Hoppa till huvudinnehållet

Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?

Varför kan jag inte logga in? ERROR 500

Om du möts av felmeddelandet "Error 500" när du loggar in, är ditt konto till största sannolikhet under uppsägning. Nordnet har rensat bort inaktiva konton som haft ett värde om noll kronor de senaste åren. Inför uppsägningen skickade vi ut ett meddelande där vi förklarade vad som skulle ske och om kund då satte in 100 kronor innan utsatt datum så skulle uppsägningen ha hävts. 

Vill du bli kund på nytt så är du självklart varmt välkommen att bli det! Du blir då kund genom det här digitala formuläret som du signerar med BankID. Observera att det kan ta upp till fem bankdagar innan kontot är öppnat så om du har bråttom att öppna kontot ber vi dig kontakta Nordnets kundservice för hjälp.

Fick du svar på din fråga?

Tillbaka
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm