Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Terveystalo

2026 Q1-rapport
64 dagar sedan
0,32 EUR/aktie
X-dag 7 okt.
7,36%Direktavk.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
17 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
24 apr.
2025 Q4-rapport
13 feb.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
17 juli 2025
2025 Q1-rapport
25 apr. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 17 juni
    ·
    Ska man ge upp om det är 33% på minus?
    för 18 tim sedan
    ·
    Man borde inte, Kanske jag är dum, men jag tycker det är dumt att värdera aktier baserat på om man själv är på plus eller minus. Det låter som ett känslomässigt psykologiskt villospår i mina öron. Jag tycker att aktier alltid borde värderas på samma sätt, oavsett om du köper, behåller eller säljer med förlust eller vinst. Jag skulle inte ens själv förlita mig för mycket på börstrender, utan jag skulle gå igenom utvecklingen av de viktigaste ekonomiska siffrorna och de viktigaste händelserna, och bedöma hur branschen och företaget kommer att klara sig i det stora hela. Hur som helst är marknaderna relativt effektiva, så väldigt få av oss vet något som skulle kunna ge tydlig överavkastning. Därför är det ofta bäst att bara inse detta och göra så få rörelser som möjligt som medför kostnader. Aktieplockning är billig underhållning vars pris är en möjlig ytterligare risk och transaktionskostnader.
  • 17 juni
    ·
    Efter förvärvsnyheterna har aktiekurserna fallit. Titta på Kesko efter förvärvsnyheterna om Dahl. Även Kones aktiekurs har fallit efter förvärvsnyheterna. Och Revenio. Angående Terveystalo, de betalade ett enormt pris för förvärvet. Aktieägandet späddes ut mycket på grund av en nyemission för att finansiera detta förvärv, vilket jag inte gillar med detta acquistion.
    19 juni
    ·
    Är det dyrt eller billigt
  • 16 juni
    ·
    En av de sämsta aktier jag någonsin har köpt! Känns inte som att den kommer att gå upp på ett tag!
    17 juni
    ·
    Jag köpte den för 8.5 så det här kommer att ta tid att återhämta sig dit. Kanske köper jag mer nu.
  • 13 juni
    ·
    Det börjar så smått se ut som att ett nytt innehav kommer att läggas till portföljen nästa vecka.
  • 12 juni
    ·
    Det här är svårt nu, ska jag fortsätta och köpa mer eller sälja med förlust. Nåväl, vi följer det ett tag till. . .
    16 juni · Ändrad
    ·
    Jag sålde igår och skulle snart kunna köpa tillbaka. Det kommer ju en utdelning på 0.32 fortfarande i år. Vi försöker veva tillbaka förlusterna.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
64 dagar sedan
0,32 EUR/aktie
X-dag 7 okt.
7,36%Direktavk.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 17 juni
    ·
    Ska man ge upp om det är 33% på minus?
    för 18 tim sedan
    ·
    Man borde inte, Kanske jag är dum, men jag tycker det är dumt att värdera aktier baserat på om man själv är på plus eller minus. Det låter som ett känslomässigt psykologiskt villospår i mina öron. Jag tycker att aktier alltid borde värderas på samma sätt, oavsett om du köper, behåller eller säljer med förlust eller vinst. Jag skulle inte ens själv förlita mig för mycket på börstrender, utan jag skulle gå igenom utvecklingen av de viktigaste ekonomiska siffrorna och de viktigaste händelserna, och bedöma hur branschen och företaget kommer att klara sig i det stora hela. Hur som helst är marknaderna relativt effektiva, så väldigt få av oss vet något som skulle kunna ge tydlig överavkastning. Därför är det ofta bäst att bara inse detta och göra så få rörelser som möjligt som medför kostnader. Aktieplockning är billig underhållning vars pris är en möjlig ytterligare risk och transaktionskostnader.
  • 17 juni
    ·
    Efter förvärvsnyheterna har aktiekurserna fallit. Titta på Kesko efter förvärvsnyheterna om Dahl. Även Kones aktiekurs har fallit efter förvärvsnyheterna. Och Revenio. Angående Terveystalo, de betalade ett enormt pris för förvärvet. Aktieägandet späddes ut mycket på grund av en nyemission för att finansiera detta förvärv, vilket jag inte gillar med detta acquistion.
    19 juni
    ·
    Är det dyrt eller billigt
  • 16 juni
    ·
    En av de sämsta aktier jag någonsin har köpt! Känns inte som att den kommer att gå upp på ett tag!
    17 juni
    ·
    Jag köpte den för 8.5 så det här kommer att ta tid att återhämta sig dit. Kanske köper jag mer nu.
  • 13 juni
    ·
    Det börjar så smått se ut som att ett nytt innehav kommer att läggas till portföljen nästa vecka.
  • 12 juni
    ·
    Det här är svårt nu, ska jag fortsätta och köpa mer eller sälja med förlust. Nåväl, vi följer det ett tag till. . .
    16 juni · Ändrad
    ·
    Jag sålde igår och skulle snart kunna köpa tillbaka. Det kommer ju en utdelning på 0.32 fortfarande i år. Vi försöker veva tillbaka förlusterna.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
17 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
24 apr.
2025 Q4-rapport
13 feb.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
17 juli 2025
2025 Q1-rapport
25 apr. 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
64 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
17 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
24 apr.
2025 Q4-rapport
13 feb.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
17 juli 2025
2025 Q1-rapport
25 apr. 2025

Relaterade värdepapper

0,32 EUR/aktie
X-dag 7 okt.
7,36%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • 17 juni
    ·
    Ska man ge upp om det är 33% på minus?
    för 18 tim sedan
    ·
    Man borde inte, Kanske jag är dum, men jag tycker det är dumt att värdera aktier baserat på om man själv är på plus eller minus. Det låter som ett känslomässigt psykologiskt villospår i mina öron. Jag tycker att aktier alltid borde värderas på samma sätt, oavsett om du köper, behåller eller säljer med förlust eller vinst. Jag skulle inte ens själv förlita mig för mycket på börstrender, utan jag skulle gå igenom utvecklingen av de viktigaste ekonomiska siffrorna och de viktigaste händelserna, och bedöma hur branschen och företaget kommer att klara sig i det stora hela. Hur som helst är marknaderna relativt effektiva, så väldigt få av oss vet något som skulle kunna ge tydlig överavkastning. Därför är det ofta bäst att bara inse detta och göra så få rörelser som möjligt som medför kostnader. Aktieplockning är billig underhållning vars pris är en möjlig ytterligare risk och transaktionskostnader.
  • 17 juni
    ·
    Efter förvärvsnyheterna har aktiekurserna fallit. Titta på Kesko efter förvärvsnyheterna om Dahl. Även Kones aktiekurs har fallit efter förvärvsnyheterna. Och Revenio. Angående Terveystalo, de betalade ett enormt pris för förvärvet. Aktieägandet späddes ut mycket på grund av en nyemission för att finansiera detta förvärv, vilket jag inte gillar med detta acquistion.
    19 juni
    ·
    Är det dyrt eller billigt
  • 16 juni
    ·
    En av de sämsta aktier jag någonsin har köpt! Känns inte som att den kommer att gå upp på ett tag!
    17 juni
    ·
    Jag köpte den för 8.5 så det här kommer att ta tid att återhämta sig dit. Kanske köper jag mer nu.
  • 13 juni
    ·
    Det börjar så smått se ut som att ett nytt innehav kommer att läggas till portföljen nästa vecka.
  • 12 juni
    ·
    Det här är svårt nu, ska jag fortsätta och köpa mer eller sälja med förlust. Nåväl, vi följer det ett tag till. . .
    16 juni · Ändrad
    ·
    Jag sålde igår och skulle snart kunna köpa tillbaka. Det kommer ju en utdelning på 0.32 fortfarande i år. Vi försöker veva tillbaka förlusterna.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm