Hoppa till huvudinnehållet

Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?

Varför fungerar inte inloggning med Face ID/ Touch ID?

Om du inte lyckas logga in med Face ID /Touch ID så kan det bero på flera saker:

  • Att du nyligen bytt ditt användarnamn och/eller lösenord. Om så är fallet måste du avaktivera inloggning med Face ID /Touch ID i appen, för att sedan aktivera det på nytt med dina nya inloggningsuppgifter.
  • Att du haft för många felaktiga inloggningsförsök med användarnamn och lösenord så att dina inloggningsuppgifter spärrats. I det fallet ber vi dig kontakta Nordnets Kundservice.
  • Att du själv valt att spärra inloggning med användarnamn och lösenord. För att kunna logga in med Touch ID / Face ID så måste du häva den spärren under Mina sidor följt av Min profil & Inställningar.

Fick du svar på din fråga?

Tillbaka
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm