Q2-rapport
56 dagar sedan‧38min
Orderdjup
Nasdaq Helsinki
Antal
Köp
2 843
Sälj
Antal
3 655
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
217 | - | - | ||
28 | - | - | ||
183 | - | - | ||
28 | - | - | ||
145 | - | - |
Högst
17,28VWAP
Lägst
16,78OmsättningAntal
0,7 40 688
VWAP
Högst
17,28Lägst
16,78OmsättningAntal
0,7 40 688
Mäklarstatistik
Mest köpt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 40 688 | 40 688 | 0 | 0 |
Mest sålt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 40 688 | 40 688 | 0 | 0 |
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q3-rapport | 29 okt. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q2-rapport | 24 juli | |
2024 Årsstämma | 7 maj | |
2025 Q1-rapport | 25 apr. | |
2024 Q4-rapport | 12 feb. | |
2024 Q3-rapport | 30 okt. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 2 dagar sedan·Ser bra ut. Kan vi få 18.5e att slå igenom detta igen?för 5 tim sedan·Det vore toppen, men jag tvivlar starkt på det. KP har egentligen inte gjort något som de skulle ha offentliggjort och det enda nya var TJ:s intervju, som gick lite överstyr. Om det var journalisten eller något annat får var och en avgöra själv. Vätgasbilarnas uppgång har varit intressant, och ett fåtal tillverkare har redan aviserat en förändring i sin elbilsstrategi. De har gett upp och kommer förmodligen att ersättas av vätgasbilar. Även om KP rapporterade en positiv utsikt för EU-marknaden måste jag överskugga den positiviteten lite. Jag tror inte att utsikterna är så bra som de framstod. Jag tycker fortfarande att aktiekursen är för hög, särskilt eftersom KP inte betalar utdelning, och inte ens går med vinst. Och jag ser inte heller att den tekniska utvecklingen har varit bra. Men kanske hör vi mer efter den 29 november 2025...för 4 tim sedan·Vätgas är verkligen mycket bra i vissa tillämpningar, t.ex. lagring av el etc. Jag har en känsla av att vätgas inte är lösningen för fordon. Det skulle vara ganska intressant att se att försäljningen av elbilar om några år skulle minska och fordonstillverkare skulle börja designa och sälja vätgasfordon i massor. Dessutom skulle hela distributionsnätet också behöva utvecklas i ett ganska snabbt schema. Elektricitet är lite enklare när det redan finns i princip överallt. Dessutom finns det faran med vätgas. Det är ganska explosivt. Jag tror att e-bränslen, som produceras med vätgas, är en lite annan historia. De skulle kunna använda de nuvarande distributionsnäten och den befintliga fordonsflottan. Detta är min (möjligen felaktiga) åsikt.
- för 11 tim sedanför 11 tim sedanInlägget har tagits bort.
- 9 sep.·Inderes råder att minska, så nu är det nog ett bra tillfälle att köpa mer innan priset börjar stiga igen.-))
- 8 sep.·Var den där 5%-studsen rätt reaktion på något? Eller möjligen en helt oväntad studs? Fomo? Varför är den här sedeln så högt prissatt? Alla åsikter är välkomna, för och emot!8 sep.·https://kempower.com/news/kempower-charges-with-mcs-standard-at-the-state-of-the-art-alfredsson-transport-truck-depot-in-sweden/ MCS är inte dött och Kempower ligger i framkant. Betydligt mer lönsamt än personbilstävlingen med Alpitronic. Marknaden växer med 30 % per år, så Kempower borde lätt vara på ATH år 2030. Om du tror och litar på detta, så är det ingen tvekan.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q2-rapport
56 dagar sedan‧38min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 2 dagar sedan·Ser bra ut. Kan vi få 18.5e att slå igenom detta igen?för 5 tim sedan·Det vore toppen, men jag tvivlar starkt på det. KP har egentligen inte gjort något som de skulle ha offentliggjort och det enda nya var TJ:s intervju, som gick lite överstyr. Om det var journalisten eller något annat får var och en avgöra själv. Vätgasbilarnas uppgång har varit intressant, och ett fåtal tillverkare har redan aviserat en förändring i sin elbilsstrategi. De har gett upp och kommer förmodligen att ersättas av vätgasbilar. Även om KP rapporterade en positiv utsikt för EU-marknaden måste jag överskugga den positiviteten lite. Jag tror inte att utsikterna är så bra som de framstod. Jag tycker fortfarande att aktiekursen är för hög, särskilt eftersom KP inte betalar utdelning, och inte ens går med vinst. Och jag ser inte heller att den tekniska utvecklingen har varit bra. Men kanske hör vi mer efter den 29 november 2025...för 4 tim sedan·Vätgas är verkligen mycket bra i vissa tillämpningar, t.ex. lagring av el etc. Jag har en känsla av att vätgas inte är lösningen för fordon. Det skulle vara ganska intressant att se att försäljningen av elbilar om några år skulle minska och fordonstillverkare skulle börja designa och sälja vätgasfordon i massor. Dessutom skulle hela distributionsnätet också behöva utvecklas i ett ganska snabbt schema. Elektricitet är lite enklare när det redan finns i princip överallt. Dessutom finns det faran med vätgas. Det är ganska explosivt. Jag tror att e-bränslen, som produceras med vätgas, är en lite annan historia. De skulle kunna använda de nuvarande distributionsnäten och den befintliga fordonsflottan. Detta är min (möjligen felaktiga) åsikt.
- för 11 tim sedanför 11 tim sedanInlägget har tagits bort.
- 9 sep.·Inderes råder att minska, så nu är det nog ett bra tillfälle att köpa mer innan priset börjar stiga igen.-))
- 8 sep.·Var den där 5%-studsen rätt reaktion på något? Eller möjligen en helt oväntad studs? Fomo? Varför är den här sedeln så högt prissatt? Alla åsikter är välkomna, för och emot!8 sep.·https://kempower.com/news/kempower-charges-with-mcs-standard-at-the-state-of-the-art-alfredsson-transport-truck-depot-in-sweden/ MCS är inte dött och Kempower ligger i framkant. Betydligt mer lönsamt än personbilstävlingen med Alpitronic. Marknaden växer med 30 % per år, så Kempower borde lätt vara på ATH år 2030. Om du tror och litar på detta, så är det ingen tvekan.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Nasdaq Helsinki
Antal
Köp
2 843
Sälj
Antal
3 655
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
217 | - | - | ||
28 | - | - | ||
183 | - | - | ||
28 | - | - | ||
145 | - | - |
Högst
17,28VWAP
Lägst
16,78OmsättningAntal
0,7 40 688
VWAP
Högst
17,28Lägst
16,78OmsättningAntal
0,7 40 688
Mäklarstatistik
Mest köpt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 40 688 | 40 688 | 0 | 0 |
Mest sålt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 40 688 | 40 688 | 0 | 0 |
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q3-rapport | 29 okt. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q2-rapport | 24 juli | |
2024 Årsstämma | 7 maj | |
2025 Q1-rapport | 25 apr. | |
2024 Q4-rapport | 12 feb. | |
2024 Q3-rapport | 30 okt. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Q2-rapport
56 dagar sedan‧38min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2025 Q3-rapport | 29 okt. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2025 Q2-rapport | 24 juli | |
2024 Årsstämma | 7 maj | |
2025 Q1-rapport | 25 apr. | |
2024 Q4-rapport | 12 feb. | |
2024 Q3-rapport | 30 okt. 2024 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 2 dagar sedan·Ser bra ut. Kan vi få 18.5e att slå igenom detta igen?för 5 tim sedan·Det vore toppen, men jag tvivlar starkt på det. KP har egentligen inte gjort något som de skulle ha offentliggjort och det enda nya var TJ:s intervju, som gick lite överstyr. Om det var journalisten eller något annat får var och en avgöra själv. Vätgasbilarnas uppgång har varit intressant, och ett fåtal tillverkare har redan aviserat en förändring i sin elbilsstrategi. De har gett upp och kommer förmodligen att ersättas av vätgasbilar. Även om KP rapporterade en positiv utsikt för EU-marknaden måste jag överskugga den positiviteten lite. Jag tror inte att utsikterna är så bra som de framstod. Jag tycker fortfarande att aktiekursen är för hög, särskilt eftersom KP inte betalar utdelning, och inte ens går med vinst. Och jag ser inte heller att den tekniska utvecklingen har varit bra. Men kanske hör vi mer efter den 29 november 2025...för 4 tim sedan·Vätgas är verkligen mycket bra i vissa tillämpningar, t.ex. lagring av el etc. Jag har en känsla av att vätgas inte är lösningen för fordon. Det skulle vara ganska intressant att se att försäljningen av elbilar om några år skulle minska och fordonstillverkare skulle börja designa och sälja vätgasfordon i massor. Dessutom skulle hela distributionsnätet också behöva utvecklas i ett ganska snabbt schema. Elektricitet är lite enklare när det redan finns i princip överallt. Dessutom finns det faran med vätgas. Det är ganska explosivt. Jag tror att e-bränslen, som produceras med vätgas, är en lite annan historia. De skulle kunna använda de nuvarande distributionsnäten och den befintliga fordonsflottan. Detta är min (möjligen felaktiga) åsikt.
- för 11 tim sedanför 11 tim sedanInlägget har tagits bort.
- 9 sep.·Inderes råder att minska, så nu är det nog ett bra tillfälle att köpa mer innan priset börjar stiga igen.-))
- 8 sep.·Var den där 5%-studsen rätt reaktion på något? Eller möjligen en helt oväntad studs? Fomo? Varför är den här sedeln så högt prissatt? Alla åsikter är välkomna, för och emot!8 sep.·https://kempower.com/news/kempower-charges-with-mcs-standard-at-the-state-of-the-art-alfredsson-transport-truck-depot-in-sweden/ MCS är inte dött och Kempower ligger i framkant. Betydligt mer lönsamt än personbilstävlingen med Alpitronic. Marknaden växer med 30 % per år, så Kempower borde lätt vara på ATH år 2030. Om du tror och litar på detta, så är det ingen tvekan.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Nasdaq Helsinki
Antal
Köp
2 843
Sälj
Antal
3 655
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
217 | - | - | ||
28 | - | - | ||
183 | - | - | ||
28 | - | - | ||
145 | - | - |
Högst
17,28VWAP
Lägst
16,78OmsättningAntal
0,7 40 688
VWAP
Högst
17,28Lägst
16,78OmsättningAntal
0,7 40 688
Mäklarstatistik
Mest köpt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 40 688 | 40 688 | 0 | 0 |
Mest sålt
Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 40 688 | 40 688 | 0 | 0 |