JINHUI SHIPPING AND TRANSPORTATION(JIN)
(JIN)
Q4-rapport
58 dagar sedan‧24min
0,00 NOK/aktie
X-dag 27 maj
Orderdjup
Stängd
Antal
Köp
11
Sälj
Antal
2 000
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
1 | - | - | ||
286 | - | - | ||
15 | - | - | ||
30 | - | - | ||
70 | - | - |
Omsättning (NOK)
170 090Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2023 Årsstämma | 24 maj |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2023 Q4-rapport | 27 feb. | |
2023 Q3-rapport | 29 nov. 2023 | |
2023 Q2-rapport | 28 aug. 2023 | |
2023 Q1-rapport | 31 maj 2023 | |
2022 Årsstämma | 24 maj 2023 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q4-rapport
58 dagar sedan‧24min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2023 Årsstämma | 24 maj |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2023 Q4-rapport | 27 feb. | |
2023 Q3-rapport | 29 nov. 2023 | |
2023 Q2-rapport | 28 aug. 2023 | |
2023 Q1-rapport | 31 maj 2023 | |
2022 Årsstämma | 24 maj 2023 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- 17 apr.17 apr.Her er det muligens oppside som venter den tolmodige.för 2 dagar sedanför 2 dagar sedanBørsverdien er litt over 600 M NOK. Selskapsverdien er ca 5 ganger høyere..
- 11 apr.11 apr.En rekke innsidekjøp nå den siste tiden. Ikke enorme volum akkurat, men tenker fortsatt det er positivt?12 apr.12 apr.En to års avtale for innleie av et skip ,bygd i 2016, for 16500 dollar dagen. Pr idag virker det ikke akkurat som noe kupp . Ratene i Asia idag , hvor de benytter stort sett hele flåten, er under 15.000 . De må ha stor tro på fremtiden.
- 23 feb.23 feb.Tror resultatet for Q4 -23 blir triste greier. Men -24 bør bli mye bedre. Tipper det capekjøpet de gjorde i begynnelsen av februar, som de sikkert hadde forhandlet om en god stund, kan gi en god gevinst om de velger å selge det senere i år. Men i dette caset er det tålmodighet som gjelder.3 apr.3 apr.Q1-24 blir vesentlig bedre enn Q4 -23. Men det er ikke sikkert det er tilstrekkelig til å svinge selskapet over i grønt. Selv tipper jeg resultatet blir liggende mellom 0 til -4 mill. Det kan svekke egenkapitalen ytterlige en liten krone pr aksje. Men pga avskrivningene vil cash flowen allievel være positiv, med 3- 7 mill . Det avgjørende for kursinnhentingen blir utviklingen av ratene i Q2. Skal vi legge historien til grunn, betyr det at vi kan vente en økning i ratene. Selskapet bør derfor svinge over i grønt fra Q2. Rateøkningene(hvis det skjer) vil gså øke skipsverdiene , altså de reelle aktivaverdiene i selskapets balanse. Med utgangspunkt i kr 32-33 pr aksje i bokført kapital, fastholder jeg fortsatt mitt syn på at dette er en billig aksje rundt kr 6-6.50. Men det er selvsagt ingen anbefaling til noen om å kjøpe. Risikoen er stor, bla pga manglende tillit til eiernes disposisjoner. I tillegg har selskapet i løpet av de siste 12 månedene opplevd at en rekke norske investorer har kjøpt og solgt ganske store poster. Mykland gikk inn med over 700.000 aksjer og er nå ute av top 20 lista, antakelig med tap. Så har vi fått inn Silvercoin, Colorado og Finnbergåsen. Jeg tipper dette også er kortsiktige investeringer gjort i håp om en kvikk gevinst. Så her kan det fort bli veldig volatilt.
- 11 feb.11 feb.Ikke helt fersk men god lesing - https://www.bimco.org/news/market_analysis/2024/20240124-smoo-bulk. Ser ut som supramax og panamax får nedgang. We are slightly more cautious on the outlook for freight rates, as we currently expect limited demand growth. This would particularly impact the panamax segment, where a significant decline in coal shipments could lead to weaker freight rates. We estimate that over half of the cargo transported by panamax ships in 2023 was coal. Low fleet growth in the capesize and handysize segments could support freight rates during 2024 and 2025. On the contrary, high panamax and supramax deliveries could pressure freight rates in these segments.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Q4-rapport
58 dagar sedan‧24min
0,00 NOK/aktie
X-dag 27 maj
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
0,00 NOK/aktie
X-dag 27 maj
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- 17 apr.17 apr.Her er det muligens oppside som venter den tolmodige.för 2 dagar sedanför 2 dagar sedanBørsverdien er litt over 600 M NOK. Selskapsverdien er ca 5 ganger høyere..
- 11 apr.11 apr.En rekke innsidekjøp nå den siste tiden. Ikke enorme volum akkurat, men tenker fortsatt det er positivt?12 apr.12 apr.En to års avtale for innleie av et skip ,bygd i 2016, for 16500 dollar dagen. Pr idag virker det ikke akkurat som noe kupp . Ratene i Asia idag , hvor de benytter stort sett hele flåten, er under 15.000 . De må ha stor tro på fremtiden.
- 23 feb.23 feb.Tror resultatet for Q4 -23 blir triste greier. Men -24 bør bli mye bedre. Tipper det capekjøpet de gjorde i begynnelsen av februar, som de sikkert hadde forhandlet om en god stund, kan gi en god gevinst om de velger å selge det senere i år. Men i dette caset er det tålmodighet som gjelder.3 apr.3 apr.Q1-24 blir vesentlig bedre enn Q4 -23. Men det er ikke sikkert det er tilstrekkelig til å svinge selskapet over i grønt. Selv tipper jeg resultatet blir liggende mellom 0 til -4 mill. Det kan svekke egenkapitalen ytterlige en liten krone pr aksje. Men pga avskrivningene vil cash flowen allievel være positiv, med 3- 7 mill . Det avgjørende for kursinnhentingen blir utviklingen av ratene i Q2. Skal vi legge historien til grunn, betyr det at vi kan vente en økning i ratene. Selskapet bør derfor svinge over i grønt fra Q2. Rateøkningene(hvis det skjer) vil gså øke skipsverdiene , altså de reelle aktivaverdiene i selskapets balanse. Med utgangspunkt i kr 32-33 pr aksje i bokført kapital, fastholder jeg fortsatt mitt syn på at dette er en billig aksje rundt kr 6-6.50. Men det er selvsagt ingen anbefaling til noen om å kjøpe. Risikoen er stor, bla pga manglende tillit til eiernes disposisjoner. I tillegg har selskapet i løpet av de siste 12 månedene opplevd at en rekke norske investorer har kjøpt og solgt ganske store poster. Mykland gikk inn med over 700.000 aksjer og er nå ute av top 20 lista, antakelig med tap. Så har vi fått inn Silvercoin, Colorado og Finnbergåsen. Jeg tipper dette også er kortsiktige investeringer gjort i håp om en kvikk gevinst. Så her kan det fort bli veldig volatilt.
- 11 feb.11 feb.Ikke helt fersk men god lesing - https://www.bimco.org/news/market_analysis/2024/20240124-smoo-bulk. Ser ut som supramax og panamax får nedgang. We are slightly more cautious on the outlook for freight rates, as we currently expect limited demand growth. This would particularly impact the panamax segment, where a significant decline in coal shipments could lead to weaker freight rates. We estimate that over half of the cargo transported by panamax ships in 2023 was coal. Low fleet growth in the capesize and handysize segments could support freight rates during 2024 and 2025. On the contrary, high panamax and supramax deliveries could pressure freight rates in these segments.
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Stängd
Antal
Köp
11
Sälj
Antal
2 000
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
1 | - | - | ||
286 | - | - | ||
15 | - | - | ||
30 | - | - | ||
70 | - | - |
Omsättning (NOK)
170 090Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2023 Årsstämma | 24 maj |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2023 Q4-rapport | 27 feb. | |
2023 Q3-rapport | 29 nov. 2023 | |
2023 Q2-rapport | 28 aug. 2023 | |
2023 Q1-rapport | 31 maj 2023 | |
2022 Årsstämma | 24 maj 2023 |
Data hämtas från Millistream, Quartr