2026 Q1-rapport
34 dagar sedan
‧18min
0,90 EUR/aktie
Senaste utdelning
11,09%Direktavk.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 250 | - | - | ||
| 751 | - | - | ||
| 2 357 | - | - | ||
| 1 700 | - | - | ||
| 5 868 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 890 712 | 890 712 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 890 712 | 890 712 | 0 | 0 |
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 13 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 15 maj | ||
2025 Q4-rapport 27 feb. | ||
2025 Q3-rapport 31 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 7 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 14 maj 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
- ·för 1 dag sedanSnabba insikter i en improviserad video om Citycons nya köperbjudande. https://www.youtube.com/watch?v=sAxDbtnydzY P. S. Feedback får gärna ges. Ett lämpligt format söks fortfarande.
- ·för 1 dag sedan · ÄndradJag sålde till ett bud på 3.8e, varefter ägarna fick en kapitalåterbetalning på 0,9e, varifrån skatt har betalats, och nu är budet på aktien 2.9e. Så att sälja aktien och sätta pengarna i arbete var ett bättre alternativ den gången, än att vänta.·för 6 tim sedanOm man ska vara exakt, kan man också beräkna en avkastning för att hålla kvar. På utdelning (kapitalåterbetalning) betalas praktiskt taget 24,5% skatt. Och igen, från en realisationsförlust på 90c /aktie kan 30% dras av i beskattningen. Jag personligen anser att inlösenpriset på 2,9e är löjligt. Eller kanske är det just huvudägaren som skrattar mest åt det. Jag säljer inte en enda aktie till det priset frivilligt.
- ·för 1 dag sedanDen borde nu ha betalat åtminstone utdelning eller kapitalåterbetalning. Ett sådant tråkigt erbjudande.·för 1 dag sedanDet lönar sig inte att sälja
- ·för 1 dag sedanInsiderinformation: G City Ltd. offentliggör ett ovillkorat frivilligt offentligt kontantbud på samtliga utestående aktier i Citycon Oyj: https://www.kauppalehti.fi/porssitiedotteet/a/65d5892d-41e3-5962-9890-907ea64bb093·för 1 dag sedan · ÄndradTvångsinlösen är minst 2.90€. I skiljeförfarande kan priset vara mycket högre. Enligt min åsikt är detta en freeroll. Ta 2.90€ nu eller eventuellt mer senare.·för 1 dag sedanJoo, teoretiskt sett kan det komma ut även mindre än 2.9€ från skiljeförfarandet, men just den 2.9€ är processens utgångspunkt. Enligt min åsikt kan det i detta fall finnas skäl för en ännu större summa, t.ex. på grund av balansräkningen. Jag har inte mycket investerat, så jag orkar inte fördjupa mig i saken mer. Jag ser dock ingen större risk under 2.9€.
- ·8 junikl. 11.48.36 någon köpte denna 53864 st? Om jag räknade rätt·11 juniOch G City har köpt 73071 enheter på måndagen. Är dessa nu alltså olika köp från Katzs köp?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
34 dagar sedan
‧18min
0,90 EUR/aktie
Senaste utdelning
11,09%Direktavk.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
- ·för 1 dag sedanSnabba insikter i en improviserad video om Citycons nya köperbjudande. https://www.youtube.com/watch?v=sAxDbtnydzY P. S. Feedback får gärna ges. Ett lämpligt format söks fortfarande.
- ·för 1 dag sedan · ÄndradJag sålde till ett bud på 3.8e, varefter ägarna fick en kapitalåterbetalning på 0,9e, varifrån skatt har betalats, och nu är budet på aktien 2.9e. Så att sälja aktien och sätta pengarna i arbete var ett bättre alternativ den gången, än att vänta.·för 6 tim sedanOm man ska vara exakt, kan man också beräkna en avkastning för att hålla kvar. På utdelning (kapitalåterbetalning) betalas praktiskt taget 24,5% skatt. Och igen, från en realisationsförlust på 90c /aktie kan 30% dras av i beskattningen. Jag personligen anser att inlösenpriset på 2,9e är löjligt. Eller kanske är det just huvudägaren som skrattar mest åt det. Jag säljer inte en enda aktie till det priset frivilligt.
- ·för 1 dag sedanDen borde nu ha betalat åtminstone utdelning eller kapitalåterbetalning. Ett sådant tråkigt erbjudande.·för 1 dag sedanDet lönar sig inte att sälja
- ·för 1 dag sedanInsiderinformation: G City Ltd. offentliggör ett ovillkorat frivilligt offentligt kontantbud på samtliga utestående aktier i Citycon Oyj: https://www.kauppalehti.fi/porssitiedotteet/a/65d5892d-41e3-5962-9890-907ea64bb093·för 1 dag sedan · ÄndradTvångsinlösen är minst 2.90€. I skiljeförfarande kan priset vara mycket högre. Enligt min åsikt är detta en freeroll. Ta 2.90€ nu eller eventuellt mer senare.·för 1 dag sedanJoo, teoretiskt sett kan det komma ut även mindre än 2.9€ från skiljeförfarandet, men just den 2.9€ är processens utgångspunkt. Enligt min åsikt kan det i detta fall finnas skäl för en ännu större summa, t.ex. på grund av balansräkningen. Jag har inte mycket investerat, så jag orkar inte fördjupa mig i saken mer. Jag ser dock ingen större risk under 2.9€.
- ·8 junikl. 11.48.36 någon köpte denna 53864 st? Om jag räknade rätt·11 juniOch G City har köpt 73071 enheter på måndagen. Är dessa nu alltså olika köp från Katzs köp?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 250 | - | - | ||
| 751 | - | - | ||
| 2 357 | - | - | ||
| 1 700 | - | - | ||
| 5 868 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 890 712 | 890 712 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 890 712 | 890 712 | 0 | 0 |
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 13 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 15 maj | ||
2025 Q4-rapport 27 feb. | ||
2025 Q3-rapport 31 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 7 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 14 maj 2025 |
2026 Q1-rapport
34 dagar sedan
‧18min
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 13 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 15 maj | ||
2025 Q4-rapport 27 feb. | ||
2025 Q3-rapport 31 okt. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 7 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 14 maj 2025 |
0,90 EUR/aktie
Senaste utdelning
11,09%Direktavk.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
- ·för 1 dag sedanSnabba insikter i en improviserad video om Citycons nya köperbjudande. https://www.youtube.com/watch?v=sAxDbtnydzY P. S. Feedback får gärna ges. Ett lämpligt format söks fortfarande.
- ·för 1 dag sedan · ÄndradJag sålde till ett bud på 3.8e, varefter ägarna fick en kapitalåterbetalning på 0,9e, varifrån skatt har betalats, och nu är budet på aktien 2.9e. Så att sälja aktien och sätta pengarna i arbete var ett bättre alternativ den gången, än att vänta.·för 6 tim sedanOm man ska vara exakt, kan man också beräkna en avkastning för att hålla kvar. På utdelning (kapitalåterbetalning) betalas praktiskt taget 24,5% skatt. Och igen, från en realisationsförlust på 90c /aktie kan 30% dras av i beskattningen. Jag personligen anser att inlösenpriset på 2,9e är löjligt. Eller kanske är det just huvudägaren som skrattar mest åt det. Jag säljer inte en enda aktie till det priset frivilligt.
- ·för 1 dag sedanDen borde nu ha betalat åtminstone utdelning eller kapitalåterbetalning. Ett sådant tråkigt erbjudande.·för 1 dag sedanDet lönar sig inte att sälja
- ·för 1 dag sedanInsiderinformation: G City Ltd. offentliggör ett ovillkorat frivilligt offentligt kontantbud på samtliga utestående aktier i Citycon Oyj: https://www.kauppalehti.fi/porssitiedotteet/a/65d5892d-41e3-5962-9890-907ea64bb093·för 1 dag sedan · ÄndradTvångsinlösen är minst 2.90€. I skiljeförfarande kan priset vara mycket högre. Enligt min åsikt är detta en freeroll. Ta 2.90€ nu eller eventuellt mer senare.·för 1 dag sedanJoo, teoretiskt sett kan det komma ut även mindre än 2.9€ från skiljeförfarandet, men just den 2.9€ är processens utgångspunkt. Enligt min åsikt kan det i detta fall finnas skäl för en ännu större summa, t.ex. på grund av balansräkningen. Jag har inte mycket investerat, så jag orkar inte fördjupa mig i saken mer. Jag ser dock ingen större risk under 2.9€.
- ·8 junikl. 11.48.36 någon köpte denna 53864 st? Om jag räknade rätt·11 juniOch G City har köpt 73071 enheter på måndagen. Är dessa nu alltså olika köp från Katzs köp?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 250 | - | - | ||
| 751 | - | - | ||
| 2 357 | - | - | ||
| 1 700 | - | - | ||
| 5 868 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 890 712 | 890 712 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 890 712 | 890 712 | 0 | 0 |






