Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Bouvet

Ingen data hittades.
2026 Q1-rapport
43 dagar sedan
3,00 NOK/aktie
Senaste utdelning
6,98%Direktavk.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
19 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
13 maj
2025 Q4-rapport
13 feb.
2025 Q3-rapport
11 nov. 2025
2025 Q2-rapport
26 aug. 2025
2025 Q1-rapport
21 maj 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 3 tim sedan · Ändrad
    ·
    Öppnar ny avdelning i Kongsberg 👍 https://techwatch.no/nyheter/strategi/article19424475.ece
  • för 12 tim sedan
    ·
    Fler här som hoppas på en vändning och köper in sig i en fallande kniv. Vad är det som köpare ser som säljare inte ser?
    för 3 tim sedan
    ·
    Delar din tanke att man vill spendera mindre på konsulter, men ibland är det ekonomiskt riktigt att använda konsulter snarare än att anställa för kortsiktiga behov. Jag har större tro på högre hastighet, kortare uppdrag, men fler. Då kan man fortsätta att ta betalt för det.
  • för 1 dag sedan
    ·
    turnaround case nu? wow 1% plus !
  • för 1 dag sedan
    ·
    Startar en lyssningsposition i Bouvet efter lång tids fall. Jag tror inte AI kommer att ta bort behovet av deras tjänster. Däremot tror jag att de kommer att utnyttja detta och överraska. Utdelningsyield och P/E är attraktivt enligt min mening. Möjligen ökar jag framöver. Startar med 0,49% av en portfölj på 100%. Gör en egen bedömning.
    för 1 dag sedan
    ·
    AI tar inte bort behovet av systemutvecklare och programmerare. AI förstärker behovet av skickliga systemutvecklare och programmerare, SRE, UX-designers osv., med hög kompetens. Kompetenskravet och leveranstakt och -kvalitet blir mycket viktigare framöver, och här tror jag flera, däribland Bouvet, är väl rustade. Jag tog mig en liten post jag också :)
  • 18 juni · Ändrad
    ·
    Jag köpte en liten post i bolaget trots att den ligger i en negativ trend. Den ger tillfredsställande utdelning och vinsten är acceptabel för mig. Jag tycker priset är attraktivt. Dessutom ville jag öka min exponering mot teknik. Vi får hoppas att den inte fortsätter fallet. Det kan vara lite farligt att köpa en aktie som är i en fallande trend, men jag ser att mäklarhusen i snitt förväntar sig en kurs runt 50 kronor. Det verkar som en av ägarna också håller med mig om att den har fallit för mycket. Möjligt att man måste ha lite tålamod. Jag ser dock att Q1 i år har fallit jämfört med förra året, men får hoppas att detta inte är en trend med nedåtgående intäkter. https://www.finansavisen.no/teknologi/2026/06/17/8359164/sverre-hurum-om-bouvet-raset-jag-har-penger-nok
    21 juni
    ·
    ..fånga aldrig en fallande kniv
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
43 dagar sedan
3,00 NOK/aktie
Senaste utdelning
6,98%Direktavk.

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 3 tim sedan · Ändrad
    ·
    Öppnar ny avdelning i Kongsberg 👍 https://techwatch.no/nyheter/strategi/article19424475.ece
  • för 12 tim sedan
    ·
    Fler här som hoppas på en vändning och köper in sig i en fallande kniv. Vad är det som köpare ser som säljare inte ser?
    för 3 tim sedan
    ·
    Delar din tanke att man vill spendera mindre på konsulter, men ibland är det ekonomiskt riktigt att använda konsulter snarare än att anställa för kortsiktiga behov. Jag har större tro på högre hastighet, kortare uppdrag, men fler. Då kan man fortsätta att ta betalt för det.
  • för 1 dag sedan
    ·
    turnaround case nu? wow 1% plus !
  • för 1 dag sedan
    ·
    Startar en lyssningsposition i Bouvet efter lång tids fall. Jag tror inte AI kommer att ta bort behovet av deras tjänster. Däremot tror jag att de kommer att utnyttja detta och överraska. Utdelningsyield och P/E är attraktivt enligt min mening. Möjligen ökar jag framöver. Startar med 0,49% av en portfölj på 100%. Gör en egen bedömning.
    för 1 dag sedan
    ·
    AI tar inte bort behovet av systemutvecklare och programmerare. AI förstärker behovet av skickliga systemutvecklare och programmerare, SRE, UX-designers osv., med hög kompetens. Kompetenskravet och leveranstakt och -kvalitet blir mycket viktigare framöver, och här tror jag flera, däribland Bouvet, är väl rustade. Jag tog mig en liten post jag också :)
  • 18 juni · Ändrad
    ·
    Jag köpte en liten post i bolaget trots att den ligger i en negativ trend. Den ger tillfredsställande utdelning och vinsten är acceptabel för mig. Jag tycker priset är attraktivt. Dessutom ville jag öka min exponering mot teknik. Vi får hoppas att den inte fortsätter fallet. Det kan vara lite farligt att köpa en aktie som är i en fallande trend, men jag ser att mäklarhusen i snitt förväntar sig en kurs runt 50 kronor. Det verkar som en av ägarna också håller med mig om att den har fallit för mycket. Möjligt att man måste ha lite tålamod. Jag ser dock att Q1 i år har fallit jämfört med förra året, men får hoppas att detta inte är en trend med nedåtgående intäkter. https://www.finansavisen.no/teknologi/2026/06/17/8359164/sverre-hurum-om-bouvet-raset-jag-har-penger-nok
    21 juni
    ·
    ..fånga aldrig en fallande kniv
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
19 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
13 maj
2025 Q4-rapport
13 feb.
2025 Q3-rapport
11 nov. 2025
2025 Q2-rapport
26 aug. 2025
2025 Q1-rapport
21 maj 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
43 dagar sedan

Nyheter

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
19 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
13 maj
2025 Q4-rapport
13 feb.
2025 Q3-rapport
11 nov. 2025
2025 Q2-rapport
26 aug. 2025
2025 Q1-rapport
21 maj 2025

Relaterade värdepapper

3,00 NOK/aktie
Senaste utdelning
6,98%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 3 tim sedan · Ändrad
    ·
    Öppnar ny avdelning i Kongsberg 👍 https://techwatch.no/nyheter/strategi/article19424475.ece
  • för 12 tim sedan
    ·
    Fler här som hoppas på en vändning och köper in sig i en fallande kniv. Vad är det som köpare ser som säljare inte ser?
    för 3 tim sedan
    ·
    Delar din tanke att man vill spendera mindre på konsulter, men ibland är det ekonomiskt riktigt att använda konsulter snarare än att anställa för kortsiktiga behov. Jag har större tro på högre hastighet, kortare uppdrag, men fler. Då kan man fortsätta att ta betalt för det.
  • för 1 dag sedan
    ·
    turnaround case nu? wow 1% plus !
  • för 1 dag sedan
    ·
    Startar en lyssningsposition i Bouvet efter lång tids fall. Jag tror inte AI kommer att ta bort behovet av deras tjänster. Däremot tror jag att de kommer att utnyttja detta och överraska. Utdelningsyield och P/E är attraktivt enligt min mening. Möjligen ökar jag framöver. Startar med 0,49% av en portfölj på 100%. Gör en egen bedömning.
    för 1 dag sedan
    ·
    AI tar inte bort behovet av systemutvecklare och programmerare. AI förstärker behovet av skickliga systemutvecklare och programmerare, SRE, UX-designers osv., med hög kompetens. Kompetenskravet och leveranstakt och -kvalitet blir mycket viktigare framöver, och här tror jag flera, däribland Bouvet, är väl rustade. Jag tog mig en liten post jag också :)
  • 18 juni · Ändrad
    ·
    Jag köpte en liten post i bolaget trots att den ligger i en negativ trend. Den ger tillfredsställande utdelning och vinsten är acceptabel för mig. Jag tycker priset är attraktivt. Dessutom ville jag öka min exponering mot teknik. Vi får hoppas att den inte fortsätter fallet. Det kan vara lite farligt att köpa en aktie som är i en fallande trend, men jag ser att mäklarhusen i snitt förväntar sig en kurs runt 50 kronor. Det verkar som en av ägarna också håller med mig om att den har fallit för mycket. Möjligt att man måste ha lite tålamod. Jag ser dock att Q1 i år har fallit jämfört med förra året, men får hoppas att detta inte är en trend med nedåtgående intäkter. https://www.finansavisen.no/teknologi/2026/06/17/8359164/sverre-hurum-om-bouvet-raset-jag-har-penger-nok
    21 juni
    ·
    ..fånga aldrig en fallande kniv
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm