JakobDH
Följare
Följer
2 stars
Rating
Jeg er en konservativ investor med meget lav omsætningshastighed i min portefølje. Min fokus er typisk på lavt P/E i firmaer, der ikke er for risikable. Dem er der ikke mange af for tiden. Så min vigtigste investeringsbeslutning er, at vente på nedturen sætter ind, gå kontant i en periode og så ind igen. Jeg har hovedsaglig købt danske aktier, men de er efterhånden blevet for dyre. Derfor skal jeg til at se mig om efter nogle udenlandske firmaer.
Logga in på Nordnet Social för att se innehav.
Logga in
Aktier och övriga värdepapper
Andel
GAV
Avkastning
Fonder
Andel
GAV
Avkastning