Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Cyviz

2026 Q1-rapport
32 dagar sedan

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
96--
1 000--
604--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
20 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
21 maj
2025 Q4-rapport
26 feb.
2025 Q3-rapport
13 nov. 2025
2025 Q2-rapport
21 aug. 2025
2025 Q1-rapport
15 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • 10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Någon som har någon uppfattning om vad som är anledningen till den senaste tidens fall? Det verkar ju inte vara något företagsspecifikt ?! Låg volym och aktiekursen kollapsar på detta.
    16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    Mellanösternproblemen leder till en likviditetsskvis. Cyviz är sårbara när det kommer till likviditet, något som kommit till synes nu och möjligen kan resultera i en emission. Sedan har du nog också de som ser på Cyviz som ett mjukvaruföretag, och kanske tänker att de ska gå ner precis som "resten" av mjukvaruföretagen. Det positiva som jag ser det, är att likviditetsutmaningarna vi har nu är ett resultat av den gamla affärsmodellen där Cyviz serlv stod för projektering och leverans av hårdvara. Denna sårbarhet har begränsats nu när de rör sig mot mer mjukvara och ARR, och hårdvara och installation i större utsträckning levereras av partnerföretag. Eftersom Cyviz mjukvara u i stor utsträckning ÄR den kritiska infrastrukturen i detta sammanhang, är jag lite orolig för att AI ska leverera konkurrerande lösningar. Så jag tänker nog faktiskt att detta är en super möjlighet att köpa billiga aktier! givet att vi slipper undan emission
  • 21 maj
    ·
    21 maj
    ·
    💎🤲
  • 18 maj
    ·
    18 maj
    ·
    Jag tror vi kan få en positiv överraskning på torsdag. Orderstocken är hög och de har visat att de klarar av att tjäna pengar tidigare, med en fot inom försvarssegmentet tror jag att det finns betydande uppsida här
    21 maj
    ·
    21 maj
    ·
    Det gick ju raka vägen detta. Känner inte till företaget överhuvudtaget, men köpte ändå några aktier på 24,50 som är 4 kronor under VWAP så här långt. Borde ju kunna bli några kronor vinst eller var siffrorna så dåliga att den ska ännu längre ner?
  • 20 feb.
    ·
    20 feb.
    ·
    Fick Chat gpt att skapa en översikt över orderingång i q4: 16.10.2025 Microsoft – Envisioning Theater + uppgraderingar USD 4,4 mill (~ca. 44,5 MNOK) 13.11.2025 Fortune 500–globalt innovationscenter (två order) > USD 2 mill (~> 20 MNOK) 26.11.2025 Strategisk order – operationscenter i UAE USD 1,33 mill (~ca. 15 MNOK) 27.11.2025 Tilläggsorder från tjänsteleverantör ca. 17 MNOK 28.11.2025 IBM – partnerkontrakt Cyber Range EJ offentliggjort 01.12.2025 Fortune 500 – teknologi-refresh USD 1,23 mill (~ca. 13,5 MNOK) 15.12.2025 Två klassificerade försvarskontrakt EJ offentliggjort 17.12.2025 Offshore vind kontrollrumsorder (Goodtech/Equinor) EJ offentliggjort 19.12.2025 Fortune 500 – två nya order (Delhi, Indien) EJ offentliggjort Det vill säga att företaget har säkrat minst 110mnok från endast de offentliggjorda värdena. Så kan vi lätt tänka att det är dubbelt när vi tar höjd för kontrakten som inte har offentliggjort värde, plus eventuella mindre order som inte är börsmeddelade. Så företaget kan lätt vara på samma nivå som q3 när det kommer till orderingång, något som ger stor säkerhet och uppsida i intäkter för 2026!!
  • 29 jan.
    ·
    29 jan.
    ·
    Måste fortfarande betala lite mer för denna nu. Spännande tider. Köpte denna för flera år sedan och satsade på tålamod, detsamma gjorde jag med Hav Group. Det har varit en prövning, men det ser ut som det äntligen ska lossna. Hav Group har ju gått nästan 100 % bara under en vecka nu, så jag hoppas rättvisan segrar till slut i denna aktie också. Följer spänt med😊
    29 jan.
    ·
    29 jan.
    ·
    och där tog en en dykning alltså
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
32 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • 10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Någon som har någon uppfattning om vad som är anledningen till den senaste tidens fall? Det verkar ju inte vara något företagsspecifikt ?! Låg volym och aktiekursen kollapsar på detta.
    16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    Mellanösternproblemen leder till en likviditetsskvis. Cyviz är sårbara när det kommer till likviditet, något som kommit till synes nu och möjligen kan resultera i en emission. Sedan har du nog också de som ser på Cyviz som ett mjukvaruföretag, och kanske tänker att de ska gå ner precis som "resten" av mjukvaruföretagen. Det positiva som jag ser det, är att likviditetsutmaningarna vi har nu är ett resultat av den gamla affärsmodellen där Cyviz serlv stod för projektering och leverans av hårdvara. Denna sårbarhet har begränsats nu när de rör sig mot mer mjukvara och ARR, och hårdvara och installation i större utsträckning levereras av partnerföretag. Eftersom Cyviz mjukvara u i stor utsträckning ÄR den kritiska infrastrukturen i detta sammanhang, är jag lite orolig för att AI ska leverera konkurrerande lösningar. Så jag tänker nog faktiskt att detta är en super möjlighet att köpa billiga aktier! givet att vi slipper undan emission
  • 21 maj
    ·
    21 maj
    ·
    💎🤲
  • 18 maj
    ·
    18 maj
    ·
    Jag tror vi kan få en positiv överraskning på torsdag. Orderstocken är hög och de har visat att de klarar av att tjäna pengar tidigare, med en fot inom försvarssegmentet tror jag att det finns betydande uppsida här
    21 maj
    ·
    21 maj
    ·
    Det gick ju raka vägen detta. Känner inte till företaget överhuvudtaget, men köpte ändå några aktier på 24,50 som är 4 kronor under VWAP så här långt. Borde ju kunna bli några kronor vinst eller var siffrorna så dåliga att den ska ännu längre ner?
  • 20 feb.
    ·
    20 feb.
    ·
    Fick Chat gpt att skapa en översikt över orderingång i q4: 16.10.2025 Microsoft – Envisioning Theater + uppgraderingar USD 4,4 mill (~ca. 44,5 MNOK) 13.11.2025 Fortune 500–globalt innovationscenter (två order) > USD 2 mill (~> 20 MNOK) 26.11.2025 Strategisk order – operationscenter i UAE USD 1,33 mill (~ca. 15 MNOK) 27.11.2025 Tilläggsorder från tjänsteleverantör ca. 17 MNOK 28.11.2025 IBM – partnerkontrakt Cyber Range EJ offentliggjort 01.12.2025 Fortune 500 – teknologi-refresh USD 1,23 mill (~ca. 13,5 MNOK) 15.12.2025 Två klassificerade försvarskontrakt EJ offentliggjort 17.12.2025 Offshore vind kontrollrumsorder (Goodtech/Equinor) EJ offentliggjort 19.12.2025 Fortune 500 – två nya order (Delhi, Indien) EJ offentliggjort Det vill säga att företaget har säkrat minst 110mnok från endast de offentliggjorda värdena. Så kan vi lätt tänka att det är dubbelt när vi tar höjd för kontrakten som inte har offentliggjort värde, plus eventuella mindre order som inte är börsmeddelade. Så företaget kan lätt vara på samma nivå som q3 när det kommer till orderingång, något som ger stor säkerhet och uppsida i intäkter för 2026!!
  • 29 jan.
    ·
    29 jan.
    ·
    Måste fortfarande betala lite mer för denna nu. Spännande tider. Köpte denna för flera år sedan och satsade på tålamod, detsamma gjorde jag med Hav Group. Det har varit en prövning, men det ser ut som det äntligen ska lossna. Hav Group har ju gått nästan 100 % bara under en vecka nu, så jag hoppas rättvisan segrar till slut i denna aktie också. Följer spänt med😊
    29 jan.
    ·
    29 jan.
    ·
    och där tog en en dykning alltså
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
96--
1 000--
604--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
20 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
21 maj
2025 Q4-rapport
26 feb.
2025 Q3-rapport
13 nov. 2025
2025 Q2-rapport
21 aug. 2025
2025 Q1-rapport
15 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
32 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
20 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
21 maj
2025 Q4-rapport
26 feb.
2025 Q3-rapport
13 nov. 2025
2025 Q2-rapport
21 aug. 2025
2025 Q1-rapport
15 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • 10 juni
    ·
    10 juni
    ·
    Någon som har någon uppfattning om vad som är anledningen till den senaste tidens fall? Det verkar ju inte vara något företagsspecifikt ?! Låg volym och aktiekursen kollapsar på detta.
    16 juni
    ·
    16 juni
    ·
    Mellanösternproblemen leder till en likviditetsskvis. Cyviz är sårbara när det kommer till likviditet, något som kommit till synes nu och möjligen kan resultera i en emission. Sedan har du nog också de som ser på Cyviz som ett mjukvaruföretag, och kanske tänker att de ska gå ner precis som "resten" av mjukvaruföretagen. Det positiva som jag ser det, är att likviditetsutmaningarna vi har nu är ett resultat av den gamla affärsmodellen där Cyviz serlv stod för projektering och leverans av hårdvara. Denna sårbarhet har begränsats nu när de rör sig mot mer mjukvara och ARR, och hårdvara och installation i större utsträckning levereras av partnerföretag. Eftersom Cyviz mjukvara u i stor utsträckning ÄR den kritiska infrastrukturen i detta sammanhang, är jag lite orolig för att AI ska leverera konkurrerande lösningar. Så jag tänker nog faktiskt att detta är en super möjlighet att köpa billiga aktier! givet att vi slipper undan emission
  • 21 maj
    ·
    21 maj
    ·
    💎🤲
  • 18 maj
    ·
    18 maj
    ·
    Jag tror vi kan få en positiv överraskning på torsdag. Orderstocken är hög och de har visat att de klarar av att tjäna pengar tidigare, med en fot inom försvarssegmentet tror jag att det finns betydande uppsida här
    21 maj
    ·
    21 maj
    ·
    Det gick ju raka vägen detta. Känner inte till företaget överhuvudtaget, men köpte ändå några aktier på 24,50 som är 4 kronor under VWAP så här långt. Borde ju kunna bli några kronor vinst eller var siffrorna så dåliga att den ska ännu längre ner?
  • 20 feb.
    ·
    20 feb.
    ·
    Fick Chat gpt att skapa en översikt över orderingång i q4: 16.10.2025 Microsoft – Envisioning Theater + uppgraderingar USD 4,4 mill (~ca. 44,5 MNOK) 13.11.2025 Fortune 500–globalt innovationscenter (två order) > USD 2 mill (~> 20 MNOK) 26.11.2025 Strategisk order – operationscenter i UAE USD 1,33 mill (~ca. 15 MNOK) 27.11.2025 Tilläggsorder från tjänsteleverantör ca. 17 MNOK 28.11.2025 IBM – partnerkontrakt Cyber Range EJ offentliggjort 01.12.2025 Fortune 500 – teknologi-refresh USD 1,23 mill (~ca. 13,5 MNOK) 15.12.2025 Två klassificerade försvarskontrakt EJ offentliggjort 17.12.2025 Offshore vind kontrollrumsorder (Goodtech/Equinor) EJ offentliggjort 19.12.2025 Fortune 500 – två nya order (Delhi, Indien) EJ offentliggjort Det vill säga att företaget har säkrat minst 110mnok från endast de offentliggjorda värdena. Så kan vi lätt tänka att det är dubbelt när vi tar höjd för kontrakten som inte har offentliggjort värde, plus eventuella mindre order som inte är börsmeddelade. Så företaget kan lätt vara på samma nivå som q3 när det kommer till orderingång, något som ger stor säkerhet och uppsida i intäkter för 2026!!
  • 29 jan.
    ·
    29 jan.
    ·
    Måste fortfarande betala lite mer för denna nu. Spännande tider. Köpte denna för flera år sedan och satsade på tålamod, detsamma gjorde jag med Hav Group. Det har varit en prövning, men det ser ut som det äntligen ska lossna. Hav Group har ju gått nästan 100 % bara under en vecka nu, så jag hoppas rättvisan segrar till slut i denna aktie också. Följer spänt med😊
    29 jan.
    ·
    29 jan.
    ·
    och där tog en en dykning alltså
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
96--
1 000--
604--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm