Hur beställer jag nya inloggningsuppgifter?
Från och med den 15 april 2025 har vi slutat erbjuda inloggning med användarnamn och lösenord på Nordnet. För att logga in på vår plattform behöver du istället använda BankID eller FrejaID+. Du kan logga in på Nordnet.se och i Nordnet-appen och denna förändring gör vi för att öka säkerheten för dig som sparar och investerar hos oss.
Om du av någon anledning inte kan använda BankID eller FrejaID+ ber vi dig ringa vår kundservice på telefonnummer 010- 583 30 00 för att undersöka vilka möjligheter till inloggning som finns.
OBS! Om du behöver inloggningsuppgifter till Infront Active Trading eller Nordnet API ber vi dig ringa till vår tradingsupport på telefonnummer 010- 583 31 99.
Relaterade frågor
- Varför kan jag inte logga in med BankID?
- Hur ändrar jag adress?
- Hur ändrar jag mitt namn på Nordnet?
- Hur spärrar jag mitt lösenord?
- Hur jobbar Nordnet med säkerhet på internet?
- Hur skyddar jag mina inloggningsuppgifter?
- Går det att välja tid för automatisk utloggning vid inaktivitet?
- Hur ändrar jag namn för mitt bolag?
- Vilken webbläsare stöder Nordnet?