Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Nokia

2026 Q1-rapport
65 dagar sedan
0,04 EUR/aktie
Senaste utdelning
1,23%Direktavk.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
23 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
23 apr.
2025 Q4-rapport
29 jan.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
24 juli 2025
2025 Q1-rapport
24 apr. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 10 tim sedan
    ·
    Hej, Nokias nedgång har inga starka skäl! Galna tider pågår fortfarande: politiska förhållanden ganska varierande, Iran+USA=som en sten i marknadens sko och i Asien sålde investerare Tech-företag, Trump: EU med nya tullavgifter, inflationsläget och Feds framtida beslut, allt detta belastade marknaden ganska illa och Nokia som alltid ett stort offer:((( Nokia har något att ge+++++innan 2Q tiden tar slut, dvs. innan 0.01.026 satsar jag på, det kan komma från Nvidia eller USA:s stat eller EU eller något stort avtal från något företag. Den stora frågan är: Tror du att Nokias värde är över dess nuvarande pris? Tror du på Nokias framtid? Har du en lämplig strategi med vilken du skulle kunna bekämpa den nuvarande marknadens förvirrade situation? Dina åsikter om Nokias nära framtid och långsiktiga framtid? Som VK meddelade, börjar 2Q, först Stora banker och sedan Tech-företag som Ericsson som påverkar Nokias aktier något och även andra AI_företag. Jag själv måste ändra min strategi gällande Nokia och marknaden, tills Nokia levererar, dvs. 23.07.026 och sedan ta det lugnt++++++++:) kommer det att bli. Det stora problemet är, storinvesterare kommer inte ihåg allt och tänker inte tillräckligt om alla Nokias vapen har använts och uppskattar Wall Street Nokias framgång under de senaste 0,5v och vad som är på gång? Jag litar starkt på Nokia, men jag litar inte på den nuvarande marknaden, därför är geopolitiken mycket förvirrande. Marknaden börjar stiga, därför börjar 2Q, oljan har fallit bra och även USA+Iran= fred är ett måste. All the best.
    inaktiverad
    för 4 tim sedan
    ·
    Fortfarande utan resultat är en kurs på drygt 11€ för Nokia mycket dyr. Om man investerar baserat på imaginära siffror eller övertygelser, är det det näst bästa sättet att bli av med sina pengar efter en öppen eld. Låt oss hoppas att ingen åtminstone spelar på denna aktie med lånade pengar till dessa priser. Jag tror att när Q2 är till hands, kommer kursen att vara ca. 9€. Den som betalade ~ 14€ för aktien, jag hoppas att det inte är så,
  • för 1 dag sedan
    ·
    Bra ökning idag. Nokia nådde säkert inte toppar vid 14€. För många positiva saker i luften. Vi håller tills 18€ slår till.
    för 1 dag sedan
    ·
    Stigning?
  • för 1 dag sedan
    ·
    ADR idag vänder till plus.
    för 1 dag sedan
    ·
    Jag vågar tvivla och samtidigt hoppas jag att jag har gruvligt fel. Det här är ett ganska stort velande.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Hej, nokia idag har lidit illa, saken började i Asien när Tech-företag föll illa och analytiker skrev om AI Bubble, även shorts hittade skäl att slå till, nokia idag har lidit mer, men i Cowboy:s land kan vad som helst hända, när USA:s marknad direkt efter 18,30 började++++++. Nokia har fallit utan några skäl, det är en stor möjlighet att njuta när Cash är. Jag är+++++++och jag tror på nokia. 2Q börjar redan nästa vecka och Ericsson ger redan fram till 17.07.06, tålamod är den enda medicinen. Alla har sin strategi och enligt situationerna uppstår förändring. Jag hoppas nästa vecka för med sig bättre stunder.
    för 1 dag sedan
    ·
    Cowboyen vill nu ha kursen ner.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Nokia, sagt adjö 👋 bara en lotteriaktie
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
65 dagar sedan
0,04 EUR/aktie
Senaste utdelning
1,23%Direktavk.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 10 tim sedan
    ·
    Hej, Nokias nedgång har inga starka skäl! Galna tider pågår fortfarande: politiska förhållanden ganska varierande, Iran+USA=som en sten i marknadens sko och i Asien sålde investerare Tech-företag, Trump: EU med nya tullavgifter, inflationsläget och Feds framtida beslut, allt detta belastade marknaden ganska illa och Nokia som alltid ett stort offer:((( Nokia har något att ge+++++innan 2Q tiden tar slut, dvs. innan 0.01.026 satsar jag på, det kan komma från Nvidia eller USA:s stat eller EU eller något stort avtal från något företag. Den stora frågan är: Tror du att Nokias värde är över dess nuvarande pris? Tror du på Nokias framtid? Har du en lämplig strategi med vilken du skulle kunna bekämpa den nuvarande marknadens förvirrade situation? Dina åsikter om Nokias nära framtid och långsiktiga framtid? Som VK meddelade, börjar 2Q, först Stora banker och sedan Tech-företag som Ericsson som påverkar Nokias aktier något och även andra AI_företag. Jag själv måste ändra min strategi gällande Nokia och marknaden, tills Nokia levererar, dvs. 23.07.026 och sedan ta det lugnt++++++++:) kommer det att bli. Det stora problemet är, storinvesterare kommer inte ihåg allt och tänker inte tillräckligt om alla Nokias vapen har använts och uppskattar Wall Street Nokias framgång under de senaste 0,5v och vad som är på gång? Jag litar starkt på Nokia, men jag litar inte på den nuvarande marknaden, därför är geopolitiken mycket förvirrande. Marknaden börjar stiga, därför börjar 2Q, oljan har fallit bra och även USA+Iran= fred är ett måste. All the best.
    inaktiverad
    för 4 tim sedan
    ·
    Fortfarande utan resultat är en kurs på drygt 11€ för Nokia mycket dyr. Om man investerar baserat på imaginära siffror eller övertygelser, är det det näst bästa sättet att bli av med sina pengar efter en öppen eld. Låt oss hoppas att ingen åtminstone spelar på denna aktie med lånade pengar till dessa priser. Jag tror att när Q2 är till hands, kommer kursen att vara ca. 9€. Den som betalade ~ 14€ för aktien, jag hoppas att det inte är så,
  • för 1 dag sedan
    ·
    Bra ökning idag. Nokia nådde säkert inte toppar vid 14€. För många positiva saker i luften. Vi håller tills 18€ slår till.
    för 1 dag sedan
    ·
    Stigning?
  • för 1 dag sedan
    ·
    ADR idag vänder till plus.
    för 1 dag sedan
    ·
    Jag vågar tvivla och samtidigt hoppas jag att jag har gruvligt fel. Det här är ett ganska stort velande.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Hej, nokia idag har lidit illa, saken började i Asien när Tech-företag föll illa och analytiker skrev om AI Bubble, även shorts hittade skäl att slå till, nokia idag har lidit mer, men i Cowboy:s land kan vad som helst hända, när USA:s marknad direkt efter 18,30 började++++++. Nokia har fallit utan några skäl, det är en stor möjlighet att njuta när Cash är. Jag är+++++++och jag tror på nokia. 2Q börjar redan nästa vecka och Ericsson ger redan fram till 17.07.06, tålamod är den enda medicinen. Alla har sin strategi och enligt situationerna uppstår förändring. Jag hoppas nästa vecka för med sig bättre stunder.
    för 1 dag sedan
    ·
    Cowboyen vill nu ha kursen ner.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Nokia, sagt adjö 👋 bara en lotteriaktie
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
23 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
23 apr.
2025 Q4-rapport
29 jan.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
24 juli 2025
2025 Q1-rapport
24 apr. 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport
65 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
23 juli
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
23 apr.
2025 Q4-rapport
29 jan.
2025 Q3-rapport
23 okt. 2025
2025 Q2-rapport
24 juli 2025
2025 Q1-rapport
24 apr. 2025

Relaterade värdepapper

0,04 EUR/aktie
Senaste utdelning
1,23%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 10 tim sedan
    ·
    Hej, Nokias nedgång har inga starka skäl! Galna tider pågår fortfarande: politiska förhållanden ganska varierande, Iran+USA=som en sten i marknadens sko och i Asien sålde investerare Tech-företag, Trump: EU med nya tullavgifter, inflationsläget och Feds framtida beslut, allt detta belastade marknaden ganska illa och Nokia som alltid ett stort offer:((( Nokia har något att ge+++++innan 2Q tiden tar slut, dvs. innan 0.01.026 satsar jag på, det kan komma från Nvidia eller USA:s stat eller EU eller något stort avtal från något företag. Den stora frågan är: Tror du att Nokias värde är över dess nuvarande pris? Tror du på Nokias framtid? Har du en lämplig strategi med vilken du skulle kunna bekämpa den nuvarande marknadens förvirrade situation? Dina åsikter om Nokias nära framtid och långsiktiga framtid? Som VK meddelade, börjar 2Q, först Stora banker och sedan Tech-företag som Ericsson som påverkar Nokias aktier något och även andra AI_företag. Jag själv måste ändra min strategi gällande Nokia och marknaden, tills Nokia levererar, dvs. 23.07.026 och sedan ta det lugnt++++++++:) kommer det att bli. Det stora problemet är, storinvesterare kommer inte ihåg allt och tänker inte tillräckligt om alla Nokias vapen har använts och uppskattar Wall Street Nokias framgång under de senaste 0,5v och vad som är på gång? Jag litar starkt på Nokia, men jag litar inte på den nuvarande marknaden, därför är geopolitiken mycket förvirrande. Marknaden börjar stiga, därför börjar 2Q, oljan har fallit bra och även USA+Iran= fred är ett måste. All the best.
    inaktiverad
    för 4 tim sedan
    ·
    Fortfarande utan resultat är en kurs på drygt 11€ för Nokia mycket dyr. Om man investerar baserat på imaginära siffror eller övertygelser, är det det näst bästa sättet att bli av med sina pengar efter en öppen eld. Låt oss hoppas att ingen åtminstone spelar på denna aktie med lånade pengar till dessa priser. Jag tror att när Q2 är till hands, kommer kursen att vara ca. 9€. Den som betalade ~ 14€ för aktien, jag hoppas att det inte är så,
  • för 1 dag sedan
    ·
    Bra ökning idag. Nokia nådde säkert inte toppar vid 14€. För många positiva saker i luften. Vi håller tills 18€ slår till.
    för 1 dag sedan
    ·
    Stigning?
  • för 1 dag sedan
    ·
    ADR idag vänder till plus.
    för 1 dag sedan
    ·
    Jag vågar tvivla och samtidigt hoppas jag att jag har gruvligt fel. Det här är ett ganska stort velande.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Hej, nokia idag har lidit illa, saken började i Asien när Tech-företag föll illa och analytiker skrev om AI Bubble, även shorts hittade skäl att slå till, nokia idag har lidit mer, men i Cowboy:s land kan vad som helst hända, när USA:s marknad direkt efter 18,30 började++++++. Nokia har fallit utan några skäl, det är en stor möjlighet att njuta när Cash är. Jag är+++++++och jag tror på nokia. 2Q börjar redan nästa vecka och Ericsson ger redan fram till 17.07.06, tålamod är den enda medicinen. Alla har sin strategi och enligt situationerna uppstår förändring. Jag hoppas nästa vecka för med sig bättre stunder.
    för 1 dag sedan
    ·
    Cowboyen vill nu ha kursen ner.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Nokia, sagt adjö 👋 bara en lotteriaktie
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm