Alla kategorier
Handel & värdepapper
Kan jag beställa realtidskurser för USA och Kanada hos er?
Hur fungerar den norska källskatten på utdelningar?
Varför är kurserna fördröjda och hur aktiverar jag realtidskurser?
Vad är W-8BEN och behöver jag uppdatera det på Nordnet?
Kan jag handla amerikanska OTC-aktier på Nordnet?
Vad är ett depåbevis?
Kan jag handla amerikanska/kanadensiska ETFer via er?
Vad är en SPAC?
Vilken utländsk källskatt dras på brittiska utdelningar?
Vilka aktier och värdepapper kan jag handla på Londonbörsen?
Vilka är riskerna och kostnaderna med utländska värdepapper?
Vad innebär omklassificering av utdelningar?
Vilka aktier och värdepapper kan jag handla på schweiziska börsen?
Vilka aktier och värdepapper kan jag handla på italienska börsen?
Vilka aktier och värdepapper kan jag handla på irländska börsen?
Vilka aktier och värdepapper kan jag handla på österrikiska börsen?
Vilka aktier och värdepapper kan jag handla på franska börsen?
Vilka aktier och värdepapper kan jag handla på belgiska börsen?
Varför visas aktiekurserna i pence (GBX) och inte i pund (GBP)?
Information kring handel med PTP (Publicly Traded Partnership) i USA
Vilka aktier och värdepapper kan jag handla på portugisiska börsen?
Vilka aktier och värdepapper kan jag handla på nederländska börsen?
Inom vilka kontotyper kan jag handla på Londonbörsen?
Information om investeringar med koppling till Ryssland