Alla kategorier
Alla kategorier
Hur beställer jag nya inloggningsuppgifter?
Nordnet är en digital plattform för sparande och investeringar. För att logga in på vår webbsida (nordnet.se) eller via vår app så använder du BankID alternativt FrejaID+. Vi har gått ifrån inloggning via användarnamn och lösenord helt sedan 15 april 2025.
Om du av någon anledning inte kan använda BankID eller FrejaID+ ber vi dig ringa vår kundservice på telefonnummer 010 583 30 00 så kan vi undersöka vilka möjligheter till inloggning som finns.
OBS! Om du behöver inloggningsuppgifter till Infront Active Trading eller Nordnet API ber vi dig ringa till vår tradingsupport på telefonnummer 010 583 31 99.
Relaterade frågor
- Varför kan jag inte logga in med BankID?
- Går det att välja tid för automatisk utloggning vid inaktivitet?
- Hur skyddar jag mina inloggningsuppgifter?
- Hur ändrar jag adress?
- Vilken webbläsare stöder Nordnet?
- Hur jobbar Nordnet med säkerhet på internet?
- Hur ändrar jag namn för mitt bolag?
- Hur ändrar jag mitt namn på Nordnet?
- Hur spärrar jag mitt lösenord?