Hoppa till huvudinnehållet

NorwayNorwayFRONTLINE PLC
(FRO)

· Oslo Børs
· Valuta i NOK
Oslo Børs
Senast
268,3
Idag %
0,00%
Idag +/-
0,0
Köp
270,0
Sälj
270,0
Högst
0,00
Lägst
0,00
Omsatt (Antal)
0,00
· Oslo Børs
· Valuta i NOK
Oslo Børs
· Oslo Børs · Valuta i NOK
· Valuta i NOK
Oslo Børs
Senast
268,3
Utveckling idag
0,00%
0,0
Köp
270,0
Sälj
270,0
Högst
0,00
Lägst
0,00
Omsatt (Antal)
0,00
Q1-rapport
14 dagar sedan39min
6,6046 NOK/aktie
X-dag 13 juni
8,03 %
Direktavk.

Orderdjup

Auktion
Antal
Köp
3 659
Sälj
Antal
1 951

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Omsättning (NOK)
-

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2024 Q2-rapport
30 aug.
Tidigare händelser
2024 Q1-rapport30 maj
2023 Q4-rapport29 feb.
2022 Årsstämma12 dec. 2023
2023 Q3-rapport30 nov. 2023
2023 Q2-rapport24 aug. 2023
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Kunder har även besökt

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q1-rapport
14 dagar sedan39min

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2024 Q2-rapport
30 aug.
Tidigare händelser
2024 Q1-rapport30 maj
2023 Q4-rapport29 feb.
2022 Årsstämma12 dec. 2023
2023 Q3-rapport30 nov. 2023
2023 Q2-rapport24 aug. 2023
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 8 tim sedan
    för 8 tim sedan
    Klare svakhetstegn i aksjen. Aksjen har brutt den tekniske støtten på 300-nivået, og på 287-nivået. I tillegg er 50-nivået i RSI chartet brutt, som signaliserer en lavere stigningstakt. Og sannsynlighet for en ytterligere lite fall i aksjen. Neste teknisk støtte er på 260, som vil være et godt kjøps signal.
  • för 4 tim sedan
    för 4 tim sedan
    Inlägget har tagits bort.
    för 13 tim sedan
    för 13 tim sedan
    Next Friday will be 250,- 😄
  • för 22 tim sedan
    för 22 tim sedan
    för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    Veldig bra, hørte på den nå. Her en kort oppsummering slik jeg tolket det Svein sa: Det er flere grunner til å ha en long-posisjon i VLCC-markedet: 1. VLCC-skip er for store til å seile fullastet gjennom Suez-kanalen, noe som betyr at situasjonen i Rødehavet ikke har stor innvirkning på VLCC-markedet. Derfor er det ikke rasjonelt å forvente at en fredsavtale vil føre til en betydelig nedgang i ratene. 2. På grunn av det første punktet, har ikke forsikringspremiene for VLCC-skip økt betydelig. Eventuelle økninger i forsikringskostnadene ville uansett blitt overført til kundene. 3. Oljeetterspørselen forventes å øke med 1,5% i både 2024 og 2025. Dagens behov er 102 millioner fat per dag (mbpd), hvorav 40% (42 mbpd) transporteres sjøveien. Dette betyr at det vil være behov for å transportere omtrent 0,64 mbpd mer i 2024 og 1,29 mbpd mer i 2025 sammenlignet med 2023 nivå. 4. Fraktdistansene øker ettersom det produseres mer olje i Amerika. OPEC har redusert produksjonen i 1,5 år nå, og anerkjenner at de ikke kan eliminere oljeproduksjonen fra Amerika. Derfor gir de heller opp markedsandeler for å holde oljeprisen oppe. Dette øker generelt etterspørselen etter skip som kan transportere olje fra Amerika til Asia. 5. Den globale VLCC-flåten vokser ikke og blir stadig eldre. Det tar lang tid å bygge nye skip (3 år), så denne situasjonen vil vedvare en stund. I tillegg er skipsverftene opptatt med å bygge LNG- og LPG-skip. 6. Litt tanker fra Svein om VLCC sin fremtid: Nye, mer miljøvennlige drivstoff som grønn ammoniakk og blå metanol mangler infrastruktur og kapasitet, og er veldig dyre. Den globale skipsflåten bruker 3,5 mbpd drivstoff hver dag. Selv om en tredjedel av dette erstattes med mer miljøvennlige drivstoff, vil det fortsatt være behov for 2,34 mbpd av det vanlig drivstoff hver dag. VLCC-skip er de tyngste skipene, har de største motorene, og seiler de lengste distansene. De vil derfor være de siste skipene som må overgå til andre drivstoff. Det grønne skiftet vil ta lengre tid enn mange tror, ettersom energisikkerhet (konstant tilgang til nok energi) er svært viktig.
    för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    I tillegg. Mye gammen tonnasje, nybygg ordreboken er all time low og det finnes ikle slot for å bygge før 2027/28. Så vi kan komme i en situasjon hvor det rett og slett ikke finnes nok tonnasje. Da vet vi hva som skjer med ratene. Frontline er makimalt giret for et slikt scenario. Detter er grunnen til at jeg sitter long i FRO.
  • för 1 dag sedan
    för 1 dag sedan
    Will this go up in the future?
    för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    Kjøp lavt og selg høyt 👍
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Q1-rapport
14 dagar sedan39min
6,6046 NOK/aktie
X-dag 13 juni
8,03 %
Direktavk.

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
6,6046 NOK/aktie
X-dag 13 juni
8,03 %
Direktavk.

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 8 tim sedan
    för 8 tim sedan
    Klare svakhetstegn i aksjen. Aksjen har brutt den tekniske støtten på 300-nivået, og på 287-nivået. I tillegg er 50-nivået i RSI chartet brutt, som signaliserer en lavere stigningstakt. Og sannsynlighet for en ytterligere lite fall i aksjen. Neste teknisk støtte er på 260, som vil være et godt kjøps signal.
  • för 4 tim sedan
    för 4 tim sedan
    Inlägget har tagits bort.
    för 13 tim sedan
    för 13 tim sedan
    Next Friday will be 250,- 😄
  • för 22 tim sedan
    för 22 tim sedan
    för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    Veldig bra, hørte på den nå. Her en kort oppsummering slik jeg tolket det Svein sa: Det er flere grunner til å ha en long-posisjon i VLCC-markedet: 1. VLCC-skip er for store til å seile fullastet gjennom Suez-kanalen, noe som betyr at situasjonen i Rødehavet ikke har stor innvirkning på VLCC-markedet. Derfor er det ikke rasjonelt å forvente at en fredsavtale vil føre til en betydelig nedgang i ratene. 2. På grunn av det første punktet, har ikke forsikringspremiene for VLCC-skip økt betydelig. Eventuelle økninger i forsikringskostnadene ville uansett blitt overført til kundene. 3. Oljeetterspørselen forventes å øke med 1,5% i både 2024 og 2025. Dagens behov er 102 millioner fat per dag (mbpd), hvorav 40% (42 mbpd) transporteres sjøveien. Dette betyr at det vil være behov for å transportere omtrent 0,64 mbpd mer i 2024 og 1,29 mbpd mer i 2025 sammenlignet med 2023 nivå. 4. Fraktdistansene øker ettersom det produseres mer olje i Amerika. OPEC har redusert produksjonen i 1,5 år nå, og anerkjenner at de ikke kan eliminere oljeproduksjonen fra Amerika. Derfor gir de heller opp markedsandeler for å holde oljeprisen oppe. Dette øker generelt etterspørselen etter skip som kan transportere olje fra Amerika til Asia. 5. Den globale VLCC-flåten vokser ikke og blir stadig eldre. Det tar lang tid å bygge nye skip (3 år), så denne situasjonen vil vedvare en stund. I tillegg er skipsverftene opptatt med å bygge LNG- og LPG-skip. 6. Litt tanker fra Svein om VLCC sin fremtid: Nye, mer miljøvennlige drivstoff som grønn ammoniakk og blå metanol mangler infrastruktur og kapasitet, og er veldig dyre. Den globale skipsflåten bruker 3,5 mbpd drivstoff hver dag. Selv om en tredjedel av dette erstattes med mer miljøvennlige drivstoff, vil det fortsatt være behov for 2,34 mbpd av det vanlig drivstoff hver dag. VLCC-skip er de tyngste skipene, har de største motorene, og seiler de lengste distansene. De vil derfor være de siste skipene som må overgå til andre drivstoff. Det grønne skiftet vil ta lengre tid enn mange tror, ettersom energisikkerhet (konstant tilgang til nok energi) er svært viktig.
    för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    I tillegg. Mye gammen tonnasje, nybygg ordreboken er all time low og det finnes ikle slot for å bygge før 2027/28. Så vi kan komme i en situasjon hvor det rett og slett ikke finnes nok tonnasje. Da vet vi hva som skjer med ratene. Frontline er makimalt giret for et slikt scenario. Detter er grunnen til at jeg sitter long i FRO.
  • för 1 dag sedan
    för 1 dag sedan
    Will this go up in the future?
    för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    Kjøp lavt og selg høyt 👍
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Auktion
Antal
Köp
3 659
Sälj
Antal
1 951

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
----
Omsättning (NOK)
-

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Kunder har även besökt

Företagshändelser

Nästa händelse
2024 Q2-rapport
30 aug.
Tidigare händelser
2024 Q1-rapport30 maj
2023 Q4-rapport29 feb.
2022 Årsstämma12 dec. 2023
2023 Q3-rapport30 nov. 2023
2023 Q2-rapport24 aug. 2023
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm