Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Cityvarasto

2026 Q1-rapport

Endast PDF

30 dagar sedan
0,11 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,71%Direktavk.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
17 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
11 maj
2025 Q4-rapport
24 feb.
2025 Q3-rapport
17 nov. 2025
2025 Q2-rapport
11 aug. 2025
2023 H2-rapport
2 maj 2024

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • 5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Cityvarasto verkar vara en riktig värdefälla. Även om aktiekursen till synes har sjunkit är bolaget fortfarande övervärderat med EV-multiplar, och jag kan inte tro att balansvärdena för fastigheter och skåpbilar är verkligen realistiska (=inte realiserbara till bokfört värde). Förra året var kassaflödet 7,4 miljoner och investeringarna 2,4 miljoner. En enkel CFO minus investeringar skulle vara cirka 5 miljoner, vilket innebär en kassaflödesavkastning på cirka 4,0 % till marknadsvärdet, vilket inte är särskilt bra. Soliditeten är hittills ganska bra, men om den omsättningstillväxten ska hållas på 10 procent så kräver det investeringar, och skuldkonstruktionen kommer oundvikligen att bli mer riskfylld. Trots den nuvarande skulden ser balansräkningen dock inte särskilt stark ut eftersom det verkliga värdet på dessa fastigheter är ganska obetydligt och inte inkluderar någon framtida premium; det vore en annan sak om man med detta P/B kunde få mark i New York. Bra affärsmodell men realiteterna är ganska dåliga. Jag skulle hålla mig borta.
  • 12 maj
    ·
    12 maj
    ·
    Inga större överraskningar i Q1-rapporterna. Enligt min åsikt, bra prestation, och jag har fortfarande starkt förtroende.
    12 maj
    ·
    12 maj
    ·
    Jag har också förtroende i detta skede. Förnuftiga fastighetsförvärv i förhållande till hyrda lokaler.
  • 29 apr.
    ·
    29 apr.
    ·
    När skulle detta börja piggna till?
  • 16 apr.
    ·
    16 apr.
    ·
    Jag skulle till och med vara lite intresserad av att köpa lite till portföljen🤔🤔
    16 apr.
    ·
    16 apr.
    ·
    Jag tänkte just köpa denna efter att den noterats, men jag lät den hitta sin riktning en stund. Jag glömde av misstag att följa den och den hade redan hunnit stiga till runt 20 eur/aktie när jag kom ihåg att kolla läget igen. Denna kursnedgång var som en gyllene möjlighet för mig. Jag lyckades få tag i aktien nästan till det ursprungliga noteringspriset och tron på balansräkningen och intjäningsförmågan är stark.
  • 10 apr.
    ·
    10 apr.
    ·
    Nu är det en bra möjlighet att hoppa in till emissionskursen, om man blev kvar på sidlinjen och grät.
    13 apr.
    13 apr.
    Nej, för det var en enskild blockaffär där en ursprunglig investerare gav upp på till emissionskursen. Den riktiga "omsättningen" ser du idag.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

30 dagar sedan
0,11 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,71%Direktavk.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • 5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Cityvarasto verkar vara en riktig värdefälla. Även om aktiekursen till synes har sjunkit är bolaget fortfarande övervärderat med EV-multiplar, och jag kan inte tro att balansvärdena för fastigheter och skåpbilar är verkligen realistiska (=inte realiserbara till bokfört värde). Förra året var kassaflödet 7,4 miljoner och investeringarna 2,4 miljoner. En enkel CFO minus investeringar skulle vara cirka 5 miljoner, vilket innebär en kassaflödesavkastning på cirka 4,0 % till marknadsvärdet, vilket inte är särskilt bra. Soliditeten är hittills ganska bra, men om den omsättningstillväxten ska hållas på 10 procent så kräver det investeringar, och skuldkonstruktionen kommer oundvikligen att bli mer riskfylld. Trots den nuvarande skulden ser balansräkningen dock inte särskilt stark ut eftersom det verkliga värdet på dessa fastigheter är ganska obetydligt och inte inkluderar någon framtida premium; det vore en annan sak om man med detta P/B kunde få mark i New York. Bra affärsmodell men realiteterna är ganska dåliga. Jag skulle hålla mig borta.
  • 12 maj
    ·
    12 maj
    ·
    Inga större överraskningar i Q1-rapporterna. Enligt min åsikt, bra prestation, och jag har fortfarande starkt förtroende.
    12 maj
    ·
    12 maj
    ·
    Jag har också förtroende i detta skede. Förnuftiga fastighetsförvärv i förhållande till hyrda lokaler.
  • 29 apr.
    ·
    29 apr.
    ·
    När skulle detta börja piggna till?
  • 16 apr.
    ·
    16 apr.
    ·
    Jag skulle till och med vara lite intresserad av att köpa lite till portföljen🤔🤔
    16 apr.
    ·
    16 apr.
    ·
    Jag tänkte just köpa denna efter att den noterats, men jag lät den hitta sin riktning en stund. Jag glömde av misstag att följa den och den hade redan hunnit stiga till runt 20 eur/aktie när jag kom ihåg att kolla läget igen. Denna kursnedgång var som en gyllene möjlighet för mig. Jag lyckades få tag i aktien nästan till det ursprungliga noteringspriset och tron på balansräkningen och intjäningsförmågan är stark.
  • 10 apr.
    ·
    10 apr.
    ·
    Nu är det en bra möjlighet att hoppa in till emissionskursen, om man blev kvar på sidlinjen och grät.
    13 apr.
    13 apr.
    Nej, för det var en enskild blockaffär där en ursprunglig investerare gav upp på till emissionskursen. Den riktiga "omsättningen" ser du idag.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
17 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
11 maj
2025 Q4-rapport
24 feb.
2025 Q3-rapport
17 nov. 2025
2025 Q2-rapport
11 aug. 2025
2023 H2-rapport
2 maj 2024

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

30 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
17 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
11 maj
2025 Q4-rapport
24 feb.
2025 Q3-rapport
17 nov. 2025
2025 Q2-rapport
11 aug. 2025
2023 H2-rapport
2 maj 2024

Relaterade värdepapper

0,11 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,71%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
  • 5 juni
    ·
    5 juni
    ·
    Cityvarasto verkar vara en riktig värdefälla. Även om aktiekursen till synes har sjunkit är bolaget fortfarande övervärderat med EV-multiplar, och jag kan inte tro att balansvärdena för fastigheter och skåpbilar är verkligen realistiska (=inte realiserbara till bokfört värde). Förra året var kassaflödet 7,4 miljoner och investeringarna 2,4 miljoner. En enkel CFO minus investeringar skulle vara cirka 5 miljoner, vilket innebär en kassaflödesavkastning på cirka 4,0 % till marknadsvärdet, vilket inte är särskilt bra. Soliditeten är hittills ganska bra, men om den omsättningstillväxten ska hållas på 10 procent så kräver det investeringar, och skuldkonstruktionen kommer oundvikligen att bli mer riskfylld. Trots den nuvarande skulden ser balansräkningen dock inte särskilt stark ut eftersom det verkliga värdet på dessa fastigheter är ganska obetydligt och inte inkluderar någon framtida premium; det vore en annan sak om man med detta P/B kunde få mark i New York. Bra affärsmodell men realiteterna är ganska dåliga. Jag skulle hålla mig borta.
  • 12 maj
    ·
    12 maj
    ·
    Inga större överraskningar i Q1-rapporterna. Enligt min åsikt, bra prestation, och jag har fortfarande starkt förtroende.
    12 maj
    ·
    12 maj
    ·
    Jag har också förtroende i detta skede. Förnuftiga fastighetsförvärv i förhållande till hyrda lokaler.
  • 29 apr.
    ·
    29 apr.
    ·
    När skulle detta börja piggna till?
  • 16 apr.
    ·
    16 apr.
    ·
    Jag skulle till och med vara lite intresserad av att köpa lite till portföljen🤔🤔
    16 apr.
    ·
    16 apr.
    ·
    Jag tänkte just köpa denna efter att den noterats, men jag lät den hitta sin riktning en stund. Jag glömde av misstag att följa den och den hade redan hunnit stiga till runt 20 eur/aktie när jag kom ihåg att kolla läget igen. Denna kursnedgång var som en gyllene möjlighet för mig. Jag lyckades få tag i aktien nästan till det ursprungliga noteringspriset och tron på balansräkningen och intjäningsförmågan är stark.
  • 10 apr.
    ·
    10 apr.
    ·
    Nu är det en bra möjlighet att hoppa in till emissionskursen, om man blev kvar på sidlinjen och grät.
    13 apr.
    13 apr.
    Nej, för det var en enskild blockaffär där en ursprunglig investerare gav upp på till emissionskursen. Den riktiga "omsättningen" ser du idag.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm