Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Tesla

Tesla

446,89USD
−1,01% (−4,56)
Vid stängning
−0,20% (−0,89)
446,00Förhandel
446,00
−0,20% (−0,89)
Förhandel
446,89USD
−1,01% (−4,56)
Vid stängning
−0,20% (−0,89)
446,00Förhandel
446,00USD
−0,20% (−0,89)
Förhandel
Högst-
Lägst-
Omsättning-

Tesla

Tesla

446,89USD
−1,01% (−4,56)
Vid stängning
−0,20% (−0,89)
446,00Förhandel
446,00
−0,20% (−0,89)
Förhandel
446,89USD
−1,01% (−4,56)
Vid stängning
−0,20% (−0,89)
446,00Förhandel
446,00USD
−0,20% (−0,89)
Förhandel
Högst-
Lägst-
Omsättning-

Tesla

Tesla

446,89USD
−1,01% (−4,56)
Vid stängning
−0,20% (−0,89)
446,00Förhandel
446,00
−0,20% (−0,89)
Förhandel
446,89USD
−1,01% (−4,56)
Vid stängning
−0,20% (−0,89)
446,00Förhandel
446,00USD
−0,20% (−0,89)
Förhandel
Högst-
Lägst-
Omsättning-
2025 Q3-rapport
51 dagar sedan1t 5min

Orderdjup

Antal
Köp
215
Sälj
Antal
25

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Högst
-
VWAP
-
Lägst
-
Omsättning ()
-
VWAP
-
Högst
-
Lägst
-
Omsättning ()
-

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q4-rapport
28 jan. 2026
Tidigare händelser
Årsstämma 20256 nov.
2025 Q3-rapport22 okt.
2025 Q2-rapport23 juli
2025 Q1-rapport22 apr.
2024 Q4-rapport29 jan.
Data hämtas från FactSet, Quartr

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 19 min sen
    ·
    för 19 min sen
    ·
    Hur deltar man i SpaceX IPO?
  • för 1 tim sedan
    för 1 tim sedan
    Inga bra siffror från USA
  • för 13 tim sedan
    ·
    för 13 tim sedan
    ·
    🤩🤩
    för 4 tim sedan
    ·
    för 4 tim sedan
    ·
    Tja, han behöver pengarna till de instabila raketerna affärsmodellen är otroligt sårbar för politik. Så ett nej tack härifrån. Hade det varit Starlink, så ja tack
    för 1 tim sedan
    ·
    för 1 tim sedan
    ·
    Instabila raketer faktiskt 😄
  • för 18 tim sedan
    ·
    för 18 tim sedan
    ·
    Borde man köpa några till, eller vänta?
    för 15 tim sedan
    ·
    för 15 tim sedan
    ·
    Skulle kunna vänta på minidippar, kanske ner till 420. Ingen vet, detta är skönheten med aktiemarknaden.
  • för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Just nu har Waymo en tydlig säkerhetsfördel. Morgan Stanley uppskattar att dess bilar kör cirka 360,000 miles per olycka. Teslas tidiga robotaxidata ligger närmare 50,000 miles per olycka, även om urvalet fortfarande är litet och förbättras. Tesla, å andra sidan, har kostnadsfördelen. Dess robotaxikostnad är cirka $0.81 per mile, jämfört med $1.36–$1.43 för Waymos nuvarande system. Banken tror att Waymo kommer att sänka sina kostnader när dess nästa generations hårdvara skalas upp under 2027. 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley
    för 10 tim sedan
    ·
    för 10 tim sedan
    ·
    Waymos undergång (i längden) är uteslutande Teslas kapacitet att skala med ett enda knapptryck. Deras mjukvara är bättre, bilen är bättre och det utgör en mycket bättre användarupplevelse. Som redan nämnts är Robotaxi, utöver allt annat, också billigare att åka med. Det är inte raketvetenskap. Tesla kommer att "vinna" på lång sikt. Det tar dock tid, Waymo var snabbast ut med en underlägsen, självkörande teknik. Men det är ett maraton, inte en sprint. Elon spelar 4D schack 😎 Schackmatt Waymo. Men vi kan tacka Waymo för att ha banat väg för generell, självkörande teknik. Det sparar Tesla en massa huvudvärk. 🚀
    för 2 tim sedan
    ·
    för 2 tim sedan
    ·
    Helt enig. WAYMO och de andra är inte ”fiender” – de är pionjärer. De tar de första smällarna: reglering, stadsspecifika problem, offentlig skepsis, edge cases osv. Det är extremt värdefullt arbete för hela fältet. Tesla bygger något annat ovanpå det: skalbarhet. När den allmänna självkörande lösningen väl är tillräckligt bra, kan Tesla rulla ut den globalt med en software-push. Det är två olika strategier – och båda är nödvändiga. Så ja: • WAYMO banar väg och minskar friktion • Tesla fokuserar på massutrullning och pris • Användarna vinner oavsett Jag är uppriktigt tacksam för WAYMO och hejar på dem. Det gör Tesla för övrigt också – utan pionjärer, ingen plattform. 🚀
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2025 Q3-rapport
51 dagar sedan1t 5min

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 19 min sen
    ·
    för 19 min sen
    ·
    Hur deltar man i SpaceX IPO?
  • för 1 tim sedan
    för 1 tim sedan
    Inga bra siffror från USA
  • för 13 tim sedan
    ·
    för 13 tim sedan
    ·
    🤩🤩
    för 4 tim sedan
    ·
    för 4 tim sedan
    ·
    Tja, han behöver pengarna till de instabila raketerna affärsmodellen är otroligt sårbar för politik. Så ett nej tack härifrån. Hade det varit Starlink, så ja tack
    för 1 tim sedan
    ·
    för 1 tim sedan
    ·
    Instabila raketer faktiskt 😄
  • för 18 tim sedan
    ·
    för 18 tim sedan
    ·
    Borde man köpa några till, eller vänta?
    för 15 tim sedan
    ·
    för 15 tim sedan
    ·
    Skulle kunna vänta på minidippar, kanske ner till 420. Ingen vet, detta är skönheten med aktiemarknaden.
  • för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Just nu har Waymo en tydlig säkerhetsfördel. Morgan Stanley uppskattar att dess bilar kör cirka 360,000 miles per olycka. Teslas tidiga robotaxidata ligger närmare 50,000 miles per olycka, även om urvalet fortfarande är litet och förbättras. Tesla, å andra sidan, har kostnadsfördelen. Dess robotaxikostnad är cirka $0.81 per mile, jämfört med $1.36–$1.43 för Waymos nuvarande system. Banken tror att Waymo kommer att sänka sina kostnader när dess nästa generations hårdvara skalas upp under 2027. 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley
    för 10 tim sedan
    ·
    för 10 tim sedan
    ·
    Waymos undergång (i längden) är uteslutande Teslas kapacitet att skala med ett enda knapptryck. Deras mjukvara är bättre, bilen är bättre och det utgör en mycket bättre användarupplevelse. Som redan nämnts är Robotaxi, utöver allt annat, också billigare att åka med. Det är inte raketvetenskap. Tesla kommer att "vinna" på lång sikt. Det tar dock tid, Waymo var snabbast ut med en underlägsen, självkörande teknik. Men det är ett maraton, inte en sprint. Elon spelar 4D schack 😎 Schackmatt Waymo. Men vi kan tacka Waymo för att ha banat väg för generell, självkörande teknik. Det sparar Tesla en massa huvudvärk. 🚀
    för 2 tim sedan
    ·
    för 2 tim sedan
    ·
    Helt enig. WAYMO och de andra är inte ”fiender” – de är pionjärer. De tar de första smällarna: reglering, stadsspecifika problem, offentlig skepsis, edge cases osv. Det är extremt värdefullt arbete för hela fältet. Tesla bygger något annat ovanpå det: skalbarhet. När den allmänna självkörande lösningen väl är tillräckligt bra, kan Tesla rulla ut den globalt med en software-push. Det är två olika strategier – och båda är nödvändiga. Så ja: • WAYMO banar väg och minskar friktion • Tesla fokuserar på massutrullning och pris • Användarna vinner oavsett Jag är uppriktigt tacksam för WAYMO och hejar på dem. Det gör Tesla för övrigt också – utan pionjärer, ingen plattform. 🚀
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
215
Sälj
Antal
25

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Högst
-
VWAP
-
Lägst
-
Omsättning ()
-
VWAP
-
Högst
-
Lägst
-
Omsättning ()
-

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q4-rapport
28 jan. 2026
Tidigare händelser
Årsstämma 20256 nov.
2025 Q3-rapport22 okt.
2025 Q2-rapport23 juli
2025 Q1-rapport22 apr.
2024 Q4-rapport29 jan.
Data hämtas från FactSet, Quartr

Relaterade värdepapper

2025 Q3-rapport
51 dagar sedan1t 5min

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2025 Q4-rapport
28 jan. 2026
Tidigare händelser
Årsstämma 20256 nov.
2025 Q3-rapport22 okt.
2025 Q2-rapport23 juli
2025 Q1-rapport22 apr.
2024 Q4-rapport29 jan.
Data hämtas från FactSet, Quartr

Relaterade värdepapper

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 19 min sen
    ·
    för 19 min sen
    ·
    Hur deltar man i SpaceX IPO?
  • för 1 tim sedan
    för 1 tim sedan
    Inga bra siffror från USA
  • för 13 tim sedan
    ·
    för 13 tim sedan
    ·
    🤩🤩
    för 4 tim sedan
    ·
    för 4 tim sedan
    ·
    Tja, han behöver pengarna till de instabila raketerna affärsmodellen är otroligt sårbar för politik. Så ett nej tack härifrån. Hade det varit Starlink, så ja tack
    för 1 tim sedan
    ·
    för 1 tim sedan
    ·
    Instabila raketer faktiskt 😄
  • för 18 tim sedan
    ·
    för 18 tim sedan
    ·
    Borde man köpa några till, eller vänta?
    för 15 tim sedan
    ·
    för 15 tim sedan
    ·
    Skulle kunna vänta på minidippar, kanske ner till 420. Ingen vet, detta är skönheten med aktiemarknaden.
  • för 1 dag sedan
    ·
    för 1 dag sedan
    ·
    Just nu har Waymo en tydlig säkerhetsfördel. Morgan Stanley uppskattar att dess bilar kör cirka 360,000 miles per olycka. Teslas tidiga robotaxidata ligger närmare 50,000 miles per olycka, även om urvalet fortfarande är litet och förbättras. Tesla, å andra sidan, har kostnadsfördelen. Dess robotaxikostnad är cirka $0.81 per mile, jämfört med $1.36–$1.43 för Waymos nuvarande system. Banken tror att Waymo kommer att sänka sina kostnader när dess nästa generations hårdvara skalas upp under 2027. 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley
    för 10 tim sedan
    ·
    för 10 tim sedan
    ·
    Waymos undergång (i längden) är uteslutande Teslas kapacitet att skala med ett enda knapptryck. Deras mjukvara är bättre, bilen är bättre och det utgör en mycket bättre användarupplevelse. Som redan nämnts är Robotaxi, utöver allt annat, också billigare att åka med. Det är inte raketvetenskap. Tesla kommer att "vinna" på lång sikt. Det tar dock tid, Waymo var snabbast ut med en underlägsen, självkörande teknik. Men det är ett maraton, inte en sprint. Elon spelar 4D schack 😎 Schackmatt Waymo. Men vi kan tacka Waymo för att ha banat väg för generell, självkörande teknik. Det sparar Tesla en massa huvudvärk. 🚀
    för 2 tim sedan
    ·
    för 2 tim sedan
    ·
    Helt enig. WAYMO och de andra är inte ”fiender” – de är pionjärer. De tar de första smällarna: reglering, stadsspecifika problem, offentlig skepsis, edge cases osv. Det är extremt värdefullt arbete för hela fältet. Tesla bygger något annat ovanpå det: skalbarhet. När den allmänna självkörande lösningen väl är tillräckligt bra, kan Tesla rulla ut den globalt med en software-push. Det är två olika strategier – och båda är nödvändiga. Så ja: • WAYMO banar väg och minskar friktion • Tesla fokuserar på massutrullning och pris • Användarna vinner oavsett Jag är uppriktigt tacksam för WAYMO och hejar på dem. Det gör Tesla för övrigt också – utan pionjärer, ingen plattform. 🚀
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Antal
Köp
215
Sälj
Antal
25

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Högst
-
VWAP
-
Lägst
-
Omsättning ()
-
VWAP
-
Högst
-
Lägst
-
Omsättning ()
-

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades