2026 Q1-rapport
47 dagar sedan
‧47min
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 975 | - | - | ||
| 836 | - | - | ||
| 885 | - | - | ||
| 154 | - | - | ||
| 20 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 615 675 | 615 675 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 615 675 | 615 675 | 0 | 0 |
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 26 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7 maj | ||
2025 Q4-rapport 19 feb. | ||
2025 Q2-rapport 27 aug. 2025 | ||
2024 Q4-rapport 14 feb. 2025 | ||
2024 Q3-rapport 31 okt. 2024 |
Kunder har även besökt
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 5 tim sedan · ÄndradOm jag vore VD Carsten Drachmann, skulle jag inte ta sommarsemester förrän nästa order(ar) hade undertecknats och vidarebefordrats för information efter den pågående ordertorkan. Att upprätthålla "trust og loyalitet" är oerhört viktigt för Gomspace i relation till deras många lojala och tålmodiga aktieägare.
- ·för 5 tim sedanHej. Har en betydande summa som ska investeras. Det är pengar från ett försäkringsärende och är mycket osäker på hur mycket jag ska lägga på GS. Hur mycket skulle ni våga lägga i aktien? T.ex. hur många procent av den totala summan 🙈 Jag är redan inne i aktien och har varit det i många år.Jag vet att det inte är samma sak, men om jag vann på lotto skulle jag investera 25% av vinsten - oavsett om det var 1 eller 750 miljoner 😎 Men du måste som alltid bedöma hur mycket du tål att förlora 💸
- ·för 1 dag sedanTålamod allihopa
- ·för 1 dag sedanMan skulle ha sålt på 25, men det är lätt att vara efterklok. Det är som om den sakta men säkert sipprar ut.
- ·för 1 dag sedanJag vet att Gom inte kan hitta på order som inte är i hamn, men det vore bra om de kommunicerade lite om framtiden. Är förväntningarna för 2026 fortfarande intakta? Finns det framsteg gällande de 3 "stora" potentiella orderna? Indo, Indra och Ukraina. Denna tystnad är dödande. Vad sägs om att vi alla skickar ett mejl med en uppmaning att bryta tystnaden.Allt under kontroll, ok vi är nere -30% den sista månaden och nere med -10% för året, ja och Carsten sade också, blaha blaha!!! När kommer realism in i debatten. Jag gör det bara en gång till. Viktor var dum. Klimatförändringar. Krig. EU-lån. Indonesien Osv. Inte ett dugg hjälper det på kursen. Jag vet inte ett dugg om satellitproduktion, det lämnar jag åt andra, men om Goms förväntningar för året håller hittills, som de skriver och säger, kan det bli ovanligt bråttom den 31 januari.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
2026 Q1-rapport
47 dagar sedan
‧47min
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 5 tim sedan · ÄndradOm jag vore VD Carsten Drachmann, skulle jag inte ta sommarsemester förrän nästa order(ar) hade undertecknats och vidarebefordrats för information efter den pågående ordertorkan. Att upprätthålla "trust og loyalitet" är oerhört viktigt för Gomspace i relation till deras många lojala och tålmodiga aktieägare.
- ·för 5 tim sedanHej. Har en betydande summa som ska investeras. Det är pengar från ett försäkringsärende och är mycket osäker på hur mycket jag ska lägga på GS. Hur mycket skulle ni våga lägga i aktien? T.ex. hur många procent av den totala summan 🙈 Jag är redan inne i aktien och har varit det i många år.Jag vet att det inte är samma sak, men om jag vann på lotto skulle jag investera 25% av vinsten - oavsett om det var 1 eller 750 miljoner 😎 Men du måste som alltid bedöma hur mycket du tål att förlora 💸
- ·för 1 dag sedanTålamod allihopa
- ·för 1 dag sedanMan skulle ha sålt på 25, men det är lätt att vara efterklok. Det är som om den sakta men säkert sipprar ut.
- ·för 1 dag sedanJag vet att Gom inte kan hitta på order som inte är i hamn, men det vore bra om de kommunicerade lite om framtiden. Är förväntningarna för 2026 fortfarande intakta? Finns det framsteg gällande de 3 "stora" potentiella orderna? Indo, Indra och Ukraina. Denna tystnad är dödande. Vad sägs om att vi alla skickar ett mejl med en uppmaning att bryta tystnaden.Allt under kontroll, ok vi är nere -30% den sista månaden och nere med -10% för året, ja och Carsten sade också, blaha blaha!!! När kommer realism in i debatten. Jag gör det bara en gång till. Viktor var dum. Klimatförändringar. Krig. EU-lån. Indonesien Osv. Inte ett dugg hjälper det på kursen. Jag vet inte ett dugg om satellitproduktion, det lämnar jag åt andra, men om Goms förväntningar för året håller hittills, som de skriver och säger, kan det bli ovanligt bråttom den 31 januari.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 975 | - | - | ||
| 836 | - | - | ||
| 885 | - | - | ||
| 154 | - | - | ||
| 20 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 615 675 | 615 675 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 615 675 | 615 675 | 0 | 0 |
Kunder har även besökt
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 26 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7 maj | ||
2025 Q4-rapport 19 feb. | ||
2025 Q2-rapport 27 aug. 2025 | ||
2024 Q4-rapport 14 feb. 2025 | ||
2024 Q3-rapport 31 okt. 2024 |
2026 Q1-rapport
47 dagar sedan
‧47min
Nyheter
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Data hämtas från FactSet, Quartr| Nästa händelse | |
|---|---|
2026 Q2-rapport 26 aug. |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
2026 Q1-rapport 7 maj | ||
2025 Q4-rapport 19 feb. | ||
2025 Q2-rapport 27 aug. 2025 | ||
2024 Q4-rapport 14 feb. 2025 | ||
2024 Q3-rapport 31 okt. 2024 |
Forum
Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
- ·för 5 tim sedan · ÄndradOm jag vore VD Carsten Drachmann, skulle jag inte ta sommarsemester förrän nästa order(ar) hade undertecknats och vidarebefordrats för information efter den pågående ordertorkan. Att upprätthålla "trust og loyalitet" är oerhört viktigt för Gomspace i relation till deras många lojala och tålmodiga aktieägare.
- ·för 5 tim sedanHej. Har en betydande summa som ska investeras. Det är pengar från ett försäkringsärende och är mycket osäker på hur mycket jag ska lägga på GS. Hur mycket skulle ni våga lägga i aktien? T.ex. hur många procent av den totala summan 🙈 Jag är redan inne i aktien och har varit det i många år.Jag vet att det inte är samma sak, men om jag vann på lotto skulle jag investera 25% av vinsten - oavsett om det var 1 eller 750 miljoner 😎 Men du måste som alltid bedöma hur mycket du tål att förlora 💸
- ·för 1 dag sedanTålamod allihopa
- ·för 1 dag sedanMan skulle ha sålt på 25, men det är lätt att vara efterklok. Det är som om den sakta men säkert sipprar ut.
- ·för 1 dag sedanJag vet att Gom inte kan hitta på order som inte är i hamn, men det vore bra om de kommunicerade lite om framtiden. Är förväntningarna för 2026 fortfarande intakta? Finns det framsteg gällande de 3 "stora" potentiella orderna? Indo, Indra och Ukraina. Denna tystnad är dödande. Vad sägs om att vi alla skickar ett mejl med en uppmaning att bryta tystnaden.Allt under kontroll, ok vi är nere -30% den sista månaden och nere med -10% för året, ja och Carsten sade också, blaha blaha!!! När kommer realism in i debatten. Jag gör det bara en gång till. Viktor var dum. Klimatförändringar. Krig. EU-lån. Indonesien Osv. Inte ett dugg hjälper det på kursen. Jag vet inte ett dugg om satellitproduktion, det lämnar jag åt andra, men om Goms förväntningar för året håller hittills, som de skriver och säger, kan det bli ovanligt bråttom den 31 januari.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
-
Sälj
Antal
-
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| 975 | - | - | ||
| 836 | - | - | ||
| 885 | - | - | ||
| 154 | - | - | ||
| 20 | - | - |
Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.
Mäklarstatistik
Mest köpt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 615 675 | 615 675 | 0 | 0 |
Mest sålt
| Mäklare | Köpt | Sålt | Netto | Internt |
|---|---|---|---|---|
| Anonym | 615 675 | 615 675 | 0 | 0 |






