2026 Q1-rapport
Endast PDF
42 dagar sedan
0,1312 SEK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 8 571 | SSWM | ENS | ||
| 9 500 | SSWM | NON | ||
| 1 750 | SSWM | CAR | ||
| 700 | SSWM | CAR | ||
| 450 | SSWM | ENS |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 25 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 12 maj | ||
2025 Q4-rapport 6 feb. | ||
2025 Q3-rapport 28 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 26 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 20 maj 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- för 5 tim sedanBra omsättning och vi vet SSWM är en robotstyrd algoritm. Tjänar pengar på små skillnader. Att flytta pengar in och ut. Vågar vi hoppas på en omsättning på ca 18 milj.kr den 25/8 ? Då blir det en uppgång till en bit över en 1 krona. Ett lite "fientlig bud" kunde ge kanske 10-25% och en cornerposition. Vem äger bolaget den 30/6 det vet vi omkring den 10 juli.
- 16 juniSyntheticMR:s sista chans är den 25 augusti att visa vi kan, vi vill och kommer åter bli en rimlig placering. Om inte är även jag klart på säljsidan och många andra - en klar signal till ledningen tiden börjar rinna ut. Redan nu har vi haft för många förlust kvartal det fodras hålla rejält i kassan och inte behöva ännu en nyemisson . Hoppas ledningen ser och förstår risknivån. En kraftfull säljsida kommer pressa kursnivån ännu mer och det går att undvika om vi ser att bolaget finns till ?
- 15 juniDet verkar inte finnas någon botten i Synthetic? Tyvärr även jag är mer än besviken. Många säljer och tar rejäla förluster - men de kanske jag rätt ? Inte ens insiders känner för 72 öre. Det blir gravlax oh gravöl idag.
- 11 juniStor omsättning 333.742 aktier och en låg kursnivå 0.75 kr. Kan bero på Avanza som sålde netto -145.688 aktier inte har någon belåningsgrad på denna placering. Aktieägarna orkar inte hålla placeringen om inte ens ledningen känner för den låga nivån? Nordnet har en belåning just nu på 40% och de ökade med netto 57.576 aktier. Jag är klart besviken har svårt tro på bolaget som flera kvartal bara visat förlust. Bäst vore om något större företag såg att bolaget är inte så dåligt som nuvarande kursnivå och lägger ett bud. Om ledningen inte klarar det kanske någon annan kan få verksamheten med vinst inom något år ?
- 4 juniDagens Industri idag 125 kvinnor som är VD eller i styrelsen. Hade hoppas kanske att Synthetics kvinnliga VD skulle varit med. Syns men inte - så finns man inte - vi hoppas det syns och kommer en bra delårsrapport i augusti månad. Bygg förtroende - det ger intresse.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
Endast PDF
42 dagar sedan
0,1312 SEK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- för 5 tim sedanBra omsättning och vi vet SSWM är en robotstyrd algoritm. Tjänar pengar på små skillnader. Att flytta pengar in och ut. Vågar vi hoppas på en omsättning på ca 18 milj.kr den 25/8 ? Då blir det en uppgång till en bit över en 1 krona. Ett lite "fientlig bud" kunde ge kanske 10-25% och en cornerposition. Vem äger bolaget den 30/6 det vet vi omkring den 10 juli.
- 16 juniSyntheticMR:s sista chans är den 25 augusti att visa vi kan, vi vill och kommer åter bli en rimlig placering. Om inte är även jag klart på säljsidan och många andra - en klar signal till ledningen tiden börjar rinna ut. Redan nu har vi haft för många förlust kvartal det fodras hålla rejält i kassan och inte behöva ännu en nyemisson . Hoppas ledningen ser och förstår risknivån. En kraftfull säljsida kommer pressa kursnivån ännu mer och det går att undvika om vi ser att bolaget finns till ?
- 15 juniDet verkar inte finnas någon botten i Synthetic? Tyvärr även jag är mer än besviken. Många säljer och tar rejäla förluster - men de kanske jag rätt ? Inte ens insiders känner för 72 öre. Det blir gravlax oh gravöl idag.
- 11 juniStor omsättning 333.742 aktier och en låg kursnivå 0.75 kr. Kan bero på Avanza som sålde netto -145.688 aktier inte har någon belåningsgrad på denna placering. Aktieägarna orkar inte hålla placeringen om inte ens ledningen känner för den låga nivån? Nordnet har en belåning just nu på 40% och de ökade med netto 57.576 aktier. Jag är klart besviken har svårt tro på bolaget som flera kvartal bara visat förlust. Bäst vore om något större företag såg att bolaget är inte så dåligt som nuvarande kursnivå och lägger ett bud. Om ledningen inte klarar det kanske någon annan kan få verksamheten med vinst inom något år ?
- 4 juniDagens Industri idag 125 kvinnor som är VD eller i styrelsen. Hade hoppas kanske att Synthetics kvinnliga VD skulle varit med. Syns men inte - så finns man inte - vi hoppas det syns och kommer en bra delårsrapport i augusti månad. Bygg förtroende - det ger intresse.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 8 571 | SSWM | ENS | ||
| 9 500 | SSWM | NON | ||
| 1 750 | SSWM | CAR | ||
| 700 | SSWM | CAR | ||
| 450 | SSWM | ENS |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 25 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 12 maj | ||
2025 Q4-rapport 6 feb. | ||
2025 Q3-rapport 28 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 26 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 20 maj 2025 |
2026 Q1-rapport
Endast PDF
42 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 25 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 12 maj | ||
2025 Q4-rapport 6 feb. | ||
2025 Q3-rapport 28 nov. 2025 | ||
2025 Q2-rapport 26 aug. 2025 | ||
2025 Q1-rapport 20 maj 2025 |
0,1312 SEK/aktie
Senaste utdelning
0,00%Direktavk.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- för 5 tim sedanBra omsättning och vi vet SSWM är en robotstyrd algoritm. Tjänar pengar på små skillnader. Att flytta pengar in och ut. Vågar vi hoppas på en omsättning på ca 18 milj.kr den 25/8 ? Då blir det en uppgång till en bit över en 1 krona. Ett lite "fientlig bud" kunde ge kanske 10-25% och en cornerposition. Vem äger bolaget den 30/6 det vet vi omkring den 10 juli.
- 16 juniSyntheticMR:s sista chans är den 25 augusti att visa vi kan, vi vill och kommer åter bli en rimlig placering. Om inte är även jag klart på säljsidan och många andra - en klar signal till ledningen tiden börjar rinna ut. Redan nu har vi haft för många förlust kvartal det fodras hålla rejält i kassan och inte behöva ännu en nyemisson . Hoppas ledningen ser och förstår risknivån. En kraftfull säljsida kommer pressa kursnivån ännu mer och det går att undvika om vi ser att bolaget finns till ?
- 15 juniDet verkar inte finnas någon botten i Synthetic? Tyvärr även jag är mer än besviken. Många säljer och tar rejäla förluster - men de kanske jag rätt ? Inte ens insiders känner för 72 öre. Det blir gravlax oh gravöl idag.
- 11 juniStor omsättning 333.742 aktier och en låg kursnivå 0.75 kr. Kan bero på Avanza som sålde netto -145.688 aktier inte har någon belåningsgrad på denna placering. Aktieägarna orkar inte hålla placeringen om inte ens ledningen känner för den låga nivån? Nordnet har en belåning just nu på 40% och de ökade med netto 57.576 aktier. Jag är klart besviken har svårt tro på bolaget som flera kvartal bara visat förlust. Bäst vore om något större företag såg att bolaget är inte så dåligt som nuvarande kursnivå och lägger ett bud. Om ledningen inte klarar det kanske någon annan kan få verksamheten med vinst inom något år ?
- 4 juniDagens Industri idag 125 kvinnor som är VD eller i styrelsen. Hade hoppas kanske att Synthetics kvinnliga VD skulle varit med. Syns men inte - så finns man inte - vi hoppas det syns och kommer en bra delårsrapport i augusti månad. Bygg förtroende - det ger intresse.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 8 571 | SSWM | ENS | ||
| 9 500 | SSWM | NON | ||
| 1 750 | SSWM | CAR | ||
| 700 | SSWM | CAR | ||
| 450 | SSWM | ENS |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
