KV42
Följare
Följer
1 star
Rating
Sijoittaja niistä ajoista, jolloin kannatti sijoittaa vain valtion verottomiin obligaatioihin. Sen jälkeen Suomi- osakkeisiin.
Alkuun kohtalaisia tuottoja erityisesti osingoista. Sen jälkeen vaakalentoa. Menetin hermoni ja siirryin 100%:sti Amerikkaan.Liikaa hypeä.. Sitten Euroopan puolustusta ja ja norjalaisia laivureita sekä norjalaista öljyä Nordnetin sv-tilille.
Logga in på Nordnet Social för att se innehav.
Logga in
Aktier och övriga värdepapper
Andel
GAV
Avkastning
Fonder
Andel
GAV
Avkastning