Varför får jag felmeddelande med swish?
Om du får ett felmeddelande kan det bero på att Swish har driftstörningar. Här kan du kontrollera om Swish har driftstörningar eller underhåll som påverkar tjänsten.
Det kan också vara så att Nordnet genomför underhåll som påverkar tjänsten. I det fallet försöker vi alltid kommunicera det på Nordnets webbsida, här.
För övriga orsaker kan du säkerställa att följande stämmer:
Ditt mobilnummer är kopplat till Swish
Du har angivit rätt mobilnummer
Du gör en överföring till en kontotyp som stödjer Swish, se vilka kontotyper som stöds
i frågan "Vilka konton kan jag Swisha till?"Du genomför överföringen när tjänsten är tillgänglig. (Notera vänligen att Nordnet inte stödjer insättningar med Swish mellan kl. 00:00 - 05:00)
Du har uppdaterat din Swish-app
Relaterade frågor
- Hur gör jag en insättning?
- Hur registrerar jag ett kopplat konto?
- Hur swishar jag in pengar till Nordnet?
- Hur gör jag insättning i utländsk valuta?
- Innebär ett kopplat konto att Nordnet kan dra pengar från mitt bankkonto?
- Hur lång tid tar en insättning?
- Hur gör jag en insättning från utlandet?
- Vilka konton kan jag swisha till?
- Kan jag ansluta mitt Nordnet-konto till Swish?
- Finns det någon beloppsgräns för swish?