Q3-rapport
29 dagar sedan‧1t 5min
Orderdjup
Antal
Köp
25
Sälj
Antal
25
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
-VWAP
Lägst
-Omsättning ()
VWAP
Högst
-Lägst
-Omsättning ()
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
Kalender är inte tillgänglig | |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Årsstämma | 6 nov. | |
| 2025 Q3-rapport | 22 okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 23 juli | |
| 2025 Q1-rapport | 22 apr. | |
| 2024 Årsrapport | 30 jan. |
Data hämtas från Morningstar, Quartr
Kunder har även besökt
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 10 tim sedanFarzad har några ganska intressanta tankar om framtidens självkörande teknik och hur det kommer att påverka allt från transport till infrastruktur i framtiden: Videon är ca 7 min lång. https://youtu.be/gEbuFbVN2sA?si=R24UhqahMx2B3e6Mför 26 min senför 26 min senDet finns två aspekter av detta, tid och ekonomi. Dagens bilteknologi kommer vara i produktion i EU fram till 2035. Sedan behövs minst 15 år att fasa ut dessa bilar. Alltså minst 2050 innan man kan allmänt börja förbjuda manuell körning. Här kommer det också ta några år innan certifieringen är klar, säg FSD marknad från 2030. Om vanliga familjer skall släppa egen bil måste man ekonomist räkna ihop det, totalkostnaden får inte bli så mycket högre än idag. I Sverige åker 7% regelbundet taxi. Om de skall bli fler med robottaxi måste priserna ner. Blir förmodligen olika prenumerationstjänster. Konsekvensen blir färre bilar. Dessa utnyttjas mer och får då kortare livslängd men förmodligen längre körsträcka än idag. Alltså lägre bilproduktion.
- för 14 tim sedanför 14 tim sedan👀 ser ut att gå lite snabbare det här med Robotaxi än många beräknat ….·för 1 tim sedanSupervised FSD kommer att tillåtas i 26 i EU
- ·för 15 tim sedanFör en månad sedan förutspådde jag ett stort fall. Det hände inte (men ett lättare fall inträffade). Musk-familjen har inte sålt av aktierna de köpte inför GF. Vad som är betydelsefullt är att Cathy Wood – en sann #tesla4life-investerare har sålt. Sålde hårt. Jag tror att vi inte är ute ur maktkampen. Musk vill fortfarande vara störst. Oavsett om Tesla lyckas.·för 4 tim sedanCathie Woods ARK har sålt och köpt i evigheter.. Inget nytt där även om folk försöker göra det till något meningsfullt. ARKs etf:er är kvalificerade som icke-diversifierade men de begränsar ändå Tesla-innehavet till cirka 10-15% av en enskild etf. Flera ARK-etf:er innehar Tesla om jag minns rätt.
- ·för 15 tim sedanStor kamp runt 400$?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q3-rapport
29 dagar sedan‧1t 5min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 10 tim sedanFarzad har några ganska intressanta tankar om framtidens självkörande teknik och hur det kommer att påverka allt från transport till infrastruktur i framtiden: Videon är ca 7 min lång. https://youtu.be/gEbuFbVN2sA?si=R24UhqahMx2B3e6Mför 26 min senför 26 min senDet finns två aspekter av detta, tid och ekonomi. Dagens bilteknologi kommer vara i produktion i EU fram till 2035. Sedan behövs minst 15 år att fasa ut dessa bilar. Alltså minst 2050 innan man kan allmänt börja förbjuda manuell körning. Här kommer det också ta några år innan certifieringen är klar, säg FSD marknad från 2030. Om vanliga familjer skall släppa egen bil måste man ekonomist räkna ihop det, totalkostnaden får inte bli så mycket högre än idag. I Sverige åker 7% regelbundet taxi. Om de skall bli fler med robottaxi måste priserna ner. Blir förmodligen olika prenumerationstjänster. Konsekvensen blir färre bilar. Dessa utnyttjas mer och får då kortare livslängd men förmodligen längre körsträcka än idag. Alltså lägre bilproduktion.
- för 14 tim sedanför 14 tim sedan👀 ser ut att gå lite snabbare det här med Robotaxi än många beräknat ….·för 1 tim sedanSupervised FSD kommer att tillåtas i 26 i EU
- ·för 15 tim sedanFör en månad sedan förutspådde jag ett stort fall. Det hände inte (men ett lättare fall inträffade). Musk-familjen har inte sålt av aktierna de köpte inför GF. Vad som är betydelsefullt är att Cathy Wood – en sann #tesla4life-investerare har sålt. Sålde hårt. Jag tror att vi inte är ute ur maktkampen. Musk vill fortfarande vara störst. Oavsett om Tesla lyckas.·för 4 tim sedanCathie Woods ARK har sålt och köpt i evigheter.. Inget nytt där även om folk försöker göra det till något meningsfullt. ARKs etf:er är kvalificerade som icke-diversifierade men de begränsar ändå Tesla-innehavet till cirka 10-15% av en enskild etf. Flera ARK-etf:er innehar Tesla om jag minns rätt.
- ·för 15 tim sedanStor kamp runt 400$?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
25
Sälj
Antal
25
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
-VWAP
Lägst
-Omsättning ()
VWAP
Högst
-Lägst
-Omsättning ()
Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Kunder har även besökt
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
Kalender är inte tillgänglig | |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Årsstämma | 6 nov. | |
| 2025 Q3-rapport | 22 okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 23 juli | |
| 2025 Q1-rapport | 22 apr. | |
| 2024 Årsrapport | 30 jan. |
Data hämtas från Morningstar, Quartr
Q3-rapport
29 dagar sedan‧1t 5min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
| Nästa händelse | |
|---|---|
Kalender är inte tillgänglig | |
| Tidigare händelser | ||
|---|---|---|
| 2025 Årsstämma | 6 nov. | |
| 2025 Q3-rapport | 22 okt. | |
| 2025 Q2-rapport | 23 juli | |
| 2025 Q1-rapport | 22 apr. | |
| 2024 Årsrapport | 30 jan. |
Data hämtas från Morningstar, Quartr
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- ·för 10 tim sedanFarzad har några ganska intressanta tankar om framtidens självkörande teknik och hur det kommer att påverka allt från transport till infrastruktur i framtiden: Videon är ca 7 min lång. https://youtu.be/gEbuFbVN2sA?si=R24UhqahMx2B3e6Mför 26 min senför 26 min senDet finns två aspekter av detta, tid och ekonomi. Dagens bilteknologi kommer vara i produktion i EU fram till 2035. Sedan behövs minst 15 år att fasa ut dessa bilar. Alltså minst 2050 innan man kan allmänt börja förbjuda manuell körning. Här kommer det också ta några år innan certifieringen är klar, säg FSD marknad från 2030. Om vanliga familjer skall släppa egen bil måste man ekonomist räkna ihop det, totalkostnaden får inte bli så mycket högre än idag. I Sverige åker 7% regelbundet taxi. Om de skall bli fler med robottaxi måste priserna ner. Blir förmodligen olika prenumerationstjänster. Konsekvensen blir färre bilar. Dessa utnyttjas mer och får då kortare livslängd men förmodligen längre körsträcka än idag. Alltså lägre bilproduktion.
- för 14 tim sedanför 14 tim sedan👀 ser ut att gå lite snabbare det här med Robotaxi än många beräknat ….·för 1 tim sedanSupervised FSD kommer att tillåtas i 26 i EU
- ·för 15 tim sedanFör en månad sedan förutspådde jag ett stort fall. Det hände inte (men ett lättare fall inträffade). Musk-familjen har inte sålt av aktierna de köpte inför GF. Vad som är betydelsefullt är att Cathy Wood – en sann #tesla4life-investerare har sålt. Sålde hårt. Jag tror att vi inte är ute ur maktkampen. Musk vill fortfarande vara störst. Oavsett om Tesla lyckas.·för 4 tim sedanCathie Woods ARK har sålt och köpt i evigheter.. Inget nytt där även om folk försöker göra det till något meningsfullt. ARKs etf:er är kvalificerade som icke-diversifierade men de begränsar ändå Tesla-innehavet till cirka 10-15% av en enskild etf. Flera ARK-etf:er innehar Tesla om jag minns rätt.
- ·för 15 tim sedanStor kamp runt 400$?
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Antal
Köp
25
Sälj
Antal
25
Senaste avslut
| Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Högst
-VWAP
Lägst
-Omsättning ()
VWAP
Högst
-Lägst
-Omsättning ()
Mäklarstatistik
Ingen data hittades






