Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

GomSpace Group

GomSpace Group

2026 Q1-rapport
48 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
14 feb. 2025
2024 Q3-rapport
31 okt. 2024

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 3 tim sedan
    ·
    Här dagens bild
    för 2 tim sedan
    ·
    Jag förmodar att de också arbetar stenhårt, det är min känsla nu.
  • för 7 tim sedan
    Då är vi nere på 14 kr plus. Mitt mål var ca 14.14, får se om vi kan få en fin vändning uppåt. Gårdagens lägsta 14,52 Dagens lägsta så här långt är 14,85. 36,7% ner på 20 dagar utan några direkta nyheter
  • för 8 tim sedan
    ·
    GomSpaceGomSpace 32.090 följare Vårt 10-års Nasdaq-jubileum tillhör först och främst våra MÄNNISKOR. Från ingenjörer och projektledare till produktionsteam och affärsutvecklare har varje kollega som har bidragit till GomSpaces tillväxt spelat en roll i att bygga och upprätthålla kapitalmarknadernas förtroende. Vi går in i vårt andra årtionde som ett börsnoterat företag med förnyat självförtroende: en fokuserad strategi, stärkta affärsenheter och en tydlig ambition att möjliggöra säker, robust rymdinfrastruktur för kunder över hela världen. Till våra medarbetare, kunder och aktieägare, tack för att ni är en del av denna resa; Tillsammans bygger vi nästa generation av rymdlösningar. https://www.linkedin.com/posts/gomspace_our-10-year-nasdaq-anniversary-belongs-first-activity-7475427549339328512-jbfD/
    för 7 tim sedan
    ·
    Medan vi väntar.. Presentationen från Økonomisk Ugebrev's investerardag den 17 juni 2026 av CFO Troels Dalsgaard https://konferencer.ugebrev.dk/event/investor-konference-den-17-juni/ Enligt Q1-presentationen av H.C. Andersen Capital förväntas Joint Venturet (UASAT) undertecknas under Q2
  • för 1 dag sedan
    ·
    Nu får den gärna snart vända igen. Har gått från 61% avkastning till något som, om det fortsätter, måste köpas in på för att sänka 'gak'. 😬
    för 10 tim sedan
    ·
    Våra kommentarer här pekar just mot att vi är på frustrations- / uppgivelsenivån ....eventuellt en sell off eller så är det det vi har sett från 16.5 och ner här utan anledning . 15-25 har varit mitt range så jag utvärderar också , har tagit lite extra till kassan på kort sikt .
  • för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    Om jag vore VD Carsten Drachmann, skulle jag inte ta sommarsemester förrän nästa order(ar) hade undertecknats och vidarebefordrats för information efter den pågående ordertorkan. Att upprätthålla "trust og loyalitet" är oerhört viktigt för Gomspace i relation till deras många lojala och tålmodiga aktieägare.
    för 7 tim sedan
    Draupner. Det förstår jag så jag behöver inte tänka om. Det jag försöker säga är att aktiekursen betydelse är stor för många saker i ett bolag.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
48 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 3 tim sedan
    ·
    Här dagens bild
    för 2 tim sedan
    ·
    Jag förmodar att de också arbetar stenhårt, det är min känsla nu.
  • för 7 tim sedan
    Då är vi nere på 14 kr plus. Mitt mål var ca 14.14, får se om vi kan få en fin vändning uppåt. Gårdagens lägsta 14,52 Dagens lägsta så här långt är 14,85. 36,7% ner på 20 dagar utan några direkta nyheter
  • för 8 tim sedan
    ·
    GomSpaceGomSpace 32.090 följare Vårt 10-års Nasdaq-jubileum tillhör först och främst våra MÄNNISKOR. Från ingenjörer och projektledare till produktionsteam och affärsutvecklare har varje kollega som har bidragit till GomSpaces tillväxt spelat en roll i att bygga och upprätthålla kapitalmarknadernas förtroende. Vi går in i vårt andra årtionde som ett börsnoterat företag med förnyat självförtroende: en fokuserad strategi, stärkta affärsenheter och en tydlig ambition att möjliggöra säker, robust rymdinfrastruktur för kunder över hela världen. Till våra medarbetare, kunder och aktieägare, tack för att ni är en del av denna resa; Tillsammans bygger vi nästa generation av rymdlösningar. https://www.linkedin.com/posts/gomspace_our-10-year-nasdaq-anniversary-belongs-first-activity-7475427549339328512-jbfD/
    för 7 tim sedan
    ·
    Medan vi väntar.. Presentationen från Økonomisk Ugebrev's investerardag den 17 juni 2026 av CFO Troels Dalsgaard https://konferencer.ugebrev.dk/event/investor-konference-den-17-juni/ Enligt Q1-presentationen av H.C. Andersen Capital förväntas Joint Venturet (UASAT) undertecknas under Q2
  • för 1 dag sedan
    ·
    Nu får den gärna snart vända igen. Har gått från 61% avkastning till något som, om det fortsätter, måste köpas in på för att sänka 'gak'. 😬
    för 10 tim sedan
    ·
    Våra kommentarer här pekar just mot att vi är på frustrations- / uppgivelsenivån ....eventuellt en sell off eller så är det det vi har sett från 16.5 och ner här utan anledning . 15-25 har varit mitt range så jag utvärderar också , har tagit lite extra till kassan på kort sikt .
  • för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    Om jag vore VD Carsten Drachmann, skulle jag inte ta sommarsemester förrän nästa order(ar) hade undertecknats och vidarebefordrats för information efter den pågående ordertorkan. Att upprätthålla "trust og loyalitet" är oerhört viktigt för Gomspace i relation till deras många lojala och tålmodiga aktieägare.
    för 7 tim sedan
    Draupner. Det förstår jag så jag behöver inte tänka om. Det jag försöker säga är att aktiekursen betydelse är stor för många saker i ett bolag.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
14 feb. 2025
2024 Q3-rapport
31 okt. 2024

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
48 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
14 feb. 2025
2024 Q3-rapport
31 okt. 2024

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 3 tim sedan
    ·
    Här dagens bild
    för 2 tim sedan
    ·
    Jag förmodar att de också arbetar stenhårt, det är min känsla nu.
  • för 7 tim sedan
    Då är vi nere på 14 kr plus. Mitt mål var ca 14.14, får se om vi kan få en fin vändning uppåt. Gårdagens lägsta 14,52 Dagens lägsta så här långt är 14,85. 36,7% ner på 20 dagar utan några direkta nyheter
  • för 8 tim sedan
    ·
    GomSpaceGomSpace 32.090 följare Vårt 10-års Nasdaq-jubileum tillhör först och främst våra MÄNNISKOR. Från ingenjörer och projektledare till produktionsteam och affärsutvecklare har varje kollega som har bidragit till GomSpaces tillväxt spelat en roll i att bygga och upprätthålla kapitalmarknadernas förtroende. Vi går in i vårt andra årtionde som ett börsnoterat företag med förnyat självförtroende: en fokuserad strategi, stärkta affärsenheter och en tydlig ambition att möjliggöra säker, robust rymdinfrastruktur för kunder över hela världen. Till våra medarbetare, kunder och aktieägare, tack för att ni är en del av denna resa; Tillsammans bygger vi nästa generation av rymdlösningar. https://www.linkedin.com/posts/gomspace_our-10-year-nasdaq-anniversary-belongs-first-activity-7475427549339328512-jbfD/
    för 7 tim sedan
    ·
    Medan vi väntar.. Presentationen från Økonomisk Ugebrev's investerardag den 17 juni 2026 av CFO Troels Dalsgaard https://konferencer.ugebrev.dk/event/investor-konference-den-17-juni/ Enligt Q1-presentationen av H.C. Andersen Capital förväntas Joint Venturet (UASAT) undertecknas under Q2
  • för 1 dag sedan
    ·
    Nu får den gärna snart vända igen. Har gått från 61% avkastning till något som, om det fortsätter, måste köpas in på för att sänka 'gak'. 😬
    för 10 tim sedan
    ·
    Våra kommentarer här pekar just mot att vi är på frustrations- / uppgivelsenivån ....eventuellt en sell off eller så är det det vi har sett från 16.5 och ner här utan anledning . 15-25 har varit mitt range så jag utvärderar också , har tagit lite extra till kassan på kort sikt .
  • för 1 dag sedan · Ändrad
    ·
    Om jag vore VD Carsten Drachmann, skulle jag inte ta sommarsemester förrän nästa order(ar) hade undertecknats och vidarebefordrats för information efter den pågående ordertorkan. Att upprätthålla "trust og loyalitet" är oerhört viktigt för Gomspace i relation till deras många lojala och tålmodiga aktieägare.
    för 7 tim sedan
    Draupner. Det förstår jag så jag behöver inte tänka om. Det jag försöker säga är att aktiekursen betydelse är stor för många saker i ett bolag.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm