Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Telenor

2026 Q1-rapport
57 dagar sedan
4,70 NOK/aktie
X-dag 15 okt.
6,68%Direktavk.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
16 juli
Tidigare händelser
Årsstämma 2026
19 maj
2026 Q1-rapport
28 apr.
2025 Q4-rapport
6 feb.
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025
2025 Q2-rapport
18 juli 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 1 dag sedan
    ·
    Fint att Telenor får ett så billigt återköp av sina aktier😀.
    för 1 dag sedan
    ·
    Enig, det kan hända att den här kommer att gå ner lite till, men det är inte tal om många kr.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Nja, det är ju kul det här... Trygg stabil aktie? Hmm
    för 1 tim sedan
    ·
    Aktiekursen är inte stabil, men utdelningarna är relativt stabila 😉
  • för 3 dagar sedan
    ·
    Ser att det är några som rosar starlink. Jag som har provat starlink på flera ställen menar att det är något överprissatt skit. Till information så använde jag starlink på Sotra och Askøy på västkusten. Klar sikt till himlen, följde alla instruktioner. Slutade med att jag gav upp det där, otroligt dålig hastighet i förhållande till vad man betalar för. Detta var för 1 år sedan. Ja, Telenor är dyrt, de pressar ut allt de kan från folk. Det ser jag som en stor negativ med Telenor. De är basically DNB, men inom telekom. Men i förhållande till starlink så är starlink boss. I alla fall på nuvarande stadium. Jag tror att fokuset på Norden nu kommer att skapa mer stabila kassaflöden och marginaler än man kunde förvänta sig från Asien/Mellanöstern. Ja, det är dyrare att köpa upp här i landet och dyrare att driva, men man får en mycket stabilare koncern. Det största problemet för Telenor är att de inte växer något särskilt, vi får hoppas att dessa förvärv leder till ökad eps. Jag ser om och om igen att företag som har sidledes eps som regel slutar med att falla betydligt, eftersom de flesta investerare vill investera i "upp och till höger" grafer. Priset på aktien är jag osäker på, Pe säger att den är skäligt prissatt, PS säger att den är lite dyr i förhållande till historiska normaler.
    för 1 dag sedan
    ·
    Starlink är ett litet hot i mina ögon. Det är inte direct to cell. ASTS däremot är direct to cell, och kan bli en framtida tjänst som används i Norden. Jag tror dock att Telenor kommer att ingå avtal med sådana tjänster om det behövs, som andra telekombolag har gjort. Frågan är dock om Europa bör använda amerikansk teknologi, speciellt om det är MAGA-styrt.
  • 19 juni
    ·
    Glad att jag sålde mig ut här ass, även om jag sålde mig ut med en liten förlust, världens tråkigaste aktie och ett girigt företag
    för 1 dag sedan
    ·
    Kanske köp inte stabila utdelningsaktier om du vill ha kortsiktig volatilitet 🧐🤔
  • 19 juni
    ·
    Tja, frågan är väl om man ska sitta kvar för utdelning eller vrida på ordet och byta ut aktien....?
    20 juni
    ·
    Definitivt sälj, behåll, eller köp.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
57 dagar sedan
4,70 NOK/aktie
X-dag 15 okt.
6,68%Direktavk.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 1 dag sedan
    ·
    Fint att Telenor får ett så billigt återköp av sina aktier😀.
    för 1 dag sedan
    ·
    Enig, det kan hända att den här kommer att gå ner lite till, men det är inte tal om många kr.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Nja, det är ju kul det här... Trygg stabil aktie? Hmm
    för 1 tim sedan
    ·
    Aktiekursen är inte stabil, men utdelningarna är relativt stabila 😉
  • för 3 dagar sedan
    ·
    Ser att det är några som rosar starlink. Jag som har provat starlink på flera ställen menar att det är något överprissatt skit. Till information så använde jag starlink på Sotra och Askøy på västkusten. Klar sikt till himlen, följde alla instruktioner. Slutade med att jag gav upp det där, otroligt dålig hastighet i förhållande till vad man betalar för. Detta var för 1 år sedan. Ja, Telenor är dyrt, de pressar ut allt de kan från folk. Det ser jag som en stor negativ med Telenor. De är basically DNB, men inom telekom. Men i förhållande till starlink så är starlink boss. I alla fall på nuvarande stadium. Jag tror att fokuset på Norden nu kommer att skapa mer stabila kassaflöden och marginaler än man kunde förvänta sig från Asien/Mellanöstern. Ja, det är dyrare att köpa upp här i landet och dyrare att driva, men man får en mycket stabilare koncern. Det största problemet för Telenor är att de inte växer något särskilt, vi får hoppas att dessa förvärv leder till ökad eps. Jag ser om och om igen att företag som har sidledes eps som regel slutar med att falla betydligt, eftersom de flesta investerare vill investera i "upp och till höger" grafer. Priset på aktien är jag osäker på, Pe säger att den är skäligt prissatt, PS säger att den är lite dyr i förhållande till historiska normaler.
    för 1 dag sedan
    ·
    Starlink är ett litet hot i mina ögon. Det är inte direct to cell. ASTS däremot är direct to cell, och kan bli en framtida tjänst som används i Norden. Jag tror dock att Telenor kommer att ingå avtal med sådana tjänster om det behövs, som andra telekombolag har gjort. Frågan är dock om Europa bör använda amerikansk teknologi, speciellt om det är MAGA-styrt.
  • 19 juni
    ·
    Glad att jag sålde mig ut här ass, även om jag sålde mig ut med en liten förlust, världens tråkigaste aktie och ett girigt företag
    för 1 dag sedan
    ·
    Kanske köp inte stabila utdelningsaktier om du vill ha kortsiktig volatilitet 🧐🤔
  • 19 juni
    ·
    Tja, frågan är väl om man ska sitta kvar för utdelning eller vrida på ordet och byta ut aktien....?
    20 juni
    ·
    Definitivt sälj, behåll, eller köp.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
16 juli
Tidigare händelser
Årsstämma 2026
19 maj
2026 Q1-rapport
28 apr.
2025 Q4-rapport
6 feb.
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025
2025 Q2-rapport
18 juli 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
57 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
16 juli
Tidigare händelser
Årsstämma 2026
19 maj
2026 Q1-rapport
28 apr.
2025 Q4-rapport
6 feb.
2025 Q3-rapport
29 okt. 2025
2025 Q2-rapport
18 juli 2025

Relaterade värdepapper

4,70 NOK/aktie
X-dag 15 okt.
6,68%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 1 dag sedan
    ·
    Fint att Telenor får ett så billigt återköp av sina aktier😀.
    för 1 dag sedan
    ·
    Enig, det kan hända att den här kommer att gå ner lite till, men det är inte tal om många kr.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Nja, det är ju kul det här... Trygg stabil aktie? Hmm
    för 1 tim sedan
    ·
    Aktiekursen är inte stabil, men utdelningarna är relativt stabila 😉
  • för 3 dagar sedan
    ·
    Ser att det är några som rosar starlink. Jag som har provat starlink på flera ställen menar att det är något överprissatt skit. Till information så använde jag starlink på Sotra och Askøy på västkusten. Klar sikt till himlen, följde alla instruktioner. Slutade med att jag gav upp det där, otroligt dålig hastighet i förhållande till vad man betalar för. Detta var för 1 år sedan. Ja, Telenor är dyrt, de pressar ut allt de kan från folk. Det ser jag som en stor negativ med Telenor. De är basically DNB, men inom telekom. Men i förhållande till starlink så är starlink boss. I alla fall på nuvarande stadium. Jag tror att fokuset på Norden nu kommer att skapa mer stabila kassaflöden och marginaler än man kunde förvänta sig från Asien/Mellanöstern. Ja, det är dyrare att köpa upp här i landet och dyrare att driva, men man får en mycket stabilare koncern. Det största problemet för Telenor är att de inte växer något särskilt, vi får hoppas att dessa förvärv leder till ökad eps. Jag ser om och om igen att företag som har sidledes eps som regel slutar med att falla betydligt, eftersom de flesta investerare vill investera i "upp och till höger" grafer. Priset på aktien är jag osäker på, Pe säger att den är skäligt prissatt, PS säger att den är lite dyr i förhållande till historiska normaler.
    för 1 dag sedan
    ·
    Starlink är ett litet hot i mina ögon. Det är inte direct to cell. ASTS däremot är direct to cell, och kan bli en framtida tjänst som används i Norden. Jag tror dock att Telenor kommer att ingå avtal med sådana tjänster om det behövs, som andra telekombolag har gjort. Frågan är dock om Europa bör använda amerikansk teknologi, speciellt om det är MAGA-styrt.
  • 19 juni
    ·
    Glad att jag sålde mig ut här ass, även om jag sålde mig ut med en liten förlust, världens tråkigaste aktie och ett girigt företag
    för 1 dag sedan
    ·
    Kanske köp inte stabila utdelningsaktier om du vill ha kortsiktig volatilitet 🧐🤔
  • 19 juni
    ·
    Tja, frågan är väl om man ska sitta kvar för utdelning eller vrida på ordet och byta ut aktien....?
    20 juni
    ·
    Definitivt sälj, behåll, eller köp.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm