Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

GomSpace Group

GomSpace Group

Ingen data hittades.
2026 Q1-rapport
49 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
14 feb. 2025
2024 Q3-rapport
31 okt. 2024

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 2 tim sedan
    ·
    Hade man nu en ledning som var bara lite…..bara lite smartare, så skulle man gå ut till de investerare och grupper man använde förra gången och få in de miljoner man saknar för att växa och ta emot nya order MEDAN aktien är undervärderad till nuvarande kurs. Det kommer nog finnas folk som Hargreaves m.fl. som vill nappa på en rabatt i kurs 12.5 t.ex. Men det kräver som sagt att man är bara lite smart istället för att vi fortsätter att falla dagligen. För om en emission kommer och vi inte får vara med, det blir en sluten fest som sist och fint i mina ögon först när vi når kurs 12, ja då måste rabatten ju bli mindre, alltså kurs 9-10 osv. Så för helvete, få in pengarna nu. En stor emission skulle för övrigt också kunna fungera som botten för en aktie om det t.ex. hämtas 2-500 nya miljoner i t.ex. kurs 13.
    för 2 tim sedan
    ·
    Det är inlägg som detta som gör att Nordnet saknar en downvote-knapp. Sådant nonsens får man leta länge efter.
  • för 3 tim sedan
    ·
    Försök att se den bifogade bilden, det är den Amerikanska UFO ETF som som bekant har inkluderat Gomspace. Den har fallit på exakt samma sätt som GomSpace har fallit, jag tillskriver det SpaceX IPO, som steg helt vilt under den första perioden och nu har fallit igen till en nivå som när handeln öppnades för allmänheten. Samma bild ser man för övrigt för Planet Labs och Rocket Labs. Jag tror varken att nya order eller sweet talk har kunnat få upp GomSpace aktiekursen den senaste månaden på grund av SpaceX IPO:n. Men undrar om inte intresset nu skiftar från SpaceX och tillbaka till de övriga rymdaktierna igen här inom kort och självklart skulle en bra order till GomSpace också göra en del.
    för 2 tim sedan
    ·
    En bild säger mer än 1000 ord. Det har aldrig gett mening att bedöma utvecklingen i aktiekurs utan att jämföra med marknaden, både brett och sektor.
  • för 5 tim sedan
    ·
    Kommer någon att köpa Gom-aktier nu när det är så billigt - finns det en framtid? Jag frågar becouse jag har inte tid att studera den här aktien just nu. Jag skulle möjligen vänta untill den sjunker till 12. Men vad är era opinions? Jag har en budget och skulle kunna använda 15 % från den.
    för 2 tim sedan
    ·
    Beroende på hur mycket du har att köpa för 🤔 Det finns ingen anledning att gå all in. Köp för 5% om den faller till 12 köp för 5% mer - så du är både halvt inne och ute - de sista 5% ska du använda vid goda nyheter🤔 Annars sälj kortet och hitta "jedi"🤔
  • för 7 tim sedan
    ·
    Ännu en röd dag. :( pilen pekar tyvärr nog snart i en annan riktning. Lycka till alla ni som hänger i 🤞
    för 4 tim sedan · Ändrad
    ·
    För satan, vi är ju uppe igen +0.20%!
  • för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Här lite AI-statistik, så ta det med en nypa salt Det danska företaget GomSpace äger eller driver inte själva en stor flotta av satelliter; de fungerar istället som en av världens absolut ledande tillverkare, som bygger och levererar nanosatelliter till andra.
    för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Och här vilken hårdvara och mjukvara som kan levereras och som är beprövad i verkligheten, så vitt jag kan se så täcker det mesta av värdekedjan.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
49 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 2 tim sedan
    ·
    Hade man nu en ledning som var bara lite…..bara lite smartare, så skulle man gå ut till de investerare och grupper man använde förra gången och få in de miljoner man saknar för att växa och ta emot nya order MEDAN aktien är undervärderad till nuvarande kurs. Det kommer nog finnas folk som Hargreaves m.fl. som vill nappa på en rabatt i kurs 12.5 t.ex. Men det kräver som sagt att man är bara lite smart istället för att vi fortsätter att falla dagligen. För om en emission kommer och vi inte får vara med, det blir en sluten fest som sist och fint i mina ögon först när vi når kurs 12, ja då måste rabatten ju bli mindre, alltså kurs 9-10 osv. Så för helvete, få in pengarna nu. En stor emission skulle för övrigt också kunna fungera som botten för en aktie om det t.ex. hämtas 2-500 nya miljoner i t.ex. kurs 13.
    för 2 tim sedan
    ·
    Det är inlägg som detta som gör att Nordnet saknar en downvote-knapp. Sådant nonsens får man leta länge efter.
  • för 3 tim sedan
    ·
    Försök att se den bifogade bilden, det är den Amerikanska UFO ETF som som bekant har inkluderat Gomspace. Den har fallit på exakt samma sätt som GomSpace har fallit, jag tillskriver det SpaceX IPO, som steg helt vilt under den första perioden och nu har fallit igen till en nivå som när handeln öppnades för allmänheten. Samma bild ser man för övrigt för Planet Labs och Rocket Labs. Jag tror varken att nya order eller sweet talk har kunnat få upp GomSpace aktiekursen den senaste månaden på grund av SpaceX IPO:n. Men undrar om inte intresset nu skiftar från SpaceX och tillbaka till de övriga rymdaktierna igen här inom kort och självklart skulle en bra order till GomSpace också göra en del.
    för 2 tim sedan
    ·
    En bild säger mer än 1000 ord. Det har aldrig gett mening att bedöma utvecklingen i aktiekurs utan att jämföra med marknaden, både brett och sektor.
  • för 5 tim sedan
    ·
    Kommer någon att köpa Gom-aktier nu när det är så billigt - finns det en framtid? Jag frågar becouse jag har inte tid att studera den här aktien just nu. Jag skulle möjligen vänta untill den sjunker till 12. Men vad är era opinions? Jag har en budget och skulle kunna använda 15 % från den.
    för 2 tim sedan
    ·
    Beroende på hur mycket du har att köpa för 🤔 Det finns ingen anledning att gå all in. Köp för 5% om den faller till 12 köp för 5% mer - så du är både halvt inne och ute - de sista 5% ska du använda vid goda nyheter🤔 Annars sälj kortet och hitta "jedi"🤔
  • för 7 tim sedan
    ·
    Ännu en röd dag. :( pilen pekar tyvärr nog snart i en annan riktning. Lycka till alla ni som hänger i 🤞
    för 4 tim sedan · Ändrad
    ·
    För satan, vi är ju uppe igen +0.20%!
  • för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Här lite AI-statistik, så ta det med en nypa salt Det danska företaget GomSpace äger eller driver inte själva en stor flotta av satelliter; de fungerar istället som en av världens absolut ledande tillverkare, som bygger och levererar nanosatelliter till andra.
    för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Och här vilken hårdvara och mjukvara som kan levereras och som är beprövad i verkligheten, så vitt jag kan se så täcker det mesta av värdekedjan.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
14 feb. 2025
2024 Q3-rapport
31 okt. 2024

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
49 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
7 maj
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
14 feb. 2025
2024 Q3-rapport
31 okt. 2024

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 2 tim sedan
    ·
    Hade man nu en ledning som var bara lite…..bara lite smartare, så skulle man gå ut till de investerare och grupper man använde förra gången och få in de miljoner man saknar för att växa och ta emot nya order MEDAN aktien är undervärderad till nuvarande kurs. Det kommer nog finnas folk som Hargreaves m.fl. som vill nappa på en rabatt i kurs 12.5 t.ex. Men det kräver som sagt att man är bara lite smart istället för att vi fortsätter att falla dagligen. För om en emission kommer och vi inte får vara med, det blir en sluten fest som sist och fint i mina ögon först när vi når kurs 12, ja då måste rabatten ju bli mindre, alltså kurs 9-10 osv. Så för helvete, få in pengarna nu. En stor emission skulle för övrigt också kunna fungera som botten för en aktie om det t.ex. hämtas 2-500 nya miljoner i t.ex. kurs 13.
    för 2 tim sedan
    ·
    Det är inlägg som detta som gör att Nordnet saknar en downvote-knapp. Sådant nonsens får man leta länge efter.
  • för 3 tim sedan
    ·
    Försök att se den bifogade bilden, det är den Amerikanska UFO ETF som som bekant har inkluderat Gomspace. Den har fallit på exakt samma sätt som GomSpace har fallit, jag tillskriver det SpaceX IPO, som steg helt vilt under den första perioden och nu har fallit igen till en nivå som när handeln öppnades för allmänheten. Samma bild ser man för övrigt för Planet Labs och Rocket Labs. Jag tror varken att nya order eller sweet talk har kunnat få upp GomSpace aktiekursen den senaste månaden på grund av SpaceX IPO:n. Men undrar om inte intresset nu skiftar från SpaceX och tillbaka till de övriga rymdaktierna igen här inom kort och självklart skulle en bra order till GomSpace också göra en del.
    för 2 tim sedan
    ·
    En bild säger mer än 1000 ord. Det har aldrig gett mening att bedöma utvecklingen i aktiekurs utan att jämföra med marknaden, både brett och sektor.
  • för 5 tim sedan
    ·
    Kommer någon att köpa Gom-aktier nu när det är så billigt - finns det en framtid? Jag frågar becouse jag har inte tid att studera den här aktien just nu. Jag skulle möjligen vänta untill den sjunker till 12. Men vad är era opinions? Jag har en budget och skulle kunna använda 15 % från den.
    för 2 tim sedan
    ·
    Beroende på hur mycket du har att köpa för 🤔 Det finns ingen anledning att gå all in. Köp för 5% om den faller till 12 köp för 5% mer - så du är både halvt inne och ute - de sista 5% ska du använda vid goda nyheter🤔 Annars sälj kortet och hitta "jedi"🤔
  • för 7 tim sedan
    ·
    Ännu en röd dag. :( pilen pekar tyvärr nog snart i en annan riktning. Lycka till alla ni som hänger i 🤞
    för 4 tim sedan · Ändrad
    ·
    För satan, vi är ju uppe igen +0.20%!
  • för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Här lite AI-statistik, så ta det med en nypa salt Det danska företaget GomSpace äger eller driver inte själva en stor flotta av satelliter; de fungerar istället som en av världens absolut ledande tillverkare, som bygger och levererar nanosatelliter till andra.
    för 7 tim sedan · Ändrad
    ·
    Och här vilken hårdvara och mjukvara som kan levereras och som är beprövad i verkligheten, så vitt jag kan se så täcker det mesta av värdekedjan.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm