Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Norwegian Block Exchange

Norwegian Block Exchange

2025 H2-rapport

Endast PDF

79 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
18 sep.
Tidigare händelser
2025 H2-rapport
9 apr.
2025 Q4-rapport
9 apr.
2025 Q2-rapport
25 sep. 2025
2025 H1-rapport
25 sep. 2025
2024 H2-rapport
10 apr. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 6 min sen
    ·
    Tisdag blir en spännande dag ni, Norge spelar sextondelsfinal i VM, nu är det vinn eller försvinn i VM, och tisdag är väl sista fristen för mica, så då återstår det att se om både Norge och NBX går vidare, trevlig helg:-)
  • för 11 tim sedan
    ·
    Barebitcoin har fått Mica, så nbx kanske nästa ?
    för 48 min sen
    ·
    Börjar du bli nervös, sparanoob? Har du satsat mycket på nbx?
  • för 13 tim sedan
    ·
    Det är helt otroligt hur fort paniken sprider sig här inne så fort folk ser en röd flagga! 😂 Låt oss ta en snabb paus innan ni stressar er helt sjuka över att en styrelsemedlem har sålt 172k aktier. Mannen äger över 33 miljoner aktier! Att sälja 172 000 aktier för honom motsvarar bokstavligen att en vanlig person pantar några tomflaskor för att få råd med en kebab på vägen hem. Det är under 0,5 % av hans totala värden i bolaget. Att han frigör futtiga 100 000 kronor betyder inte att MiCA-ansökan är i fara eller att han har tappat tron. Det betyder bara att han kanske hade en oförutsedd räkning, behövde täcka lite skatt, eller helt enkelt bara ville ha lite extra fickpengar till sommarsemestern. Om han genuint satt på negativa insidernyheter och fruktade ett avslag på tisdagen, hade han väl gjort sig av med miljontals aktier – inte bara växelpengar! Han sitter fortfarande lastad till grannens tak med över 33 miljoner aktier inför den stora fristen. Sänk axlarna, gunga i hängmattan och låt nu mannen få fixa sin helgmys i fred! 🌭
    för 46 min sen
    ·
    även jag stöder dig här zaberdest, men var det inte några fler som också sålde för en liten stund sedan, eller var det samma mannen?
  • för 15 tim sedan
    Styrelsemedlem säljer ut aktier.... så inga nyheter de vet på kommande? Blir röd måndag 😎
    för 46 min sen
    ·
    det är ett gott argument mr 1000....
  • för 17 tim sedan
    ·
    Att Bare Bitcoin officiellt har poppat champagnen idag, visar bara att Finansinspektionen håller schemat och tömmer högen med ansökningar före den absoluta fristen tisdag 30. juni. Eftersom NBX och Tillsynet så sent som på onsdag spikade de sista detaljerna kring e-pengar, vet vi att de är i exakt samma slutspurt. Om det inte kommer ut ett börsmeddelande under kvällen, är det bara att sitta redo på måndag eller tisdag. Tillsynet jobbar för fullt för att få de sista bitarna på plats i tid, så detta lovar hur som helst väldigt gott för NBX.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2025 H2-rapport

Endast PDF

79 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 6 min sen
    ·
    Tisdag blir en spännande dag ni, Norge spelar sextondelsfinal i VM, nu är det vinn eller försvinn i VM, och tisdag är väl sista fristen för mica, så då återstår det att se om både Norge och NBX går vidare, trevlig helg:-)
  • för 11 tim sedan
    ·
    Barebitcoin har fått Mica, så nbx kanske nästa ?
    för 48 min sen
    ·
    Börjar du bli nervös, sparanoob? Har du satsat mycket på nbx?
  • för 13 tim sedan
    ·
    Det är helt otroligt hur fort paniken sprider sig här inne så fort folk ser en röd flagga! 😂 Låt oss ta en snabb paus innan ni stressar er helt sjuka över att en styrelsemedlem har sålt 172k aktier. Mannen äger över 33 miljoner aktier! Att sälja 172 000 aktier för honom motsvarar bokstavligen att en vanlig person pantar några tomflaskor för att få råd med en kebab på vägen hem. Det är under 0,5 % av hans totala värden i bolaget. Att han frigör futtiga 100 000 kronor betyder inte att MiCA-ansökan är i fara eller att han har tappat tron. Det betyder bara att han kanske hade en oförutsedd räkning, behövde täcka lite skatt, eller helt enkelt bara ville ha lite extra fickpengar till sommarsemestern. Om han genuint satt på negativa insidernyheter och fruktade ett avslag på tisdagen, hade han väl gjort sig av med miljontals aktier – inte bara växelpengar! Han sitter fortfarande lastad till grannens tak med över 33 miljoner aktier inför den stora fristen. Sänk axlarna, gunga i hängmattan och låt nu mannen få fixa sin helgmys i fred! 🌭
    för 46 min sen
    ·
    även jag stöder dig här zaberdest, men var det inte några fler som också sålde för en liten stund sedan, eller var det samma mannen?
  • för 15 tim sedan
    Styrelsemedlem säljer ut aktier.... så inga nyheter de vet på kommande? Blir röd måndag 😎
    för 46 min sen
    ·
    det är ett gott argument mr 1000....
  • för 17 tim sedan
    ·
    Att Bare Bitcoin officiellt har poppat champagnen idag, visar bara att Finansinspektionen håller schemat och tömmer högen med ansökningar före den absoluta fristen tisdag 30. juni. Eftersom NBX och Tillsynet så sent som på onsdag spikade de sista detaljerna kring e-pengar, vet vi att de är i exakt samma slutspurt. Om det inte kommer ut ett börsmeddelande under kvällen, är det bara att sitta redo på måndag eller tisdag. Tillsynet jobbar för fullt för att få de sista bitarna på plats i tid, så detta lovar hur som helst väldigt gott för NBX.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
18 sep.
Tidigare händelser
2025 H2-rapport
9 apr.
2025 Q4-rapport
9 apr.
2025 Q2-rapport
25 sep. 2025
2025 H1-rapport
25 sep. 2025
2024 H2-rapport
10 apr. 2025

Relaterade värdepapper

2025 H2-rapport

Endast PDF

79 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
18 sep.
Tidigare händelser
2025 H2-rapport
9 apr.
2025 Q4-rapport
9 apr.
2025 Q2-rapport
25 sep. 2025
2025 H1-rapport
25 sep. 2025
2024 H2-rapport
10 apr. 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 6 min sen
    ·
    Tisdag blir en spännande dag ni, Norge spelar sextondelsfinal i VM, nu är det vinn eller försvinn i VM, och tisdag är väl sista fristen för mica, så då återstår det att se om både Norge och NBX går vidare, trevlig helg:-)
  • för 11 tim sedan
    ·
    Barebitcoin har fått Mica, så nbx kanske nästa ?
    för 48 min sen
    ·
    Börjar du bli nervös, sparanoob? Har du satsat mycket på nbx?
  • för 13 tim sedan
    ·
    Det är helt otroligt hur fort paniken sprider sig här inne så fort folk ser en röd flagga! 😂 Låt oss ta en snabb paus innan ni stressar er helt sjuka över att en styrelsemedlem har sålt 172k aktier. Mannen äger över 33 miljoner aktier! Att sälja 172 000 aktier för honom motsvarar bokstavligen att en vanlig person pantar några tomflaskor för att få råd med en kebab på vägen hem. Det är under 0,5 % av hans totala värden i bolaget. Att han frigör futtiga 100 000 kronor betyder inte att MiCA-ansökan är i fara eller att han har tappat tron. Det betyder bara att han kanske hade en oförutsedd räkning, behövde täcka lite skatt, eller helt enkelt bara ville ha lite extra fickpengar till sommarsemestern. Om han genuint satt på negativa insidernyheter och fruktade ett avslag på tisdagen, hade han väl gjort sig av med miljontals aktier – inte bara växelpengar! Han sitter fortfarande lastad till grannens tak med över 33 miljoner aktier inför den stora fristen. Sänk axlarna, gunga i hängmattan och låt nu mannen få fixa sin helgmys i fred! 🌭
    för 46 min sen
    ·
    även jag stöder dig här zaberdest, men var det inte några fler som också sålde för en liten stund sedan, eller var det samma mannen?
  • för 15 tim sedan
    Styrelsemedlem säljer ut aktier.... så inga nyheter de vet på kommande? Blir röd måndag 😎
    för 46 min sen
    ·
    det är ett gott argument mr 1000....
  • för 17 tim sedan
    ·
    Att Bare Bitcoin officiellt har poppat champagnen idag, visar bara att Finansinspektionen håller schemat och tömmer högen med ansökningar före den absoluta fristen tisdag 30. juni. Eftersom NBX och Tillsynet så sent som på onsdag spikade de sista detaljerna kring e-pengar, vet vi att de är i exakt samma slutspurt. Om det inte kommer ut ett börsmeddelande under kvällen, är det bara att sitta redo på måndag eller tisdag. Tillsynet jobbar för fullt för att få de sista bitarna på plats i tid, så detta lovar hur som helst väldigt gott för NBX.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm