privata säkerhetsföretaget Ambrey rapporterade den senaste attacken. De sa att Eternity C hade varit på väg norrut mot Suezkanalen när den beskjutits av män i små båtar och av bombbärande drönare. Säkerhetsvakterna ombord avfyrade också sina vapen. Operation Atalanta sa att Eternity C hade en besättning på 21 filippinare och en ryss, plus tre säkerhetspersonal. EU-styrkan sa att fartyget inte hade begärt eskort. EU-styrkan sa också att huthierna utförde attacken. Moammar al-Eryani, informationsminister i Jemens internationellt erkända regering som motsätter sig huthierna och är baserad i södra Jemen, skyllde också rebellerna för Eternity C-attacken. Huthierna kontrollerar den norra halvan av Jemen och dess huvudstad Sanaa. Attacken mot Eternity C inträffade i samma område som attacken mot Magic Seas på söndagen, cirka 100 kilometer sydväst om hamnen i Hodeida i Jemen, som hålls av Houthierna. En beväpnad säkerhetsstyrka ombord på fartyget hade besvarat elden mot en inledande attack med skottlossning och raketdrivna granater, men fartyget träffades senare av projektiler. Operation Atalanta uppgav att 22 sjömän hade varit ombord på Magic Seas, och Förenade Arabemiraten uppgav att ett fartyg från Abu Dhabi Ports räddade sjömännen. Brigadgeneral Yahya Saree, Houthiernas militära talesperson, tog ansvar för attacken mot Magic Seas på söndagen. Saree uppgav senare att fartyget sjönk. Houthiernas satellitnyhetskanal al-Masirah noterade den senare attacken på måndagen, men rebellerna tog inte ansvar för attacken. De väntar rutinmässigt timmar eller till och med dagar efter en attack för att göra det.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q1-rapport
70 dagar sedan‧51min
2,00 DKK/aktie
Senaste utdelning
3,83 %
Direktavk.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 11 tim sedan · Ändrad·Såvitt jag förstår är det lönsamt att segla söder om Afrika, om man då kan segla genom Hormuzsundet! Dessutom är Norden ett sunt skött företag som tar hänsyn till den ekonomiska utvecklingen! Eller vad? Å andra sidan kan de inte kontrollera den utvecklingen. De måste flyta med den, som alla andra, och göra det bästa av den! Här gör skicklighet, eller motsatsen, stor skillnad!för 10 tim sedan·Vi vet inte om det är lönsamt för Norden att segla runt Afrika. Och nej, det gör vi inte. Vi har i deras bilder på sidan 16 från fjärde kvartalet 2024 (det finns inget från första kvartalet 2025), siffror om charterfartyg och täckning. Men här på sajten har vi diskuterat flera gånger hur de siffrorna ska tolkas. Och det finns ingen överenskommelse. Jag skrev personligen ett meddelande till Lau Svensson från miljonärernas klubb (podcast) om avtal och leasingavtal, han visste inte. Och det är bara Norden själva som vet om kontraktens längd och om de varierar i linje med raterna. Eller om de varierar. Hälsosamt företag?? Argh… sedan första kvartalet 2023 har det mer eller mindre ökat intäkterna från 839-999 till 1024 miljoner USD. Vi bortser från första kvartalet 2025 på ynka 799. Men de har visat att de kan generera mer intäkter. Men nettovinsten har gått från 150 till 32,5 under samma period. Vinsten per aktie faller. Avkastningen på investeringen (ROIC) faller. Utdelningarna faller. Rörelsemarginalen faller. Prognosen för hela 2025 är en nettovinst mellan 5,38-24,38 miljoner USD per kvartal. Så mindre än första kvartalet, och vi kan förvänta oss mindre för resten av året. Ja, de har högt eget kapital. Och ja, fartyg med optioner. De har dock visat fartygsförsäljningar och allt sämre finansiella rapporter. Och ja, de kommer också från en bra period under 2022-2023, vilket förmodligen gör att vi ser en nedgång i finansiella rapporter och nyckeltal. Personligen tror jag att det bara kommer att finnas en botten under första kvartalet 2026. Men jag har höjt mina förväntningar flera gånger. Men vi kan hålla tummarna för en uppjustering och den nuvarande prognosen på 50-130 miljoner USD i nettovinst är konservativ.för 7 tim sedan·Hur hanterar de det på ett förnuftigt sätt? Och vad är en symbolisk avkastning?
- för 13 tim sedan·Jag är lite förvånad över varför Norden har stigit så mycket? - är det bara jag eller visar inte deras första kvartal att både intäkter och resultat har fallit?för 12 tim sedan·Som det är nu tycker jag också att det är konstigt. Med deras prognos på 50-130 miljoner USD i nettovinst. Och för första kvartalet hade de 32,5 miljoner USD i nettovinst. Då skulle man kunna anta att det för de senaste kvartalen kommer att finnas 5,83-24,38 miljoner USD i nettovinst. Så mindre. Så Norden ligger fortfarande på sparlågan. Vi växer nedåt. Den genomsnittliga rörelsemarginalen för hela 2024 var 5,10 %. Under första kvartalet 2025 var den 4,81 %. ROIC sjönk till 10,5 % Räntorna faller Dollarn faller Om vi har tur får vi 2 DKK i utdelning igen och din investering kommer att vara återbetald efter skatt om 17 år.
- för 16 tim sedan·Det är nog inte många redare som vill segla förbi Jemen just nu efter att ha sett den här videon från Houthierna: https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2025-01-13-seneste-nyt-om-krig-i-mellemoesten Så segla hellre runt Afrika.
- för 1 dag sedan·Houthierna börjar igen att skyda på fartyg i Röda havet: Ett liberianskflaggat lastfartyg beskjuts av Houthirebeller på måndagen i Röda havet. Två ombord rapporteras vara skadade och två andra saknade i en attack dagen efter att de jemenbaserade rebellerna sänkte ett annat fartyg. Attacken mot det grekiskägda bulkfartyget Eternity C på den avgörande sjövägen kom efter att Houthierna attackerade det liberianskflaggade, grekiskägda bulkfartyget Magic Seas med drönare, missiler, raketdrivna granater och eld från handeldvapen på söndagen, vilket tvingade dess besättning på 22 personer att överge fartyget. De två attackerna och en omgång israeliska flyganfall tidigt på måndagen riktade mot rebellerna väckte farhågor om en förnyad Houthi-kampanj mot sjöfarten som återigen skulle kunna dra in amerikanska och västerländska styrkor, särskilt efter att USA:s president Donald Trumps administration riktade in sig på rebellerna i en större flyganfallskampanj. Fartygsattacker drabbar Röda havet Europeiska unionens piratpatrull Operation Atalanta och det privata säkerhetsföretaget Ambrey rapporterade den senaste attacken. De sa att Eternity C hade varit på väg norrut mot Suezkanalen när den beskjutits av män i små båtar och av bombbärande drönare. Säkerhetsvakterna ombord avfyrade också sina vapen. Operation Atalanta sa att Eternity C hade en besättning på 21 filippinare och en ryss, plus tre säkerhetspersonal. EU-styrkan sa att fartyget inte hade begärt eskort. EU-styrkan sa också att huthierna utförde attacken. Moammar al-Eryani, informationsminister i Jemens internationellt erkända regering som motsätter sig huthierna och är baserad i södra Jemen, skyllde också rebellerna för Eternity C-attacken. Huthierna kontrollerar den norra halvan av Jemen och dess huvudstad Sanaa. Attacken mot Eternity C inträffade i samma område som attacken mot Magic Seas på söndagen, cirka 100 kilometer sydväst om hamnen i Hodeida i Jemen, som hålls av Houthierna. En beväpnad säkerhetsstyrka ombord på fartyget hade besvarat elden mot en inledande attack med skottlossning och raketdrivna granater, men fartyget träffades senare av projektiler. Operation Atalanta uppgav att 22 sjömän hade varit ombord på Magic Seas, och Förenade Arabemiraten uppgav att ett fartyg från Abu Dhabi Ports räddade sjömännen. Brigadgeneral Yahya Saree, Houthiernas militära talesperson, tog ansvar för attacken mot Magic Seas på söndagen. Saree uppgav senare att fartyget sjönk. Houthiernas satellitnyhetskanal al-Masirah noterade den senare attacken på måndagen, men rebellerna tog inte ansvar för attacken. De väntar rutinmässigt timmar eller till och med dagar efter en attack för att göra det.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Nasdaq Copenhagen
Antal
Köp
25 258
Sälj
Antal
19 458
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
74 | - | - | ||
60 | - | - | ||
66 | - | - | ||
273 | - | - | ||
75 | - | - |
Högst
215,2VWAP
Lägst
208,6OmsättningAntal
10,9 51 580
VWAP
Högst
215,2Lägst
208,6OmsättningAntal
10,9 51 580
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q2-rapport | 14 aug. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q1-rapport | 1 maj | |
2024 Årsstämma | 12 mars | |
2024 Q4-rapport | 6 feb. | |
2024 Q3-rapport | 31 okt. 2024 | |
2024 Q2-rapport | 8 aug. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Q1-rapport
70 dagar sedan‧51min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q2-rapport | 14 aug. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q1-rapport | 1 maj | |
2024 Årsstämma | 12 mars | |
2024 Q4-rapport | 6 feb. | |
2024 Q3-rapport | 31 okt. 2024 | |
2024 Q2-rapport | 8 aug. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
2,00 DKK/aktie
Senaste utdelning
3,83 %
Direktavk.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 11 tim sedan · Ändrad·Såvitt jag förstår är det lönsamt att segla söder om Afrika, om man då kan segla genom Hormuzsundet! Dessutom är Norden ett sunt skött företag som tar hänsyn till den ekonomiska utvecklingen! Eller vad? Å andra sidan kan de inte kontrollera den utvecklingen. De måste flyta med den, som alla andra, och göra det bästa av den! Här gör skicklighet, eller motsatsen, stor skillnad!för 10 tim sedan·Vi vet inte om det är lönsamt för Norden att segla runt Afrika. Och nej, det gör vi inte. Vi har i deras bilder på sidan 16 från fjärde kvartalet 2024 (det finns inget från första kvartalet 2025), siffror om charterfartyg och täckning. Men här på sajten har vi diskuterat flera gånger hur de siffrorna ska tolkas. Och det finns ingen överenskommelse. Jag skrev personligen ett meddelande till Lau Svensson från miljonärernas klubb (podcast) om avtal och leasingavtal, han visste inte. Och det är bara Norden själva som vet om kontraktens längd och om de varierar i linje med raterna. Eller om de varierar. Hälsosamt företag?? Argh… sedan första kvartalet 2023 har det mer eller mindre ökat intäkterna från 839-999 till 1024 miljoner USD. Vi bortser från första kvartalet 2025 på ynka 799. Men de har visat att de kan generera mer intäkter. Men nettovinsten har gått från 150 till 32,5 under samma period. Vinsten per aktie faller. Avkastningen på investeringen (ROIC) faller. Utdelningarna faller. Rörelsemarginalen faller. Prognosen för hela 2025 är en nettovinst mellan 5,38-24,38 miljoner USD per kvartal. Så mindre än första kvartalet, och vi kan förvänta oss mindre för resten av året. Ja, de har högt eget kapital. Och ja, fartyg med optioner. De har dock visat fartygsförsäljningar och allt sämre finansiella rapporter. Och ja, de kommer också från en bra period under 2022-2023, vilket förmodligen gör att vi ser en nedgång i finansiella rapporter och nyckeltal. Personligen tror jag att det bara kommer att finnas en botten under första kvartalet 2026. Men jag har höjt mina förväntningar flera gånger. Men vi kan hålla tummarna för en uppjustering och den nuvarande prognosen på 50-130 miljoner USD i nettovinst är konservativ.för 7 tim sedan·Hur hanterar de det på ett förnuftigt sätt? Och vad är en symbolisk avkastning?
- för 13 tim sedan·Jag är lite förvånad över varför Norden har stigit så mycket? - är det bara jag eller visar inte deras första kvartal att både intäkter och resultat har fallit?för 12 tim sedan·Som det är nu tycker jag också att det är konstigt. Med deras prognos på 50-130 miljoner USD i nettovinst. Och för första kvartalet hade de 32,5 miljoner USD i nettovinst. Då skulle man kunna anta att det för de senaste kvartalen kommer att finnas 5,83-24,38 miljoner USD i nettovinst. Så mindre. Så Norden ligger fortfarande på sparlågan. Vi växer nedåt. Den genomsnittliga rörelsemarginalen för hela 2024 var 5,10 %. Under första kvartalet 2025 var den 4,81 %. ROIC sjönk till 10,5 % Räntorna faller Dollarn faller Om vi har tur får vi 2 DKK i utdelning igen och din investering kommer att vara återbetald efter skatt om 17 år.
- för 16 tim sedan·Det är nog inte många redare som vill segla förbi Jemen just nu efter att ha sett den här videon från Houthierna: https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2025-01-13-seneste-nyt-om-krig-i-mellemoesten Så segla hellre runt Afrika.
- för 1 dag sedan·Houthierna börjar igen att skyda på fartyg i Röda havet: Ett liberianskflaggat lastfartyg beskjuts av Houthirebeller på måndagen i Röda havet. Två ombord rapporteras vara skadade och två andra saknade i en attack dagen efter att de jemenbaserade rebellerna sänkte ett annat fartyg. Attacken mot det grekiskägda bulkfartyget Eternity C på den avgörande sjövägen kom efter att Houthierna attackerade det liberianskflaggade, grekiskägda bulkfartyget Magic Seas med drönare, missiler, raketdrivna granater och eld från handeldvapen på söndagen, vilket tvingade dess besättning på 22 personer att överge fartyget. De två attackerna och en omgång israeliska flyganfall tidigt på måndagen riktade mot rebellerna väckte farhågor om en förnyad Houthi-kampanj mot sjöfarten som återigen skulle kunna dra in amerikanska och västerländska styrkor, särskilt efter att USA:s president Donald Trumps administration riktade in sig på rebellerna i en större flyganfallskampanj. Fartygsattacker drabbar Röda havet Europeiska unionens piratpatrull Operation Atalanta och det privata säkerhetsföretaget Ambrey rapporterade den senaste attacken. De sa att Eternity C hade varit på väg norrut mot Suezkanalen när den beskjutits av män i små båtar och av bombbärande drönare. Säkerhetsvakterna ombord avfyrade också sina vapen. Operation Atalanta sa att Eternity C hade en besättning på 21 filippinare och en ryss, plus tre säkerhetspersonal. EU-styrkan sa att fartyget inte hade begärt eskort. EU-styrkan sa också att huthierna utförde attacken. Moammar al-Eryani, informationsminister i Jemens internationellt erkända regering som motsätter sig huthierna och är baserad i södra Jemen, skyllde också rebellerna för Eternity C-attacken. Huthierna kontrollerar den norra halvan av Jemen och dess huvudstad Sanaa. Attacken mot Eternity C inträffade i samma område som attacken mot Magic Seas på söndagen, cirka 100 kilometer sydväst om hamnen i Hodeida i Jemen, som hålls av Houthierna. En beväpnad säkerhetsstyrka ombord på fartyget hade besvarat elden mot en inledande attack med skottlossning och raketdrivna granater, men fartyget träffades senare av projektiler. Operation Atalanta uppgav att 22 sjömän hade varit ombord på Magic Seas, och Förenade Arabemiraten uppgav att ett fartyg från Abu Dhabi Ports räddade sjömännen. Brigadgeneral Yahya Saree, Houthiernas militära talesperson, tog ansvar för attacken mot Magic Seas på söndagen. Saree uppgav senare att fartyget sjönk. Houthiernas satellitnyhetskanal al-Masirah noterade den senare attacken på måndagen, men rebellerna tog inte ansvar för attacken. De väntar rutinmässigt timmar eller till och med dagar efter en attack för att göra det.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Nasdaq Copenhagen
Antal
Köp
25 258
Sälj
Antal
19 458
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
74 | - | - | ||
60 | - | - | ||
66 | - | - | ||
273 | - | - | ||
75 | - | - |
Högst
215,2VWAP
Lägst
208,6OmsättningAntal
10,9 51 580
VWAP
Högst
215,2Lägst
208,6OmsättningAntal
10,9 51 580
Mäklarstatistik
Ingen data hittades