2025 H2-rapport
Endast PDF
76 dagar sedan
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 17 012 | - | - | ||
| 18 000 | - | - | ||
| 15 887 | - | - | ||
| 5 787 | - | - | ||
| 10 000 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 H1-rapport 18 sep. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2025 H2-rapport 9 apr. | ||
2025 Q4-rapport 9 apr. | ||
2025 Q2-rapport 25 sep. 2025 | ||
2025 H1-rapport 25 sep. 2025 | ||
2024 H2-rapport 10 apr. 2025 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 11 tim sedanOm allt vi hoppas på händer kan vi uppnå en prisstigning på mellan 100% och 500% inom det nästa året IMO. Om jag vill ta vinst genom att sälja 25% block på väg upp mot nästa mål, skulle någon dela med sig av vilka prisnivåer (mål) de skulle sälja på? Tror ni att NBX kommer att släppa alla nyheter samtidigt om milstolparna är sammankopplade (MiCa + partner med off-ramps) eller tror ni att de släpper nyheterna med lite mellanrum för en mer kontrollerad stigning? Det är lätt att hålla när man är i rött - det är mycket svårare att hålla när priset rusar uppåt.....tack för alla åsikter och förslag.för 2 tim sedanTror inte NBX har en starategi för att släppa nyheter i relation till aktiekurs. Det är regelverk som följs och måste ske när nyheten är 'redo'. Jag tror däremot MiCA blir förlösande, därför också en rejäl trigger för pris/aktie.
- ·för 18 tim sedanEn positiv uppdatering på Discord nyss om MICA!! Om NBX har svarat Finansinspektionen på allt hela vägen, så kan jag inte förstå annat än att den måste vara precis runt hörnet nu. Vi väntar med spänning!När Mica landar (7 tillståndskategorier av 8) så går det snabbt, om det tar en dag eller två till betyder inte så mycket. NBX blir den största aktören i Norge. Kan inte se varför de inte skulle ha den som Zaberdest också skriver, vilket för övrigt är en riktigt fin skrivelse. Jag är i alla fall glad att jag inte sitter utanför, för när Mica kommer tror jag att tåget kommer att köra så snabbt att många kommer att ångra att de inte har varit med från början.
- ·för 21 tim sedanRyktas att Binance inte får sin MICA... Spännande tider..Önsketänkande? men nu börjar till och med jag bli lite orolig, väldigt konstigt att vi inte får någon som helst info från ledningen...
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2025 H2-rapport
Endast PDF
76 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 11 tim sedanOm allt vi hoppas på händer kan vi uppnå en prisstigning på mellan 100% och 500% inom det nästa året IMO. Om jag vill ta vinst genom att sälja 25% block på väg upp mot nästa mål, skulle någon dela med sig av vilka prisnivåer (mål) de skulle sälja på? Tror ni att NBX kommer att släppa alla nyheter samtidigt om milstolparna är sammankopplade (MiCa + partner med off-ramps) eller tror ni att de släpper nyheterna med lite mellanrum för en mer kontrollerad stigning? Det är lätt att hålla när man är i rött - det är mycket svårare att hålla när priset rusar uppåt.....tack för alla åsikter och förslag.för 2 tim sedanTror inte NBX har en starategi för att släppa nyheter i relation till aktiekurs. Det är regelverk som följs och måste ske när nyheten är 'redo'. Jag tror däremot MiCA blir förlösande, därför också en rejäl trigger för pris/aktie.
- ·för 18 tim sedanEn positiv uppdatering på Discord nyss om MICA!! Om NBX har svarat Finansinspektionen på allt hela vägen, så kan jag inte förstå annat än att den måste vara precis runt hörnet nu. Vi väntar med spänning!När Mica landar (7 tillståndskategorier av 8) så går det snabbt, om det tar en dag eller två till betyder inte så mycket. NBX blir den största aktören i Norge. Kan inte se varför de inte skulle ha den som Zaberdest också skriver, vilket för övrigt är en riktigt fin skrivelse. Jag är i alla fall glad att jag inte sitter utanför, för när Mica kommer tror jag att tåget kommer att köra så snabbt att många kommer att ångra att de inte har varit med från början.
- ·för 21 tim sedanRyktas att Binance inte får sin MICA... Spännande tider..Önsketänkande? men nu börjar till och med jag bli lite orolig, väldigt konstigt att vi inte får någon som helst info från ledningen...
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 17 012 | - | - | ||
| 18 000 | - | - | ||
| 15 887 | - | - | ||
| 5 787 | - | - | ||
| 10 000 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 H1-rapport 18 sep. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2025 H2-rapport 9 apr. | ||
2025 Q4-rapport 9 apr. | ||
2025 Q2-rapport 25 sep. 2025 | ||
2025 H1-rapport 25 sep. 2025 | ||
2024 H2-rapport 10 apr. 2025 |
2025 H2-rapport
Endast PDF
76 dagar sedan
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 H1-rapport 18 sep. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2025 H2-rapport 9 apr. | ||
2025 Q4-rapport 9 apr. | ||
2025 Q2-rapport 25 sep. 2025 | ||
2025 H1-rapport 25 sep. 2025 | ||
2024 H2-rapport 10 apr. 2025 |
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 11 tim sedanOm allt vi hoppas på händer kan vi uppnå en prisstigning på mellan 100% och 500% inom det nästa året IMO. Om jag vill ta vinst genom att sälja 25% block på väg upp mot nästa mål, skulle någon dela med sig av vilka prisnivåer (mål) de skulle sälja på? Tror ni att NBX kommer att släppa alla nyheter samtidigt om milstolparna är sammankopplade (MiCa + partner med off-ramps) eller tror ni att de släpper nyheterna med lite mellanrum för en mer kontrollerad stigning? Det är lätt att hålla när man är i rött - det är mycket svårare att hålla när priset rusar uppåt.....tack för alla åsikter och förslag.för 2 tim sedanTror inte NBX har en starategi för att släppa nyheter i relation till aktiekurs. Det är regelverk som följs och måste ske när nyheten är 'redo'. Jag tror däremot MiCA blir förlösande, därför också en rejäl trigger för pris/aktie.
- ·för 18 tim sedanEn positiv uppdatering på Discord nyss om MICA!! Om NBX har svarat Finansinspektionen på allt hela vägen, så kan jag inte förstå annat än att den måste vara precis runt hörnet nu. Vi väntar med spänning!När Mica landar (7 tillståndskategorier av 8) så går det snabbt, om det tar en dag eller två till betyder inte så mycket. NBX blir den största aktören i Norge. Kan inte se varför de inte skulle ha den som Zaberdest också skriver, vilket för övrigt är en riktigt fin skrivelse. Jag är i alla fall glad att jag inte sitter utanför, för när Mica kommer tror jag att tåget kommer att köra så snabbt att många kommer att ångra att de inte har varit med från början.
- ·för 21 tim sedanRyktas att Binance inte får sin MICA... Spännande tider..Önsketänkande? men nu börjar till och med jag bli lite orolig, väldigt konstigt att vi inte får någon som helst info från ledningen...
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 17 012 | - | - | ||
| 18 000 | - | - | ||
| 15 887 | - | - | ||
| 5 787 | - | - | ||
| 10 000 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Ingen data hittades





