jeepu1
Följare
Följer
0 stars
Rating
Olen 52-vuotias. Aloitin sijoittamisen noin 12 vuotta sitten, joskin on ollut välivuosia, jolloin salkku on ollut nollassa. Aloitin taas koronan jälkeen ja silloin rakastuin dippeihin. Viime vuonna möin kaikki kiinteä omaisuus sekä auton. Keskityn nyt vain sijoittamiseen. Yritän mennä aina vastavirtaan, ostan dipeissä, enkä mene mukaan enää kuin hinta on jo mielestäni karannut. Yritän löytää unohdetut osakkeet. Salkun pohjalla kuitenkin vakaat suomalaiset yritykset. USA on tullut mukaan kuvioihin vasta viime aikoina. Tavoitteena ennenaikainen eläköityminen.
Logga in på Nordnet Social för att se innehav.
Logga in
Aktier och övriga värdepapper
Andel
GAV
Avkastning
Fonder
Andel
GAV
Avkastning