Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

GomSpace Group

GomSpace Group

2026 Q1-rapport
50 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
14 feb. 2025
2024 Q3-rapport
31 okt. 2024

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    SpaceX ska in i Russell 1000-indexet ikväll, när det är över så tänker jag att de övriga rymdaktierna börjar bete sig mer normalt. Här klippet från AI "En MOC-annonsering (Market-on-Close) i förhållande till SpaceX refererar till den officiella processen där indexfonder tvångsköper massiva mängder SpaceX-aktier (SPCX) precis vid marknadens stängning i samband med att bolaget tas upp i ett större aktieindex.Detta är extremt relevant just nu, då SpaceX just idag tas upp i Russell 1000-indexet." MOC sker nog de sista 10 minuterna före stängning på den Amerikanska marknaden, om man har tid och lust så kan man nog se svängningarna i SpaceX och kanske också i de andra Amerikanska rymdaktierna/ERF:erna, de Europeiska får väl vänta till måndag, men vad vet jag, spännande är det, tycker jag.
    för 7 tim sedan
    ·
    Är inte expert, man kan själv läsa här https://www.google.com/search?q=hvorfor+falder+rumsektoren+i+disse+dage%3F&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da-dk&client=safari&fbs=ABfTbFUyxjQn9bne4DuflY2dNqqKbhdxSO8WgvTBi3efK567160IfY5SefnKxVdVn0Xh-BaCwWvj4Ww22_YG2BsHGCT2rZL7wSNg9WacMHHKXFK6AURQS-e7lMc90ZxFKKMwjv19rFEeNTRx9i-TacXlrIEB5DDzJsTRzB7bnS_9h7A7P-S5eG66-yPrwTRRzxsS_8PO4Xom&aep=10&ntc=1&mstk=AUtExfCRLMHALdFmDm2dOdzBWo-6iqpIfCKoXCln6W9O6u1SPKAXyE7Wp8RymdlCLwJFfp_MppNr5w7yDaUH9Q40y6M6GMff6bPAzZTSAPpFG7A_bsQ8Y1ANzfQZBdISeW5i_tqTBlJRzQS21efEN61mGZ6xLT3QjagVM_w&csuir=1&aioh=3&mq=hvad+er+MOC+annoncering&ved=2ahUKEwjD9qe5_aSVAxXPSfEDHWoBA1MQ7tASegQIABAR&mtid=JHs-auZd793Fzw_U2oygBg&udm=50#lfId=ChxjMe Eller undersöka själv 🙃 trevlig helg till alla.
  • för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Ja, tack vare insiderköp innan sommarsemestern...!
  • för 7 tim sedan
    ·
    Så har jag dubblat min lilla portion här till en lite mindre liten portion. Jag är på lång sikt här.
    för 6 tim sedan
    ·
    Hahahaha
  • för 9 tim sedan
    Närmar sig mitt mål, snart dags att eventuellt börja leta en ingång för återköp. Behöver köpsingnal, än så länge alldeles för svag.
  • för 10 tim sedan
    ·
    Jag kräver att ledningen kommer på banan. 😳 Säg något, med nära -40% de senaste 20-25 dagarna måste man kunna kräva att ledningen kommer på banan med svar på de många frågor som naturligt uppstår i kölvattnet av massiva kursfall.
    för 6 tim sedan
    ·
    VD:n kommer fram. Han kallar till presskonferens och säger ett ord: SpaceX. Sedan tackar han för uppslutningen.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
50 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    SpaceX ska in i Russell 1000-indexet ikväll, när det är över så tänker jag att de övriga rymdaktierna börjar bete sig mer normalt. Här klippet från AI "En MOC-annonsering (Market-on-Close) i förhållande till SpaceX refererar till den officiella processen där indexfonder tvångsköper massiva mängder SpaceX-aktier (SPCX) precis vid marknadens stängning i samband med att bolaget tas upp i ett större aktieindex.Detta är extremt relevant just nu, då SpaceX just idag tas upp i Russell 1000-indexet." MOC sker nog de sista 10 minuterna före stängning på den Amerikanska marknaden, om man har tid och lust så kan man nog se svängningarna i SpaceX och kanske också i de andra Amerikanska rymdaktierna/ERF:erna, de Europeiska får väl vänta till måndag, men vad vet jag, spännande är det, tycker jag.
    för 7 tim sedan
    ·
    Är inte expert, man kan själv läsa här https://www.google.com/search?q=hvorfor+falder+rumsektoren+i+disse+dage%3F&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da-dk&client=safari&fbs=ABfTbFUyxjQn9bne4DuflY2dNqqKbhdxSO8WgvTBi3efK567160IfY5SefnKxVdVn0Xh-BaCwWvj4Ww22_YG2BsHGCT2rZL7wSNg9WacMHHKXFK6AURQS-e7lMc90ZxFKKMwjv19rFEeNTRx9i-TacXlrIEB5DDzJsTRzB7bnS_9h7A7P-S5eG66-yPrwTRRzxsS_8PO4Xom&aep=10&ntc=1&mstk=AUtExfCRLMHALdFmDm2dOdzBWo-6iqpIfCKoXCln6W9O6u1SPKAXyE7Wp8RymdlCLwJFfp_MppNr5w7yDaUH9Q40y6M6GMff6bPAzZTSAPpFG7A_bsQ8Y1ANzfQZBdISeW5i_tqTBlJRzQS21efEN61mGZ6xLT3QjagVM_w&csuir=1&aioh=3&mq=hvad+er+MOC+annoncering&ved=2ahUKEwjD9qe5_aSVAxXPSfEDHWoBA1MQ7tASegQIABAR&mtid=JHs-auZd793Fzw_U2oygBg&udm=50#lfId=ChxjMe Eller undersöka själv 🙃 trevlig helg till alla.
  • för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Ja, tack vare insiderköp innan sommarsemestern...!
  • för 7 tim sedan
    ·
    Så har jag dubblat min lilla portion här till en lite mindre liten portion. Jag är på lång sikt här.
    för 6 tim sedan
    ·
    Hahahaha
  • för 9 tim sedan
    Närmar sig mitt mål, snart dags att eventuellt börja leta en ingång för återköp. Behöver köpsingnal, än så länge alldeles för svag.
  • för 10 tim sedan
    ·
    Jag kräver att ledningen kommer på banan. 😳 Säg något, med nära -40% de senaste 20-25 dagarna måste man kunna kräva att ledningen kommer på banan med svar på de många frågor som naturligt uppstår i kölvattnet av massiva kursfall.
    för 6 tim sedan
    ·
    VD:n kommer fram. Han kallar till presskonferens och säger ett ord: SpaceX. Sedan tackar han för uppslutningen.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
14 feb. 2025
2024 Q3-rapport
31 okt. 2024

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
50 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
14 feb. 2025
2024 Q3-rapport
31 okt. 2024

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 6 tim sedan · Ändrad
    ·
    SpaceX ska in i Russell 1000-indexet ikväll, när det är över så tänker jag att de övriga rymdaktierna börjar bete sig mer normalt. Här klippet från AI "En MOC-annonsering (Market-on-Close) i förhållande till SpaceX refererar till den officiella processen där indexfonder tvångsköper massiva mängder SpaceX-aktier (SPCX) precis vid marknadens stängning i samband med att bolaget tas upp i ett större aktieindex.Detta är extremt relevant just nu, då SpaceX just idag tas upp i Russell 1000-indexet." MOC sker nog de sista 10 minuterna före stängning på den Amerikanska marknaden, om man har tid och lust så kan man nog se svängningarna i SpaceX och kanske också i de andra Amerikanska rymdaktierna/ERF:erna, de Europeiska får väl vänta till måndag, men vad vet jag, spännande är det, tycker jag.
    för 7 tim sedan
    ·
    Är inte expert, man kan själv läsa här https://www.google.com/search?q=hvorfor+falder+rumsektoren+i+disse+dage%3F&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da-dk&client=safari&fbs=ABfTbFUyxjQn9bne4DuflY2dNqqKbhdxSO8WgvTBi3efK567160IfY5SefnKxVdVn0Xh-BaCwWvj4Ww22_YG2BsHGCT2rZL7wSNg9WacMHHKXFK6AURQS-e7lMc90ZxFKKMwjv19rFEeNTRx9i-TacXlrIEB5DDzJsTRzB7bnS_9h7A7P-S5eG66-yPrwTRRzxsS_8PO4Xom&aep=10&ntc=1&mstk=AUtExfCRLMHALdFmDm2dOdzBWo-6iqpIfCKoXCln6W9O6u1SPKAXyE7Wp8RymdlCLwJFfp_MppNr5w7yDaUH9Q40y6M6GMff6bPAzZTSAPpFG7A_bsQ8Y1ANzfQZBdISeW5i_tqTBlJRzQS21efEN61mGZ6xLT3QjagVM_w&csuir=1&aioh=3&mq=hvad+er+MOC+annoncering&ved=2ahUKEwjD9qe5_aSVAxXPSfEDHWoBA1MQ7tASegQIABAR&mtid=JHs-auZd793Fzw_U2oygBg&udm=50#lfId=ChxjMe Eller undersöka själv 🙃 trevlig helg till alla.
  • för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Ja, tack vare insiderköp innan sommarsemestern...!
  • för 7 tim sedan
    ·
    Så har jag dubblat min lilla portion här till en lite mindre liten portion. Jag är på lång sikt här.
    för 6 tim sedan
    ·
    Hahahaha
  • för 9 tim sedan
    Närmar sig mitt mål, snart dags att eventuellt börja leta en ingång för återköp. Behöver köpsingnal, än så länge alldeles för svag.
  • för 10 tim sedan
    ·
    Jag kräver att ledningen kommer på banan. 😳 Säg något, med nära -40% de senaste 20-25 dagarna måste man kunna kräva att ledningen kommer på banan med svar på de många frågor som naturligt uppstår i kölvattnet av massiva kursfall.
    för 6 tim sedan
    ·
    VD:n kommer fram. Han kallar till presskonferens och säger ett ord: SpaceX. Sedan tackar han för uppslutningen.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm