Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Bittium

Ingen data hittades.
2026 Q1-rapport

Endast PDF

57 dagar sedan
0,15 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,47%Direktavk.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
7 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
29 apr.
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q3-rapport
24 okt. 2025
2025 Q2-rapport
8 aug. 2025
2025 Q1-rapport
29 apr. 2025

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 10 tim sedan
    ·
    Kommer vi att gå till den magiska 25€ nivån i detta fall den här gången 😄
    för 3 tim sedan
    ·
    Jag får också ganska många av dem…😂
  • för 1 dag sedan
    ·
    Rheinmetall idag i fritt fall. Som tur är skulle det aldrig kunna hända Helsingfors-listade företag 😎
    för 5 tim sedan
    ·
    Anatomin av forumspam: Vad i all världen är en "Crybully"? På diskussionsforum stöter man nästan varje dag på ett visst tungt beteendemönster, för vilket det finns en passande engelsk term Crybully (på finska uhribullaaja eller itkupullaaja). Ordet är en kombination av orden crybaby (itkupilli) och bully (kiusaaja). Definition kortfattat: En person som systematiskt mobbar, provocerar och underkuvar andra, men som blixtsnabbt kastar sig in i offerrollen så snart de ställs till svars för sina ord eller blir motsagda. Du känner igen denna typ på forumet genom tre tydliga varningssignaler: 1. Beväpnad offerroll Hen startar medvetet ett gräl och attackerar andra. Om någon svarar hen med fakta eller skarp kritik, vänder hen situationen upp och ner och hävdar att hen själv är målet för en orättvis häxjakt eller mobbning. 2. Föregiven sårbarhet (Manipulation) Hen använder offerrollen som en sköld för att undvika ansvar för sina egna grovheter. Orsaken och skulden läggs alltid på andra: "Det är bara jag som blir mobbad igen här." 3. Vilseledande av utomstående Hen försöker manipulera forumets andra läsare och framför allt administrationen till sin sida. Målet är att få den ursprungliga svaranden att framstå som angriparen, väcka medlidande och fiska efter bannlysningar för andra.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Det är tyst med nya avtal.
    för 1 dag sedan
    ·
    Kokmar, det här är ett högriskbolag. Jag själv har inte köpt eller hållit denna med holding i åtanke alls. Helt och hållet som en swing trading-aktie, eftersom de dagliga volymerna är så stora. Det är en för riskabel aktie för mig för långsiktigt innehav. Men med denna swing trading har jag lyckats göra cirka 15-20 k i vinst på ungefär tre månader. Självklart är allt möjligt, så jag dömer inte dem som håller. Det kräver tålamod och ett kallt huvud. Förutom om man köpte den då i sten- och yxåldern, då kan man lugnt titta på korten lite längre.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    29.xx den här veckan.
    för 6 tim sedan
    ·
    Jag skulle inte längre våga köpa över 25.
  • 18 juni
    ·
    Är Bittiums orderböcker fulla nu? Kan de inte leverera mer inom den närmaste framtiden? Kapacitetsbrist?
    för 9 tim sedan
    ·
    Enligt rykten har bittium aökanut att använda IT-konsultföretagens tjänster alltmer, en del av avkastningen fördelas till dem, så nu att köpa fallna IT-konsultföretag.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

57 dagar sedan
0,15 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,47%Direktavk.

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 10 tim sedan
    ·
    Kommer vi att gå till den magiska 25€ nivån i detta fall den här gången 😄
    för 3 tim sedan
    ·
    Jag får också ganska många av dem…😂
  • för 1 dag sedan
    ·
    Rheinmetall idag i fritt fall. Som tur är skulle det aldrig kunna hända Helsingfors-listade företag 😎
    för 5 tim sedan
    ·
    Anatomin av forumspam: Vad i all världen är en "Crybully"? På diskussionsforum stöter man nästan varje dag på ett visst tungt beteendemönster, för vilket det finns en passande engelsk term Crybully (på finska uhribullaaja eller itkupullaaja). Ordet är en kombination av orden crybaby (itkupilli) och bully (kiusaaja). Definition kortfattat: En person som systematiskt mobbar, provocerar och underkuvar andra, men som blixtsnabbt kastar sig in i offerrollen så snart de ställs till svars för sina ord eller blir motsagda. Du känner igen denna typ på forumet genom tre tydliga varningssignaler: 1. Beväpnad offerroll Hen startar medvetet ett gräl och attackerar andra. Om någon svarar hen med fakta eller skarp kritik, vänder hen situationen upp och ner och hävdar att hen själv är målet för en orättvis häxjakt eller mobbning. 2. Föregiven sårbarhet (Manipulation) Hen använder offerrollen som en sköld för att undvika ansvar för sina egna grovheter. Orsaken och skulden läggs alltid på andra: "Det är bara jag som blir mobbad igen här." 3. Vilseledande av utomstående Hen försöker manipulera forumets andra läsare och framför allt administrationen till sin sida. Målet är att få den ursprungliga svaranden att framstå som angriparen, väcka medlidande och fiska efter bannlysningar för andra.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Det är tyst med nya avtal.
    för 1 dag sedan
    ·
    Kokmar, det här är ett högriskbolag. Jag själv har inte köpt eller hållit denna med holding i åtanke alls. Helt och hållet som en swing trading-aktie, eftersom de dagliga volymerna är så stora. Det är en för riskabel aktie för mig för långsiktigt innehav. Men med denna swing trading har jag lyckats göra cirka 15-20 k i vinst på ungefär tre månader. Självklart är allt möjligt, så jag dömer inte dem som håller. Det kräver tålamod och ett kallt huvud. Förutom om man köpte den då i sten- och yxåldern, då kan man lugnt titta på korten lite längre.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    29.xx den här veckan.
    för 6 tim sedan
    ·
    Jag skulle inte längre våga köpa över 25.
  • 18 juni
    ·
    Är Bittiums orderböcker fulla nu? Kan de inte leverera mer inom den närmaste framtiden? Kapacitetsbrist?
    för 9 tim sedan
    ·
    Enligt rykten har bittium aökanut att använda IT-konsultföretagens tjänster alltmer, en del av avkastningen fördelas till dem, så nu att köpa fallna IT-konsultföretag.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
7 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
29 apr.
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q3-rapport
24 okt. 2025
2025 Q2-rapport
8 aug. 2025
2025 Q1-rapport
29 apr. 2025

Relaterade värdepapper

2026 Q1-rapport

Endast PDF

57 dagar sedan

Nyheter

AI
Senaste
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Data hämtas från FactSet, Quartr
Nästa händelse
2026 Q2-rapport
7 aug.
Tidigare händelser
2026 Q1-rapport
29 apr.
2025 Q4-rapport
19 feb.
2025 Q3-rapport
24 okt. 2025
2025 Q2-rapport
8 aug. 2025
2025 Q1-rapport
29 apr. 2025

Relaterade värdepapper

0,15 EUR/aktie
Senaste utdelning
0,47%Direktavk.

Forum

Delta i diskussionerna på Nordnet Social
Logga in
  • för 10 tim sedan
    ·
    Kommer vi att gå till den magiska 25€ nivån i detta fall den här gången 😄
    för 3 tim sedan
    ·
    Jag får också ganska många av dem…😂
  • för 1 dag sedan
    ·
    Rheinmetall idag i fritt fall. Som tur är skulle det aldrig kunna hända Helsingfors-listade företag 😎
    för 5 tim sedan
    ·
    Anatomin av forumspam: Vad i all världen är en "Crybully"? På diskussionsforum stöter man nästan varje dag på ett visst tungt beteendemönster, för vilket det finns en passande engelsk term Crybully (på finska uhribullaaja eller itkupullaaja). Ordet är en kombination av orden crybaby (itkupilli) och bully (kiusaaja). Definition kortfattat: En person som systematiskt mobbar, provocerar och underkuvar andra, men som blixtsnabbt kastar sig in i offerrollen så snart de ställs till svars för sina ord eller blir motsagda. Du känner igen denna typ på forumet genom tre tydliga varningssignaler: 1. Beväpnad offerroll Hen startar medvetet ett gräl och attackerar andra. Om någon svarar hen med fakta eller skarp kritik, vänder hen situationen upp och ner och hävdar att hen själv är målet för en orättvis häxjakt eller mobbning. 2. Föregiven sårbarhet (Manipulation) Hen använder offerrollen som en sköld för att undvika ansvar för sina egna grovheter. Orsaken och skulden läggs alltid på andra: "Det är bara jag som blir mobbad igen här." 3. Vilseledande av utomstående Hen försöker manipulera forumets andra läsare och framför allt administrationen till sin sida. Målet är att få den ursprungliga svaranden att framstå som angriparen, väcka medlidande och fiska efter bannlysningar för andra.
  • för 1 dag sedan
    ·
    Det är tyst med nya avtal.
    för 1 dag sedan
    ·
    Kokmar, det här är ett högriskbolag. Jag själv har inte köpt eller hållit denna med holding i åtanke alls. Helt och hållet som en swing trading-aktie, eftersom de dagliga volymerna är så stora. Det är en för riskabel aktie för mig för långsiktigt innehav. Men med denna swing trading har jag lyckats göra cirka 15-20 k i vinst på ungefär tre månader. Självklart är allt möjligt, så jag dömer inte dem som håller. Det kräver tålamod och ett kallt huvud. Förutom om man köpte den då i sten- och yxåldern, då kan man lugnt titta på korten lite längre.
  • för 3 dagar sedan
    ·
    29.xx den här veckan.
    för 6 tim sedan
    ·
    Jag skulle inte längre våga köpa över 25.
  • 18 juni
    ·
    Är Bittiums orderböcker fulla nu? Kan de inte leverera mer inom den närmaste framtiden? Kapacitetsbrist?
    för 9 tim sedan
    ·
    Enligt rykten har bittium aökanut att använda IT-konsultföretagens tjänster alltmer, en del av avkastningen fördelas till dem, så nu att köpa fallna IT-konsultföretag.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Nordnet Social och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Ingen data hittades

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades
© 2026 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm