Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Faron Pharmaceuticals

Faron Pharmaceuticals

Ingen data hittades.
2025 H2-rapport
114 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2025 H2-rapport
4 mars
2025 Q4-rapport
4 mars
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2025 H1-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
27 feb. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 16 tim sedan · Ändrad
    ·
    Hälsningar från en varm solig strand. Nu njuter Apkone av sommaren och följer bara lite börskurserna här. Ja, kaffe och en vitlökssmörbaguette från bageriet smakar gott som mellanmål. Det är lite spännande nu om man ska öka Faron's innehav i portföljerna innan möjliga nyheter (totalt ägande idag ca 38000 st). Ha en bra och positiv sommarbörsdag alla. T: Apkone
    för 10 tim sedan
    ·
    Hälsningar även från Nederländerna, imorgon +37c utlovat så precis precis tar finnpågen av sig jackan. Mjukad av hettan kan man själv också lägga till mer till positionen, nu runda 10,000kpl. Trevlig helg till alla!
  • för 20 tim sedan
    ·
    Som en relativt ny investerare skulle jag vilja höra andras tankar. Hur stor tro har ni realistiskt på företagets framtid? Jag ser mycket optimism, men vilka kan vara de största fallgroparna?
    för 9 tim sedan
    ·
    Tack till alla för svaren. Låt oss hoppas på soliga dagar för både företagets och våra investerares framtid! :)
  • för 22 tim sedan · Ändrad
    ·
    Faron är ett av Europeiska innovationsrådets (EIC) 15 bästa stödda bioteknikföretag på BIO International Convention. Kanske öppnas Bryssels pengakranar därifrån också... Vad händer om vi behåller denna medicinska innovation själva, och inte alltid säljer allt till jänkarna... Detta val ger betydande internationell synlighet. EIC:s erkännande stärker säkert BEX:s position som en av Europas mest lovande immunonkologiska behandlingar. Bra bra 6/5...
    för 19 tim sedan
    ·
    Jag har varit under intrycket att få CRO:er verkar globalt, och just här skulle fördelen som BP för med sig ligga, att de har omfattande kontakter med olika CRO:er redo. Detta gör naturligtvis inte att det är omöjligt att gå vidare ensam. Det skulle bara kräva flera CRO:er som hjälp. Jag kan förstås också ha fel här. Detta är absolut en strategi som man skulle önska att Faron's ledning åtminstone på allvar undersökte. Hittills har det kommunicerats att Faron inte skulle gå in i f3 ensam, men saker förändras. Det verkar också gå bra med BEXERA, och det är trots allt redan en ganska omfattande studie.
  • för 22 tim sedan · Ändrad
    ·
    Som en påminnelse, Faron's BEAM-X, som är en prövarinitierad fas II klinisk studie och som utförs i Finland. Den undersöker kombinationen av bex och azacitidin hos patienter med akut myeloisk leukemi (AML). BEAM-X utnyttjar direkt signaler som indikerar MRD-försvinnande observerade i BEXMAB-studien. Positiva resultat kommer säkert att öka den kommersiella dragningskraften och göra bexmarilabimi mer attraktivt i potentiella partners ögon. Nu utnyttjas kostnadseffektivt prövarinitierad datainsamling och BEAM-X kommer lämpligtvis att publicera data och en interimsavläsning före Q4-2027; om inte ett namn snart skrivs under med bläckpenna, så är det rentav världens åttonde under. BEAM-X är en bra och viktig studie, men visserligen är BLAZE och BEXAR de som har potential att mycket starkt förändra Faron's aktiekurs och hela berättelsen.
    för 18 tim sedan
    ·
    Jag känner flera som har haft och har leukemi, och jag kan säga att det är verkligen en elak sjukdom. Det vore fantastiskt att få in något Bex-liknande i medicinsortimentet, något som skulle kunna förbättra livskvaliteten och till och med ge ytterligare hopp om tillfrisknande trots allt. Det är fantastiskt att även denna forskning har dragits igång. Bra Faron! 🔥
  • för 1 dag sedan
    ·
    Var tror man att kursen är till vintern?
    för 1 dag sedan
    ·
    5-7
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2025 H2-rapport
114 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 16 tim sedan · Ändrad
    ·
    Hälsningar från en varm solig strand. Nu njuter Apkone av sommaren och följer bara lite börskurserna här. Ja, kaffe och en vitlökssmörbaguette från bageriet smakar gott som mellanmål. Det är lite spännande nu om man ska öka Faron's innehav i portföljerna innan möjliga nyheter (totalt ägande idag ca 38000 st). Ha en bra och positiv sommarbörsdag alla. T: Apkone
    för 10 tim sedan
    ·
    Hälsningar även från Nederländerna, imorgon +37c utlovat så precis precis tar finnpågen av sig jackan. Mjukad av hettan kan man själv också lägga till mer till positionen, nu runda 10,000kpl. Trevlig helg till alla!
  • för 20 tim sedan
    ·
    Som en relativt ny investerare skulle jag vilja höra andras tankar. Hur stor tro har ni realistiskt på företagets framtid? Jag ser mycket optimism, men vilka kan vara de största fallgroparna?
    för 9 tim sedan
    ·
    Tack till alla för svaren. Låt oss hoppas på soliga dagar för både företagets och våra investerares framtid! :)
  • för 22 tim sedan · Ändrad
    ·
    Faron är ett av Europeiska innovationsrådets (EIC) 15 bästa stödda bioteknikföretag på BIO International Convention. Kanske öppnas Bryssels pengakranar därifrån också... Vad händer om vi behåller denna medicinska innovation själva, och inte alltid säljer allt till jänkarna... Detta val ger betydande internationell synlighet. EIC:s erkännande stärker säkert BEX:s position som en av Europas mest lovande immunonkologiska behandlingar. Bra bra 6/5...
    för 19 tim sedan
    ·
    Jag har varit under intrycket att få CRO:er verkar globalt, och just här skulle fördelen som BP för med sig ligga, att de har omfattande kontakter med olika CRO:er redo. Detta gör naturligtvis inte att det är omöjligt att gå vidare ensam. Det skulle bara kräva flera CRO:er som hjälp. Jag kan förstås också ha fel här. Detta är absolut en strategi som man skulle önska att Faron's ledning åtminstone på allvar undersökte. Hittills har det kommunicerats att Faron inte skulle gå in i f3 ensam, men saker förändras. Det verkar också gå bra med BEXERA, och det är trots allt redan en ganska omfattande studie.
  • för 22 tim sedan · Ändrad
    ·
    Som en påminnelse, Faron's BEAM-X, som är en prövarinitierad fas II klinisk studie och som utförs i Finland. Den undersöker kombinationen av bex och azacitidin hos patienter med akut myeloisk leukemi (AML). BEAM-X utnyttjar direkt signaler som indikerar MRD-försvinnande observerade i BEXMAB-studien. Positiva resultat kommer säkert att öka den kommersiella dragningskraften och göra bexmarilabimi mer attraktivt i potentiella partners ögon. Nu utnyttjas kostnadseffektivt prövarinitierad datainsamling och BEAM-X kommer lämpligtvis att publicera data och en interimsavläsning före Q4-2027; om inte ett namn snart skrivs under med bläckpenna, så är det rentav världens åttonde under. BEAM-X är en bra och viktig studie, men visserligen är BLAZE och BEXAR de som har potential att mycket starkt förändra Faron's aktiekurs och hela berättelsen.
    för 18 tim sedan
    ·
    Jag känner flera som har haft och har leukemi, och jag kan säga att det är verkligen en elak sjukdom. Det vore fantastiskt att få in något Bex-liknande i medicinsortimentet, något som skulle kunna förbättra livskvaliteten och till och med ge ytterligare hopp om tillfrisknande trots allt. Det är fantastiskt att även denna forskning har dragits igång. Bra Faron! 🔥
  • för 1 dag sedan
    ·
    Var tror man att kursen är till vintern?
    för 1 dag sedan
    ·
    5-7
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2025 H2-rapport
4 mars
2025 Q4-rapport
4 mars
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2025 H1-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
27 feb. 2025

Relaterade värdepapper

2025 H2-rapport
114 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 H1-rapport
26 aug.
Tidigare händelser
2025 H2-rapport
4 mars
2025 Q4-rapport
4 mars
2025 Q2-rapport
27 aug. 2025
2025 H1-rapport
27 aug. 2025
2024 Q4-rapport
27 feb. 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 16 tim sedan · Ändrad
    ·
    Hälsningar från en varm solig strand. Nu njuter Apkone av sommaren och följer bara lite börskurserna här. Ja, kaffe och en vitlökssmörbaguette från bageriet smakar gott som mellanmål. Det är lite spännande nu om man ska öka Faron's innehav i portföljerna innan möjliga nyheter (totalt ägande idag ca 38000 st). Ha en bra och positiv sommarbörsdag alla. T: Apkone
    för 10 tim sedan
    ·
    Hälsningar även från Nederländerna, imorgon +37c utlovat så precis precis tar finnpågen av sig jackan. Mjukad av hettan kan man själv också lägga till mer till positionen, nu runda 10,000kpl. Trevlig helg till alla!
  • för 20 tim sedan
    ·
    Som en relativt ny investerare skulle jag vilja höra andras tankar. Hur stor tro har ni realistiskt på företagets framtid? Jag ser mycket optimism, men vilka kan vara de största fallgroparna?
    för 9 tim sedan
    ·
    Tack till alla för svaren. Låt oss hoppas på soliga dagar för både företagets och våra investerares framtid! :)
  • för 22 tim sedan · Ändrad
    ·
    Faron är ett av Europeiska innovationsrådets (EIC) 15 bästa stödda bioteknikföretag på BIO International Convention. Kanske öppnas Bryssels pengakranar därifrån också... Vad händer om vi behåller denna medicinska innovation själva, och inte alltid säljer allt till jänkarna... Detta val ger betydande internationell synlighet. EIC:s erkännande stärker säkert BEX:s position som en av Europas mest lovande immunonkologiska behandlingar. Bra bra 6/5...
    för 19 tim sedan
    ·
    Jag har varit under intrycket att få CRO:er verkar globalt, och just här skulle fördelen som BP för med sig ligga, att de har omfattande kontakter med olika CRO:er redo. Detta gör naturligtvis inte att det är omöjligt att gå vidare ensam. Det skulle bara kräva flera CRO:er som hjälp. Jag kan förstås också ha fel här. Detta är absolut en strategi som man skulle önska att Faron's ledning åtminstone på allvar undersökte. Hittills har det kommunicerats att Faron inte skulle gå in i f3 ensam, men saker förändras. Det verkar också gå bra med BEXERA, och det är trots allt redan en ganska omfattande studie.
  • för 22 tim sedan · Ändrad
    ·
    Som en påminnelse, Faron's BEAM-X, som är en prövarinitierad fas II klinisk studie och som utförs i Finland. Den undersöker kombinationen av bex och azacitidin hos patienter med akut myeloisk leukemi (AML). BEAM-X utnyttjar direkt signaler som indikerar MRD-försvinnande observerade i BEXMAB-studien. Positiva resultat kommer säkert att öka den kommersiella dragningskraften och göra bexmarilabimi mer attraktivt i potentiella partners ögon. Nu utnyttjas kostnadseffektivt prövarinitierad datainsamling och BEAM-X kommer lämpligtvis att publicera data och en interimsavläsning före Q4-2027; om inte ett namn snart skrivs under med bläckpenna, så är det rentav världens åttonde under. BEAM-X är en bra och viktig studie, men visserligen är BLAZE och BEXAR de som har potential att mycket starkt förändra Faron's aktiekurs och hela berättelsen.
    för 18 tim sedan
    ·
    Jag känner flera som har haft och har leukemi, och jag kan säga att det är verkligen en elak sjukdom. Det vore fantastiskt att få in något Bex-liknande i medicinsortimentet, något som skulle kunna förbättra livskvaliteten och till och med ge ytterligare hopp om tillfrisknande trots allt. Det är fantastiskt att även denna forskning har dragits igång. Bra Faron! 🔥
  • för 1 dag sedan
    ·
    Var tror man att kursen är till vintern?
    för 1 dag sedan
    ·
    5-7
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm