Alla kategorier
Alla kategorier
Sifforna i resultatet stämmer inte, vad beror det på?
Misstänker du att ditt resultat inte stämmer så bör du först se över om du har transaktioner att kontrollera och uppdatera.
Har du kontrollerat dina transaktioner och fortfarande inte får resultatet att stämma så vill vi gärna titta närmre på det. När nya tjänster lanseras så upptäcks ofta fel eller buggar av just användare. Genom att kontakta oss ger du oss möjlighet att kunna bygga ett ännu bättre verktyg.
Skicka ett meddelande från inloggat läge med rubriken Deklaration & K4 där du beskriver:
- Vilket konto du tittar på (depånummer)
- Vilken transaktion som ser fel ut (aktie och datum)
- Varför du tror att resultatet vi visar är felaktigt.
Relaterade frågor
- Hur får jag fram min K4?
- Kan jag få hjälp att deklarera?
- Hur deklarerar jag en aktiesplit/omvänd aktiesplit?
- Viktiga datum för deklarationen 2025
- Kan jag göra en överföring från Nordnet till mitt skattekonto?
- Hur deklarerar jag när jag sålt aktier som jag helt eller delvis flyttat in till Nordnet från en annan bank?
- Hur deklarerar jag en split med inlösen?
- Hur deklarerar jag när jag flyttat aktier från ett aktie- och fondkonto till en ISK?
- Hur deklarerar jag teckningsrätter (TR) eller uniträtter (UR)?