Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Norwegian Block Exchange

Norwegian Block Exchange

2025 H2-rapport

Endast PDF

76 dagar sedan

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
17 012--
18 000--
15 887--
5 787--
10 000--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
18 sep.
Tidigare händelser
2025 H2-rapport
9 apr.
2025 Q4-rapport
9 apr.
2025 Q2-rapport
25 sep. 2025
2025 H1-rapport
25 sep. 2025
2024 H2-rapport
10 apr. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 11 tim sedan
    ·
    Om allt vi hoppas på händer kan vi uppnå en prisstigning på mellan 100% och 500% inom det nästa året IMO. Om jag vill ta vinst genom att sälja 25% block på väg upp mot nästa mål, skulle någon dela med sig av vilka prisnivåer (mål) de skulle sälja på? Tror ni att NBX kommer att släppa alla nyheter samtidigt om milstolparna är sammankopplade (MiCa + partner med off-ramps) eller tror ni att de släpper nyheterna med lite mellanrum för en mer kontrollerad stigning? Det är lätt att hålla när man är i rött - det är mycket svårare att hålla när priset rusar uppåt.....tack för alla åsikter och förslag.
    för 2 tim sedan
    Tror inte NBX har en starategi för att släppa nyheter i relation till aktiekurs. Det är regelverk som följs och måste ske när nyheten är 'redo'. Jag tror däremot MiCA blir förlösande, därför också en rejäl trigger för pris/aktie.
  • för 18 tim sedan
    ·
    En positiv uppdatering på Discord nyss om MICA!! Om NBX har svarat Finansinspektionen på allt hela vägen, så kan jag inte förstå annat än att den måste vara precis runt hörnet nu. Vi väntar med spänning!
    för 17 tim sedan · Ändrad
    ·
    När Mica landar (7 tillståndskategorier av 8) så går det snabbt, om det tar en dag eller två till betyder inte så mycket. NBX blir den största aktören i Norge. Kan inte se varför de inte skulle ha den som Zaberdest också skriver, vilket för övrigt är en riktigt fin skrivelse. Jag är i alla fall glad att jag inte sitter utanför, för när Mica kommer tror jag att tåget kommer att köra så snabbt att många kommer att ångra att de inte har varit med från början.
  • för 21 tim sedan
    ·
    Ryktas att Binance inte får sin MICA... Spännande tider..
    för 17 tim sedan
    ·
    Önsketänkande? men nu börjar till och med jag bli lite orolig, väldigt konstigt att vi inte får någon som helst info från ledningen...
  • för 1 dag sedan
    ·
    Erbjudande före mica💪🚀
    för 1 dag sedan
    ·
    Ja, den är precis runt hörnet. Jag ser så mycket fram emot det 💰💰
  • för 1 dag sedan
    Inlägget har tagits bort.
    för 1 dag sedan
    ·
    Enig, köpte mer igår.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2025 H2-rapport

Endast PDF

76 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 11 tim sedan
    ·
    Om allt vi hoppas på händer kan vi uppnå en prisstigning på mellan 100% och 500% inom det nästa året IMO. Om jag vill ta vinst genom att sälja 25% block på väg upp mot nästa mål, skulle någon dela med sig av vilka prisnivåer (mål) de skulle sälja på? Tror ni att NBX kommer att släppa alla nyheter samtidigt om milstolparna är sammankopplade (MiCa + partner med off-ramps) eller tror ni att de släpper nyheterna med lite mellanrum för en mer kontrollerad stigning? Det är lätt att hålla när man är i rött - det är mycket svårare att hålla när priset rusar uppåt.....tack för alla åsikter och förslag.
    för 2 tim sedan
    Tror inte NBX har en starategi för att släppa nyheter i relation till aktiekurs. Det är regelverk som följs och måste ske när nyheten är 'redo'. Jag tror däremot MiCA blir förlösande, därför också en rejäl trigger för pris/aktie.
  • för 18 tim sedan
    ·
    En positiv uppdatering på Discord nyss om MICA!! Om NBX har svarat Finansinspektionen på allt hela vägen, så kan jag inte förstå annat än att den måste vara precis runt hörnet nu. Vi väntar med spänning!
    för 17 tim sedan · Ändrad
    ·
    När Mica landar (7 tillståndskategorier av 8) så går det snabbt, om det tar en dag eller två till betyder inte så mycket. NBX blir den största aktören i Norge. Kan inte se varför de inte skulle ha den som Zaberdest också skriver, vilket för övrigt är en riktigt fin skrivelse. Jag är i alla fall glad att jag inte sitter utanför, för när Mica kommer tror jag att tåget kommer att köra så snabbt att många kommer att ångra att de inte har varit med från början.
  • för 21 tim sedan
    ·
    Ryktas att Binance inte får sin MICA... Spännande tider..
    för 17 tim sedan
    ·
    Önsketänkande? men nu börjar till och med jag bli lite orolig, väldigt konstigt att vi inte får någon som helst info från ledningen...
  • för 1 dag sedan
    ·
    Erbjudande före mica💪🚀
    för 1 dag sedan
    ·
    Ja, den är precis runt hörnet. Jag ser så mycket fram emot det 💰💰
  • för 1 dag sedan
    Inlägget har tagits bort.
    för 1 dag sedan
    ·
    Enig, köpte mer igår.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
17 012--
18 000--
15 887--
5 787--
10 000--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
18 sep.
Tidigare händelser
2025 H2-rapport
9 apr.
2025 Q4-rapport
9 apr.
2025 Q2-rapport
25 sep. 2025
2025 H1-rapport
25 sep. 2025
2024 H2-rapport
10 apr. 2025

Relaterade värdepapper

2025 H2-rapport

Endast PDF

76 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
18 sep.
Tidigare händelser
2025 H2-rapport
9 apr.
2025 Q4-rapport
9 apr.
2025 Q2-rapport
25 sep. 2025
2025 H1-rapport
25 sep. 2025
2024 H2-rapport
10 apr. 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 11 tim sedan
    ·
    Om allt vi hoppas på händer kan vi uppnå en prisstigning på mellan 100% och 500% inom det nästa året IMO. Om jag vill ta vinst genom att sälja 25% block på väg upp mot nästa mål, skulle någon dela med sig av vilka prisnivåer (mål) de skulle sälja på? Tror ni att NBX kommer att släppa alla nyheter samtidigt om milstolparna är sammankopplade (MiCa + partner med off-ramps) eller tror ni att de släpper nyheterna med lite mellanrum för en mer kontrollerad stigning? Det är lätt att hålla när man är i rött - det är mycket svårare att hålla när priset rusar uppåt.....tack för alla åsikter och förslag.
    för 2 tim sedan
    Tror inte NBX har en starategi för att släppa nyheter i relation till aktiekurs. Det är regelverk som följs och måste ske när nyheten är 'redo'. Jag tror däremot MiCA blir förlösande, därför också en rejäl trigger för pris/aktie.
  • för 18 tim sedan
    ·
    En positiv uppdatering på Discord nyss om MICA!! Om NBX har svarat Finansinspektionen på allt hela vägen, så kan jag inte förstå annat än att den måste vara precis runt hörnet nu. Vi väntar med spänning!
    för 17 tim sedan · Ändrad
    ·
    När Mica landar (7 tillståndskategorier av 8) så går det snabbt, om det tar en dag eller två till betyder inte så mycket. NBX blir den största aktören i Norge. Kan inte se varför de inte skulle ha den som Zaberdest också skriver, vilket för övrigt är en riktigt fin skrivelse. Jag är i alla fall glad att jag inte sitter utanför, för när Mica kommer tror jag att tåget kommer att köra så snabbt att många kommer att ångra att de inte har varit med från början.
  • för 21 tim sedan
    ·
    Ryktas att Binance inte får sin MICA... Spännande tider..
    för 17 tim sedan
    ·
    Önsketänkande? men nu börjar till och med jag bli lite orolig, väldigt konstigt att vi inte får någon som helst info från ledningen...
  • för 1 dag sedan
    ·
    Erbjudande före mica💪🚀
    för 1 dag sedan
    ·
    Ja, den är precis runt hörnet. Jag ser så mycket fram emot det 💰💰
  • för 1 dag sedan
    Inlägget har tagits bort.
    för 1 dag sedan
    ·
    Enig, köpte mer igår.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
17 012--
18 000--
15 887--
5 787--
10 000--

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm