63er
Följare
Följer
null stars
Rating
Har investeret i mange år med fire forskellige porteføljer :
tre konti i Nordnet til hhv. pension-udbytte-high risk .
samt Saxo til Asien og alle dem som ikke kan købes ved Nordnet
og er nu blevet min levevej .
Ser frem til at Avanza kommer til DK i 2027 , konkurrence er godt for os investorer
ps. nogen herinde der kan anbefale Pluto Markets ?
Logga in på Nordnet Social för att se innehav.
Logga in
Aktier och övriga värdepapper
Andel
GAV
Avkastning
Fonder
Andel
GAV
Avkastning