Välkommen till kundservice

Använd sökfältet för att hitta svar på dina frågor.

03023Man-Tor 8.30-17.00

Kundservice / Inloggning & säkerhet

Hur beställer jag nya inloggningsuppgifter?

Nya inloggningsuppgifter beställer du via sidan nordnet.se/nyttinlogglänk till annan webbplats.

Du kan även beställa inloggningsuppgifter genom att klicka på rutan Logga in/Bli kund, följt av "Glömt inloggningsuppgifter?"

Kan jag välja lösenord?

Du kan själv från inloggat läge byta såväl användarnamn som lösenord. Detta kan du göra under menyfliken min depå följt av Inställningar. Under rubriken "Inloggningsuppgifter" kan du klicka på länken "Ändra inloggningsuppgifter" och följ sedan instruktionerna.

Observera att du behöver befintligt lösenord för att kunna ändra det. Om du har loggat in med e-legitimation och inte har inloggningsuppgifter kan du beställa nya via sidan nordnet.se/nyttinlogglänk till annan webbplats. Har du precis blivit kund med e-legitimation kommer nya inloggningsuppgifter automatiskt att skickas ut till dig per post.


Hur spärrar jag mitt lösenord?

Genom att beställa ett nytt lösenord spärrar du automatiskt det gamla. Nya inloggningsuppgifter beställer du via sidan nordnet.se/nyttinlogglänk till annan webbplats.

Mer om

Inloggning & säkerhet


Kontakta kundservice
08-506 330 00
Mån-tors 8:30-20:00
Fre - 8:30-18:00
Orderläggning mäklare
08-506 331 00


Upp

Finansiella instrument kan både öka och minska i värde. Det finns en risk att du inte får tillbaka de pengar du investerar. Innan du investerar i en fond bör du läsa informationsbroschyren som finns hos fondbolaget och faktabladet som du hittar i orderläggningsfönstret samt på fondens produktsida på nordnet.se.