Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

SHT Smart High-Tech

SHT Smart High-Tech

Ingen data hittades.
2026 Q1-rapport

Endast PDF

50 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
21 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
2 feb.
2025 Q3-rapport
21 nov. 2025
2025 Q2-rapport
20 aug. 2025
2025 Q1-rapport
14 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 44 min sen · Ändrad
    AI-relaterat fick ordentligt på tafsen idag Sht -4.75% Smoltek -13.54% Sivers -21,08% Perspektiv!
  • för 1 tim sedan
    Håll en god ton mot varandra på forumet Nedsättande inlägg mot andra.har inget här att göra med vårt engagemang i aktien. Jag tar på mig rollen som vakthund här. Detta forum ska vara sakligt Från och med i morgon kommer jag att både tysta och anmäla inlägg som försöker att förminska andra. Det blir kul
  • för 1 tim sedan
    Det finns ingen som gjort em analys på sht Varför? Det är i ett mycket tidigt skede Därför finns ingen riktkurs för bolaget När den kommer har vi något konkret att förhålla oss till Till dess;.håll andan Det finns idag inget som kan rubba bolagets förstaplats i racet om att Kyla elektronik mest och bäst Idag är sht en sovande jätte
  • för 3 tim sedan
    Ökat lite till. 12.500 Tycker inte det är en rättvisande kurs men marknaden tycker annorlunda Det är bara att böja sig Tror man på bolaget på längre sikt så är dagens kurs en bjudning. Då köper man. Det gör jag
    för 2 tim sedan · Ändrad
    ·
    Oro på aktiemarknaden har ökat efterfrågan på trygga investeringar. Det ger draghjälp till både dollarn och obligationer, samtidigt som investerare positionerar sig för högre Usa-räntor. Fallande teknikaktier, ökande räntefruktan, och investerare som söker skydd, Det finns många anledningar till att en aktie faller, vi var lite över 1% upp idag före klockan 15.30. Det såg ut att gå i plus idag, men på börsen i Usa den senaste tiden har det varit väldigt stor oro på aktiemarknaden. Jag gissar att det är det, men jag vet inte, bara en åsikt från mig 👍✌️⚽exakt samma hände i sivers och smoltek, 2 andra aktier jag följer :)
  • för 7 tim sedan
    Stämman närmar sig och vi undrar väl lite vad utökningen av antalet A-aktier från 1,4 miljoner till 10 miljoner ska leda till. A-aktier kan ju omvandlas till B-aktier om det finns ett omvandlingsförbehåll i bolagsordningen. Enligt AI finns inget sådant och det finns inte heller något förslag till stämman att införa ett sådant. Vad tänker ni om detta? (AI har fel ibland)
    för 2 tim sedan · Ändrad
    ·
    Det är jag ganska säker på kommer från öppningen från usa sin börs, vi låg på plus fram till kl 15.30, detsamma har hänt i Sivers ser jag, exakt 15.30.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

50 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 44 min sen · Ändrad
    AI-relaterat fick ordentligt på tafsen idag Sht -4.75% Smoltek -13.54% Sivers -21,08% Perspektiv!
  • för 1 tim sedan
    Håll en god ton mot varandra på forumet Nedsättande inlägg mot andra.har inget här att göra med vårt engagemang i aktien. Jag tar på mig rollen som vakthund här. Detta forum ska vara sakligt Från och med i morgon kommer jag att både tysta och anmäla inlägg som försöker att förminska andra. Det blir kul
  • för 1 tim sedan
    Det finns ingen som gjort em analys på sht Varför? Det är i ett mycket tidigt skede Därför finns ingen riktkurs för bolaget När den kommer har vi något konkret att förhålla oss till Till dess;.håll andan Det finns idag inget som kan rubba bolagets förstaplats i racet om att Kyla elektronik mest och bäst Idag är sht en sovande jätte
  • för 3 tim sedan
    Ökat lite till. 12.500 Tycker inte det är en rättvisande kurs men marknaden tycker annorlunda Det är bara att böja sig Tror man på bolaget på längre sikt så är dagens kurs en bjudning. Då köper man. Det gör jag
    för 2 tim sedan · Ändrad
    ·
    Oro på aktiemarknaden har ökat efterfrågan på trygga investeringar. Det ger draghjälp till både dollarn och obligationer, samtidigt som investerare positionerar sig för högre Usa-räntor. Fallande teknikaktier, ökande räntefruktan, och investerare som söker skydd, Det finns många anledningar till att en aktie faller, vi var lite över 1% upp idag före klockan 15.30. Det såg ut att gå i plus idag, men på börsen i Usa den senaste tiden har det varit väldigt stor oro på aktiemarknaden. Jag gissar att det är det, men jag vet inte, bara en åsikt från mig 👍✌️⚽exakt samma hände i sivers och smoltek, 2 andra aktier jag följer :)
  • för 7 tim sedan
    Stämman närmar sig och vi undrar väl lite vad utökningen av antalet A-aktier från 1,4 miljoner till 10 miljoner ska leda till. A-aktier kan ju omvandlas till B-aktier om det finns ett omvandlingsförbehåll i bolagsordningen. Enligt AI finns inget sådant och det finns inte heller något förslag till stämman att införa ett sådant. Vad tänker ni om detta? (AI har fel ibland)
    för 2 tim sedan · Ändrad
    ·
    Det är jag ganska säker på kommer från öppningen från usa sin börs, vi låg på plus fram till kl 15.30, detsamma har hänt i Sivers ser jag, exakt 15.30.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
21 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
2 feb.
2025 Q3-rapport
21 nov. 2025
2025 Q2-rapport
20 aug. 2025
2025 Q1-rapport
14 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

50 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
21 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
6 maj
2025 Q4-rapport
2 feb.
2025 Q3-rapport
21 nov. 2025
2025 Q2-rapport
20 aug. 2025
2025 Q1-rapport
14 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 44 min sen · Ändrad
    AI-relaterat fick ordentligt på tafsen idag Sht -4.75% Smoltek -13.54% Sivers -21,08% Perspektiv!
  • för 1 tim sedan
    Håll en god ton mot varandra på forumet Nedsättande inlägg mot andra.har inget här att göra med vårt engagemang i aktien. Jag tar på mig rollen som vakthund här. Detta forum ska vara sakligt Från och med i morgon kommer jag att både tysta och anmäla inlägg som försöker att förminska andra. Det blir kul
  • för 1 tim sedan
    Det finns ingen som gjort em analys på sht Varför? Det är i ett mycket tidigt skede Därför finns ingen riktkurs för bolaget När den kommer har vi något konkret att förhålla oss till Till dess;.håll andan Det finns idag inget som kan rubba bolagets förstaplats i racet om att Kyla elektronik mest och bäst Idag är sht en sovande jätte
  • för 3 tim sedan
    Ökat lite till. 12.500 Tycker inte det är en rättvisande kurs men marknaden tycker annorlunda Det är bara att böja sig Tror man på bolaget på längre sikt så är dagens kurs en bjudning. Då köper man. Det gör jag
    för 2 tim sedan · Ändrad
    ·
    Oro på aktiemarknaden har ökat efterfrågan på trygga investeringar. Det ger draghjälp till både dollarn och obligationer, samtidigt som investerare positionerar sig för högre Usa-räntor. Fallande teknikaktier, ökande räntefruktan, och investerare som söker skydd, Det finns många anledningar till att en aktie faller, vi var lite över 1% upp idag före klockan 15.30. Det såg ut att gå i plus idag, men på börsen i Usa den senaste tiden har det varit väldigt stor oro på aktiemarknaden. Jag gissar att det är det, men jag vet inte, bara en åsikt från mig 👍✌️⚽exakt samma hände i sivers och smoltek, 2 andra aktier jag följer :)
  • för 7 tim sedan
    Stämman närmar sig och vi undrar väl lite vad utökningen av antalet A-aktier från 1,4 miljoner till 10 miljoner ska leda till. A-aktier kan ju omvandlas till B-aktier om det finns ett omvandlingsförbehåll i bolagsordningen. Enligt AI finns inget sådant och det finns inte heller något förslag till stämman att införa ett sådant. Vad tänker ni om detta? (AI har fel ibland)
    för 2 tim sedan · Ändrad
    ·
    Det är jag ganska säker på kommer från öppningen från usa sin börs, vi låg på plus fram till kl 15.30, detsamma har hänt i Sivers ser jag, exakt 15.30.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm