Hoppa till huvudinnehållet
Den webbläsare du använder stöds inte längre. Klicka här för att se vilka rekommenderade webbläsare som stöds.

Var ser jag mitt lån hos er?

Bolån

Du hittar information om ditt bolån på din inloggade sida på Nordnet.se ⭢ Mina sidor ⭢ Översikt ⭢ Bolån.

Du kan även se ditt bolån i Nordnet-appen ⭢ Översikt ⭢ Konton ⭢ Bolån.

För allmän information om Nordnets bolån kan du läsa här.


Portföljbelåning

Om du använder portföljbelåning är krediten kopplad till ditt konto. När du utnyttjar kredit på ett ISK eller en KF, kan du se ditt kreditsaldo i kontoöversikten på både Nordnet.se och i Nordnet-appen. För att se mer detaljerad information om din kreditskuld, belåningsgrader och räntesatser behöver du gå in på din kreditsida under Nordnet.se ⭢ Mina sidor ⭢ Kontoöversikt ⭢ Krediter. Denna detaljerade information finns inte i appen i dagsläget.


Privatlån

Den 1 oktober 2024 övergick Nordnets privatlån till Ikano Bank. Det innebär att vi inte längre tar emot nya låneansökningar och lånet är inte längre integrerat med vår webbsida eller app. För befintliga privatlån förblir låneavtalet och betalningsvillkoren oförändrade men återbetalningarna sker nu till Ikano Bank. För att se din aktuella låneskuld och räntesats, kan du titta på din senaste faktura. Om du har ett befintligt privatlån som betalas med autogiro, får du fortfarande en månatlig redovisning i form av en makulerad faktura. Dessa uppgifter skickas till dig via post eller digitalt via Kivra. Vid frågor om ditt lån eller fakturor, kan du kontakta Konsumentkredit i Sverige på telefonnummer 0923- 657 70 eller via mejl på kundtjanst@konsumentkredit.se.