Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Peptonic Medical

Peptonic Medical

2026 Q1-rapport

Endast PDF

29 dagar sedan

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
19 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
27 maj
2025 Q4-rapport
27 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
14 aug. 2025
2025 Q1-rapport
28 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 8 tim sedan
    ·
    Hej allihopa. Jag vill bara dela mina tankar om Peptonic och min förväntan på aktien de kommande veckorna. Om ni har följt Peptonic den senaste tiden, vet ni säkert redan att företaget håller på med några spännande initiativ. Bland annat arbetar de med att stärka sin position på den amerikanska marknaden, som är en av världens största och mest attraktiva marknader inom deras område. Dessutom har flera organisatoriska förändringar och initiativ skett, vilket kan bidra till att stödja företagets fortsatta tillväxt. Senast har Peptonic meddelat att de har genomfört sin första leverans till en strategisk partner i USA, vilket de själva beskriver som en viktig milstolpe i deras internationella expansion. Personligen tror jag att det kan komma ökat intresse för aktien i takt med att marknaden får fler nyheter och uppdateringar från företaget. Självklart finns det alltid risker förknippade med investeringar, särskilt i mindre tillväxtaktier, men jag tycker att Peptonic är ett intressant fall att hålla ögonen på just nu. Jag förväntar mig inte nödvändigtvis att aktien exploderar från en dag till en annan, men om företaget fortsätter att leverera positiva nyheter och framsteg i USA, kan de kommande veckorna och månaderna bli spännande för aktieägarna. Kom ihåg som alltid att göra er egen analys och inte investera pengar ni inte har råd att förlora. Detta är bara mina personliga tankar och inte en köprekommendation. Vad tycker ni själva om Peptonic?
    för 6 tim sedan
    @wilhelmkaas Jag har följt bolaget och aktien i flera år och delar dessvärre inte din positiva syn här.  Enligt mig har de mycket kvar att bevisa och framförallt leverera på det som utlovas, vilket de inte gör. Ett tips till dig och alla nya här inne är att läsa in sig lite mer i bolaget och inte bara gå på deras senaste pm som defakto inte är konkreta överhuvudtaget. De kastar ur sig många pm utan substans. Syns gärna dessa med kritiska ögon.  De har ingen organisation - och då menar jag ingen - på plats. Avsaknad av vd som de försökt rekrytera i mer än ett år nu.  Ledsen att säga. Men detta är inte ett bolag jag tror på. Hela styrelsen borde bytas ut och det är omöjligt att bedriva bolagsdrift utan organisation på plats. Den behöver vara kompetent.  Som du skriver så behöver alla göra sin egen analys. Jag ser detta bolag som riskabel investering. 
  • för 9 tim sedan
    ·
    Suger…..
    för 6 tim sedan
    Skulle stå suck…. 
  • för 10 tim sedan
    Hela forumet snackar om 24e juni att detta skulle va dagen vi flyger så går det neråt 😂😂🥲
    för 8 tim sedan
    ·
    De bygger momentum bara vänta de har utökat sin marknad i usa, de har fått en ny styrelse. Den kommer att stiga rejält på nästa nyheter?
  • för 14 tim sedan
    ·
    Så är det ett klipp, har köpt upp.
  • för 16 tim sedan
    Valet av ton när det gäller emissionsklausulen låter lite som en uppköpsvarning... eller att de rear en större aktiepost till en berörd uppköpare/partner/investerare.
    för 14 tim sedan
    Om du läser hela kommunikén så är klausulen ganska standard skulle jag säga.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

29 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 8 tim sedan
    ·
    Hej allihopa. Jag vill bara dela mina tankar om Peptonic och min förväntan på aktien de kommande veckorna. Om ni har följt Peptonic den senaste tiden, vet ni säkert redan att företaget håller på med några spännande initiativ. Bland annat arbetar de med att stärka sin position på den amerikanska marknaden, som är en av världens största och mest attraktiva marknader inom deras område. Dessutom har flera organisatoriska förändringar och initiativ skett, vilket kan bidra till att stödja företagets fortsatta tillväxt. Senast har Peptonic meddelat att de har genomfört sin första leverans till en strategisk partner i USA, vilket de själva beskriver som en viktig milstolpe i deras internationella expansion. Personligen tror jag att det kan komma ökat intresse för aktien i takt med att marknaden får fler nyheter och uppdateringar från företaget. Självklart finns det alltid risker förknippade med investeringar, särskilt i mindre tillväxtaktier, men jag tycker att Peptonic är ett intressant fall att hålla ögonen på just nu. Jag förväntar mig inte nödvändigtvis att aktien exploderar från en dag till en annan, men om företaget fortsätter att leverera positiva nyheter och framsteg i USA, kan de kommande veckorna och månaderna bli spännande för aktieägarna. Kom ihåg som alltid att göra er egen analys och inte investera pengar ni inte har råd att förlora. Detta är bara mina personliga tankar och inte en köprekommendation. Vad tycker ni själva om Peptonic?
    för 6 tim sedan
    @wilhelmkaas Jag har följt bolaget och aktien i flera år och delar dessvärre inte din positiva syn här.  Enligt mig har de mycket kvar att bevisa och framförallt leverera på det som utlovas, vilket de inte gör. Ett tips till dig och alla nya här inne är att läsa in sig lite mer i bolaget och inte bara gå på deras senaste pm som defakto inte är konkreta överhuvudtaget. De kastar ur sig många pm utan substans. Syns gärna dessa med kritiska ögon.  De har ingen organisation - och då menar jag ingen - på plats. Avsaknad av vd som de försökt rekrytera i mer än ett år nu.  Ledsen att säga. Men detta är inte ett bolag jag tror på. Hela styrelsen borde bytas ut och det är omöjligt att bedriva bolagsdrift utan organisation på plats. Den behöver vara kompetent.  Som du skriver så behöver alla göra sin egen analys. Jag ser detta bolag som riskabel investering. 
  • för 9 tim sedan
    ·
    Suger…..
    för 6 tim sedan
    Skulle stå suck…. 
  • för 10 tim sedan
    Hela forumet snackar om 24e juni att detta skulle va dagen vi flyger så går det neråt 😂😂🥲
    för 8 tim sedan
    ·
    De bygger momentum bara vänta de har utökat sin marknad i usa, de har fått en ny styrelse. Den kommer att stiga rejält på nästa nyheter?
  • för 14 tim sedan
    ·
    Så är det ett klipp, har köpt upp.
  • för 16 tim sedan
    Valet av ton när det gäller emissionsklausulen låter lite som en uppköpsvarning... eller att de rear en större aktiepost till en berörd uppköpare/partner/investerare.
    för 14 tim sedan
    Om du läser hela kommunikén så är klausulen ganska standard skulle jag säga.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
19 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
27 maj
2025 Q4-rapport
27 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
14 aug. 2025
2025 Q1-rapport
28 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

29 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
19 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
27 maj
2025 Q4-rapport
27 feb.
2025 Q3-rapport
6 nov. 2025
2025 Q2-rapport
14 aug. 2025
2025 Q1-rapport
28 maj 2025

Relaterade värdepapper

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 8 tim sedan
    ·
    Hej allihopa. Jag vill bara dela mina tankar om Peptonic och min förväntan på aktien de kommande veckorna. Om ni har följt Peptonic den senaste tiden, vet ni säkert redan att företaget håller på med några spännande initiativ. Bland annat arbetar de med att stärka sin position på den amerikanska marknaden, som är en av världens största och mest attraktiva marknader inom deras område. Dessutom har flera organisatoriska förändringar och initiativ skett, vilket kan bidra till att stödja företagets fortsatta tillväxt. Senast har Peptonic meddelat att de har genomfört sin första leverans till en strategisk partner i USA, vilket de själva beskriver som en viktig milstolpe i deras internationella expansion. Personligen tror jag att det kan komma ökat intresse för aktien i takt med att marknaden får fler nyheter och uppdateringar från företaget. Självklart finns det alltid risker förknippade med investeringar, särskilt i mindre tillväxtaktier, men jag tycker att Peptonic är ett intressant fall att hålla ögonen på just nu. Jag förväntar mig inte nödvändigtvis att aktien exploderar från en dag till en annan, men om företaget fortsätter att leverera positiva nyheter och framsteg i USA, kan de kommande veckorna och månaderna bli spännande för aktieägarna. Kom ihåg som alltid att göra er egen analys och inte investera pengar ni inte har råd att förlora. Detta är bara mina personliga tankar och inte en köprekommendation. Vad tycker ni själva om Peptonic?
    för 6 tim sedan
    @wilhelmkaas Jag har följt bolaget och aktien i flera år och delar dessvärre inte din positiva syn här.  Enligt mig har de mycket kvar att bevisa och framförallt leverera på det som utlovas, vilket de inte gör. Ett tips till dig och alla nya här inne är att läsa in sig lite mer i bolaget och inte bara gå på deras senaste pm som defakto inte är konkreta överhuvudtaget. De kastar ur sig många pm utan substans. Syns gärna dessa med kritiska ögon.  De har ingen organisation - och då menar jag ingen - på plats. Avsaknad av vd som de försökt rekrytera i mer än ett år nu.  Ledsen att säga. Men detta är inte ett bolag jag tror på. Hela styrelsen borde bytas ut och det är omöjligt att bedriva bolagsdrift utan organisation på plats. Den behöver vara kompetent.  Som du skriver så behöver alla göra sin egen analys. Jag ser detta bolag som riskabel investering. 
  • för 9 tim sedan
    ·
    Suger…..
    för 6 tim sedan
    Skulle stå suck…. 
  • för 10 tim sedan
    Hela forumet snackar om 24e juni att detta skulle va dagen vi flyger så går det neråt 😂😂🥲
    för 8 tim sedan
    ·
    De bygger momentum bara vänta de har utökat sin marknad i usa, de har fått en ny styrelse. Den kommer att stiga rejält på nästa nyheter?
  • för 14 tim sedan
    ·
    Så är det ett klipp, har köpt upp.
  • för 16 tim sedan
    Valet av ton när det gäller emissionsklausulen låter lite som en uppköpsvarning... eller att de rear en större aktiepost till en berörd uppköpare/partner/investerare.
    för 14 tim sedan
    Om du läser hela kommunikén så är klausulen ganska standard skulle jag säga.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm