Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

MoveByBike

2026 Q1-rapport

Endast PDF

46 dagar sedan

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
28 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
8 maj
2025 Q4-rapport
24 feb.
2025 Q3-rapport
14 nov. 2025
2025 Q2-rapport
22 aug. 2025
2025 Q1-rapport
2 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 15 tim sedan
    Hej alla Jag ligger i nuläget -40 ska jag sälja eller vänta ? 
    för 8 tim sedan · Ändrad
    Från januari 2025 fram till februari i år gick jag back på - 86% på grund av jag lyssnade på ’’ experter ’’ här Så fort jag slutade med det så har jag återhämtad mig inom 3,5 månader Du kan läsa kommentarer men lyssna aldrig på någon . Jag ger dig inte råd heller men berättar hur jag gör , Jag köper aktier alltid för 10-15 % av min portföljer , lite vinst - säljer direkt , minus , köper ytterligare 10-15 % ännumer minus , ingen problem , köper till 👍🏻 om du har lite extra pengar - sänk gav och sälj den delen du köpte sist så fort den stiger lite upp , så har du lite vinst som täcker minus på första köpet , fortfarande minus , ingen problem , vänta lite tills den sjunker lite , köp igen och sälj sen lite vid uppgång , Så fort du återhämtar dig så säljer du hela eller behåll med låg gav , helt upp till dig Tycker väldigt synd att det gick så för dig , har själv genomgott det här och har jobbat stenhård tills jag kom äntligen på plus Lycka till och självklart , skit i vad andra säger om de inte visar dig fungerande verktyg som jag gjorde nu här
  • för 16 tim sedan
    ·
    Woow
    för 15 tim sedan
    ·
    bara vänta tills nästa rapport kommer nu, då tippar jag att vi ser upp mot 0,3 igen...
  • för 18 tim sedan
    ·
    Som vi redan vet att det snart kommer att ske en massiv omvänd split. Allt är godkänt och bara ett datum kommer att meddelas med 2-3 dagars varsel. Och de taktiker som ledningen för dessa manipulerade aktier använder, bör vi förvänta oss en eller två fler goda nyheter inom en snar framtid också. Detta kommer att hjälpa dem att öppna till ett högre pris och då blir det mycket lättare för ledningen att ytterligare emittera många miljoner nya aktier. Det totala antalet aktier efter den omvända splitten kommer att vara 2 758 354 (strax under 3 miljoner). Och att göra en omvänd split runt 0.025 kommer att låta den öppna vid 25 SEK-strecket. Det kommer att hjälpa styrelsen att fortsätta emittera tills den når 1 miljard-strecket igen. Märk mina ord och du du kommer att se det hända snart.
    för 17 tim sedan
    ·
    Hum!
  • för 20 tim sedan
    ·
    Där kom den ja. Hade en stark misstanke om att den skulle vända vid 1 öre. Nu är det faktiskt inget motstånd förrän vi når 5 öre (investtech), alltså 400% upp från 1 öre. Det är naturligt att momentumtradare kommer att försöka skjuta upp den dit för att stänga gapet. 👍👍 https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=46110476
    för 16 tim sedan
    ·
    Nästan köpte förra veckan och fick ångra mig idag. Dock är detta återigen löjligt, företaget investerar i ytterligare lagringskapacitet och är nu 75 % högre i värde 😁
  • för 20 tim sedan
    ·
    Senaste toppen var den 22 maj på 0,0207, och toppen innan var den 7 maj på 0,0300. Bryter vi båda denna vecka? 🤔
    för 18 tim sedan
    ·
    Den var ju över 6 öre mitt på dagen för ca en och en halv månad sedan.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

46 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 15 tim sedan
    Hej alla Jag ligger i nuläget -40 ska jag sälja eller vänta ? 
    för 8 tim sedan · Ändrad
    Från januari 2025 fram till februari i år gick jag back på - 86% på grund av jag lyssnade på ’’ experter ’’ här Så fort jag slutade med det så har jag återhämtad mig inom 3,5 månader Du kan läsa kommentarer men lyssna aldrig på någon . Jag ger dig inte råd heller men berättar hur jag gör , Jag köper aktier alltid för 10-15 % av min portföljer , lite vinst - säljer direkt , minus , köper ytterligare 10-15 % ännumer minus , ingen problem , köper till 👍🏻 om du har lite extra pengar - sänk gav och sälj den delen du köpte sist så fort den stiger lite upp , så har du lite vinst som täcker minus på första köpet , fortfarande minus , ingen problem , vänta lite tills den sjunker lite , köp igen och sälj sen lite vid uppgång , Så fort du återhämtar dig så säljer du hela eller behåll med låg gav , helt upp till dig Tycker väldigt synd att det gick så för dig , har själv genomgott det här och har jobbat stenhård tills jag kom äntligen på plus Lycka till och självklart , skit i vad andra säger om de inte visar dig fungerande verktyg som jag gjorde nu här
  • för 16 tim sedan
    ·
    Woow
    för 15 tim sedan
    ·
    bara vänta tills nästa rapport kommer nu, då tippar jag att vi ser upp mot 0,3 igen...
  • för 18 tim sedan
    ·
    Som vi redan vet att det snart kommer att ske en massiv omvänd split. Allt är godkänt och bara ett datum kommer att meddelas med 2-3 dagars varsel. Och de taktiker som ledningen för dessa manipulerade aktier använder, bör vi förvänta oss en eller två fler goda nyheter inom en snar framtid också. Detta kommer att hjälpa dem att öppna till ett högre pris och då blir det mycket lättare för ledningen att ytterligare emittera många miljoner nya aktier. Det totala antalet aktier efter den omvända splitten kommer att vara 2 758 354 (strax under 3 miljoner). Och att göra en omvänd split runt 0.025 kommer att låta den öppna vid 25 SEK-strecket. Det kommer att hjälpa styrelsen att fortsätta emittera tills den når 1 miljard-strecket igen. Märk mina ord och du du kommer att se det hända snart.
    för 17 tim sedan
    ·
    Hum!
  • för 20 tim sedan
    ·
    Där kom den ja. Hade en stark misstanke om att den skulle vända vid 1 öre. Nu är det faktiskt inget motstånd förrän vi når 5 öre (investtech), alltså 400% upp från 1 öre. Det är naturligt att momentumtradare kommer att försöka skjuta upp den dit för att stänga gapet. 👍👍 https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=46110476
    för 16 tim sedan
    ·
    Nästan köpte förra veckan och fick ångra mig idag. Dock är detta återigen löjligt, företaget investerar i ytterligare lagringskapacitet och är nu 75 % högre i värde 😁
  • för 20 tim sedan
    ·
    Senaste toppen var den 22 maj på 0,0207, och toppen innan var den 7 maj på 0,0300. Bryter vi båda denna vecka? 🤔
    för 18 tim sedan
    ·
    Den var ju över 6 öre mitt på dagen för ca en och en halv månad sedan.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
28 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
8 maj
2025 Q4-rapport
24 feb.
2025 Q3-rapport
14 nov. 2025
2025 Q2-rapport
22 aug. 2025
2025 Q1-rapport
2 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

46 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
28 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
8 maj
2025 Q4-rapport
24 feb.
2025 Q3-rapport
14 nov. 2025
2025 Q2-rapport
22 aug. 2025
2025 Q1-rapport
2 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 15 tim sedan
    Hej alla Jag ligger i nuläget -40 ska jag sälja eller vänta ? 
    för 8 tim sedan · Ändrad
    Från januari 2025 fram till februari i år gick jag back på - 86% på grund av jag lyssnade på ’’ experter ’’ här Så fort jag slutade med det så har jag återhämtad mig inom 3,5 månader Du kan läsa kommentarer men lyssna aldrig på någon . Jag ger dig inte råd heller men berättar hur jag gör , Jag köper aktier alltid för 10-15 % av min portföljer , lite vinst - säljer direkt , minus , köper ytterligare 10-15 % ännumer minus , ingen problem , köper till 👍🏻 om du har lite extra pengar - sänk gav och sälj den delen du köpte sist så fort den stiger lite upp , så har du lite vinst som täcker minus på första köpet , fortfarande minus , ingen problem , vänta lite tills den sjunker lite , köp igen och sälj sen lite vid uppgång , Så fort du återhämtar dig så säljer du hela eller behåll med låg gav , helt upp till dig Tycker väldigt synd att det gick så för dig , har själv genomgott det här och har jobbat stenhård tills jag kom äntligen på plus Lycka till och självklart , skit i vad andra säger om de inte visar dig fungerande verktyg som jag gjorde nu här
  • för 16 tim sedan
    ·
    Woow
    för 15 tim sedan
    ·
    bara vänta tills nästa rapport kommer nu, då tippar jag att vi ser upp mot 0,3 igen...
  • för 18 tim sedan
    ·
    Som vi redan vet att det snart kommer att ske en massiv omvänd split. Allt är godkänt och bara ett datum kommer att meddelas med 2-3 dagars varsel. Och de taktiker som ledningen för dessa manipulerade aktier använder, bör vi förvänta oss en eller två fler goda nyheter inom en snar framtid också. Detta kommer att hjälpa dem att öppna till ett högre pris och då blir det mycket lättare för ledningen att ytterligare emittera många miljoner nya aktier. Det totala antalet aktier efter den omvända splitten kommer att vara 2 758 354 (strax under 3 miljoner). Och att göra en omvänd split runt 0.025 kommer att låta den öppna vid 25 SEK-strecket. Det kommer att hjälpa styrelsen att fortsätta emittera tills den når 1 miljard-strecket igen. Märk mina ord och du du kommer att se det hända snart.
    för 17 tim sedan
    ·
    Hum!
  • för 20 tim sedan
    ·
    Där kom den ja. Hade en stark misstanke om att den skulle vända vid 1 öre. Nu är det faktiskt inget motstånd förrän vi når 5 öre (investtech), alltså 400% upp från 1 öre. Det är naturligt att momentumtradare kommer att försöka skjuta upp den dit för att stänga gapet. 👍👍 https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=46110476
    för 16 tim sedan
    ·
    Nästan köpte förra veckan och fick ångra mig idag. Dock är detta återigen löjligt, företaget investerar i ytterligare lagringskapacitet och är nu 75 % högre i värde 😁
  • för 20 tim sedan
    ·
    Senaste toppen var den 22 maj på 0,0207, och toppen innan var den 7 maj på 0,0300. Bryter vi båda denna vecka? 🤔
    för 18 tim sedan
    ·
    Den var ju över 6 öre mitt på dagen för ca en och en halv månad sedan.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm